astra j 1.4 t otomatik hararet göstergesi sürekli 90 ın üzerine çıkıyor.

Zaten çözümü bulursak uğraşmayız kardeşim @Tatanga
 
Zaten çözümü bulursak uğraşmayız kardeşim @Tatanga
Bu arada arkadasda termostat devir daim petek temizligi yaninda termostat uzerinde ki ufak gecisi saglayan bir delik var onun içindeki bilya cikarildi devamli geçiş sağlıyor ama bunun dez avantaji gec isiniyor ve uzun yolda kalolifer acinca sicaklik düşüyormuş bilgi
 
Onu benim tamircimde düşündü ama geç ısınacağı ve yakıt sarfiyatını arttıracağı için dokunmadı. Bir yerlerde okumuştum opelin daha sıcak bölgelerdeki araçlarda daha erken sıcaklıkta açan termostat kullandığından bahsediliyordu.
 
92 var mahlenin ama burada bulmak çok zor hatta yok gibi
 
bunun tek kötü yani kalorifer ısıtmadı düşüyor
 
Sen kullandın mı peki. Yurtdışında hangi ülkede bulabiliriz
 
Sen kullandın mı peki. Yurtdışında hangi ülkede bulabiliriz
ben kullanmadım ama araştırdım baya rusya ve almanyada bulunabilir gibi çünkü bunlar takıyor hep
 
soğutmada şu yöntem var kaliteli bir antifirz yanlız sistemin suyunu komple boşlatmalı gerekirse 1 2 defa yıkamalı sonra iyi bir antifiriz ve yarım litre motul mocool karıştırıp koyunca motora çok iyi performans veriyor normalde 105 109 arasın çalışan motor 100 lerde geziyor
 
Onu benim tamircimde düşündü ama geç ısınacağı ve yakıt sarfiyatını arttıracağı için dokunmadı. Bir yerlerde okumuştum opelin daha sıcak bölgelerdeki araçlarda daha erken sıcaklıkta açan termostat kullandığından bahsediliyordu.
Birsey daha geldi aklima aracinizda gaz varsa arkadasin lpg borulari seri baglanmis(aslinda olması gerektiği gibi ) ama bizim arabalarin limitleri kisa oldugundan boru boyu uzadigindan devir daim suyu cevirmede gec kaliyor seklide yorum yaptj usta buna binayen lpg borulari boylari en minumum sekile getirildi ve kalolifer borulari kesilip paralel sekile getirildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
Onla ilgili sıkıntı yok zaten minimumda
 
Geri
Üst