- Katılım
- 13 Eki 2009
- Mesajlar
- 65
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
Ben bu olayı bir kaç ay önce alman forumunda okumuştum ne kadar doğru yanlış bilemiyorum,
Astranın yapısı döküm motor, yani bacalı sobaları bilirsiniz ısınması geç ama ısındıktan sonra başka arabalar gibi çabuk soğumuyor, arabayı ilk çalıştırdığında ta ki yarım saat kadar sonrasında hafif hırlaması bitiyor ve gürültüsü azalıyor ve kesinlikle her zaman ki performansı yakalıyor.. ve arabayı bir kaç saat aralıksız kullanıp stop edin ve 2 3 dakika sonra tekrar çalıştırdığınızda daha yumuşak direksiyon, daha sessiz motor ve daha güçlü performans alabiliyorsunuz.
Üstte yazdığım aklımda kaldığı kadarıyla alman forumunda yazılan..
Banada az çok mantıklı geliyor, birde arabayı saatlerce kullandınız diyelim akşam geldiniz evin önüne park edip hemen stop ettiniz. şimdi saatlerce çalışmış bir dizel aracı direk böyle stop etmenin sabah çalıştırıldığında ne gibi etkisi vardır bu da büyük bir soru işareti.
Kısaca bu astralar aslında bence mühendislik harikası
Astranın yapısı döküm motor, yani bacalı sobaları bilirsiniz ısınması geç ama ısındıktan sonra başka arabalar gibi çabuk soğumuyor, arabayı ilk çalıştırdığında ta ki yarım saat kadar sonrasında hafif hırlaması bitiyor ve gürültüsü azalıyor ve kesinlikle her zaman ki performansı yakalıyor.. ve arabayı bir kaç saat aralıksız kullanıp stop edin ve 2 3 dakika sonra tekrar çalıştırdığınızda daha yumuşak direksiyon, daha sessiz motor ve daha güçlü performans alabiliyorsunuz.
Üstte yazdığım aklımda kaldığı kadarıyla alman forumunda yazılan..
Banada az çok mantıklı geliyor, birde arabayı saatlerce kullandınız diyelim akşam geldiniz evin önüne park edip hemen stop ettiniz. şimdi saatlerce çalışmış bir dizel aracı direk böyle stop etmenin sabah çalıştırıldığında ne gibi etkisi vardır bu da büyük bir soru işareti.
Kısaca bu astralar aslında bence mühendislik harikası