- Konuyu Başlatan
- #31
Zaten çözümü bulursak uğraşmayız kardeşim @Tatanga
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Bu arada arkadasda termostat devir daim petek temizligi yaninda termostat uzerinde ki ufak gecisi saglayan bir delik var onun içindeki bilya cikarildi devamli geçiş sağlıyor ama bunun dez avantaji gec isiniyor ve uzun yolda kalolifer acinca sicaklik düşüyormuş bilgiZaten çözümü bulursak uğraşmayız kardeşim @Tatanga
ben kullanmadım ama araştırdım baya rusya ve almanyada bulunabilir gibi çünkü bunlar takıyor hepSen kullandın mı peki. Yurtdışında hangi ülkede bulabiliriz
Birsey daha geldi aklima aracinizda gaz varsa arkadasin lpg borulari seri baglanmis(aslinda olması gerektiği gibi ) ama bizim arabalarin limitleri kisa oldugundan boru boyu uzadigindan devir daim suyu cevirmede gec kaliyor seklide yorum yaptj usta buna binayen lpg borulari boylari en minumum sekile getirildi ve kalolifer borulari kesilip paralel sekile getirildi.Onu benim tamircimde düşündü ama geç ısınacağı ve yakıt sarfiyatını arttıracağı için dokunmadı. Bir yerlerde okumuştum opelin daha sıcak bölgelerdeki araçlarda daha erken sıcaklıkta açan termostat kullandığından bahsediliyordu.