Astra j 1.6 115 bg kullanıcı yorumları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan omeroz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hocam araciniz hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanin. Epey opsiyon satin almışsınız. Buna ragmen fiyat olarak bu opsiyonlarin olmadığı bir honda civic ten daha uyguna gelmiş. Zaten 100 binin altinda düzgün araç almak zor artik.
Kendimce birkaç tespitte bulunursam:

Extralari dışarıdan yaptirarak daha uyguna getirebilirdiniz.

Uzun ve soğuk kışlarin yaşandığı bir ildeyseniz koltuk isitma iyi iş görür ama değilseniz bana fuzuliymiş gibi geliyor.

Navigasyon yerine yine navigasyon içeren android cihazlardan (tesla araclardakine benzer uniteler cok moda) alip taktirabilirdiniz.

Tabi bu işleri servisten yaptırmak daha kolay ve garantili olabiliyor. Öbür türlü uğraşmak araştırmak gerekiyor. Tekrar hayirli olsun. Kazasiz kullanin.
Teşekkür ederim hocam. Seramik kaplama ve opc jant dışındakiler zaten araçta vardı hocam bu şekilde alabiliyordum malesef o yüzden fiyat siskin oldu. Koltuk ısıtmada Erzurum’da yaradığımdan elzem malesef yoksa kışın arabaya binilmiyor. Araci henüz bayiden almadım navigasyon denilen o ekranda Bluetooth la tv ekranı yansıtma falan vardır düşündüm yoksa zaten bir işlevi olmamış olacak :(
 
  • Beğen
Tepkiler: b.arat
Merhaba arkadaşlar bende Astra Edition Sedan aldım. Resimdeki ekstraları ve 40.000 TL 0 faizle 96.500 tl anlaştım. Biraz pahalı mı oldu benim araba acaba ? İnşallah sıkıntısız 5 yıl binerim. Zaten yılda 10-15.000 km bandında araç kullanıyorum. Hepinize kazasız belasız günler dilerim...
Adem bey hoşgeldiniz aramıza aracınız hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin inşallah
 
Teşekkür ederim Murat bey Mevlam cümlemizi kazadan beladan korusun inşallah...
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat
Selamünaleyküm adem bey kardeşim ewela aracınız hayırlı ugurlu olsun ekstralarınız çok güzel we mantıklı olmuş koltuk ısıtma opc jant gbi,ama çekiş olarak kış şartlarında biraz yetersiz kalıcaktır keşke az km li 1.6 dizel ekotech 2.el bi opel astra alsaydınız?bende bunu benzinli atmosferik aracımı aldıktan sonra anladım 2016 sıfır benzinli astra yerine 1.6 dizel 2014 az km li alsaydım,astra heybetli yakışıklı bi araba,lpg icin acele etmeyin 3-4 bin km benzinde sürün baktınız benzini cok yaktı o zaman lpg kiti takın we adı duyulmuş bi markayı tercih edin brc landirenzo gibi,tekrar aracınız hayırlı olsun güle güle kazasız kullanmanızı dilerim hayırlı günler
 
Selamünaleyküm adem bey kardeşim ewela aracınız hayırlı ugurlu olsun ekstralarınız çok güzel we mantıklı olmuş koltuk ısıtma opc jant gbi,ama çekiş olarak kış şartlarında biraz yetersiz kalıcaktır keşke az km li 1.6 dizel ekotech 2.el bi opel astra alsaydınız?bende bunu benzinli atmosferik aracımı aldıktan sonra anladım 2016 sıfır benzinli astra yerine 1.6 dizel 2014 az km li alsaydım,astra heybetli yakışıklı bi araba,lpg icin acele etmeyin 3-4 bin km benzinde sürün baktınız benzini cok yaktı o zaman lpg kiti takın we adı duyulmuş bi markayı tercih edin brc landirenzo gibi,tekrar aracınız hayırlı olsun güle güle kazasız kullanmanızı dilerim hayırlı günler
Aleykümselam Hocam Allah razı olsun insallah hayırlı olur. Çekiş problemini baya bir duydum ama nakit param olmadığından ve faizsiz seçeneği nedeniyle 0 araçta karar kıldım Hocam. Araçta zaten landirenzo LPG takılı Hocam bayi taktırmış o yüzden sıkıntı yok. Teşekkür ederim yorumlarınız icin...selamlar...
 
LPG de subab eritme problemi tamamen yazılımdan kaynaklanan bir sorun. LPG ustaları genelde yazılım yapmayı bilmez ya da uğraşmak istemez elindeki yazılımı ctrl v yapar geçerler halbuki her türlü yazılım motor çalışırken ve araç yürürken iki kişi ile birlikte yapılır. Sürücü, aracı yürütürken yazılımcı o anki bilgilere göre ince ince ayarını yapar ve her araçta, araç ve sürücü karakteristiğine göre farklı bir yazılım olmak zorundadır. Ben devirli kullanmayı severken bendeki yazılımı sakin kullanan adama koyarsanız adam yakıt sarfiyatından şikayet eder sakin kullanan adamın yazılımını ben devirli kullanırsam illaki subab eritirim. Bir de özene bezene yazılım yaptırırsınız iki üç gününüzü alır, yolunuz sanayiye düşer de tanımadığınız bir adama 150bin km kullandım problem yaşamadım dersiniz adamın sizin yazılımı kopyalaması 1 dakika sürmez hem yazılım yapan adamın emeğini çalar hem o yazılım üzerinden daha çok para kazanır yapacağı tek şey akşama gel al deyip 1 dakika içinde yapacağı ctrl v olacaktır. Açık kaynak kodlarla çalışmanın en kötü yanı budur herkes o yazılımı görebilir.
 
LPG de subab eritme problemi tamamen yazılımdan kaynaklanan bir sorun. LPG ustaları genelde yazılım yapmayı bilmez ya da uğraşmak istemez elindeki yazılımı ctrl v yapar geçerler halbuki her türlü yazılım motor çalışırken ve araç yürürken iki kişi ile birlikte yapılır. Sürücü, aracı yürütürken yazılımcı o anki bilgilere göre ince ince ayarını yapar ve her araçta, araç ve sürücü karakteristiğine göre farklı bir yazılım olmak zorundadır. Ben devirli kullanmayı severken bendeki yazılımı sakin kullanan adama koyarsanız adam yakıt sarfiyatından şikayet eder sakin kullanan adamın yazılımını ben devirli kullanırsam illaki subab eritirim. Bir de özene bezene yazılım yaptırırsınız iki üç gününüzü alır, yolunuz sanayiye düşer de tanımadığınız bir adama 150bin km kullandım problem yaşamadım dersiniz adamın sizin yazılımı kopyalaması 1 dakika sürmez hem yazılım yapan adamın emeğini çalar hem o yazılım üzerinden daha çok para kazanır yapacağı tek şey akşama gel al deyip 1 dakika içinde yapacağı ctrl v olacaktır. Açık kaynak kodlarla çalışmanın en kötü yanı budur herkes o yazılımı görebilir.
Tamamda o kadar degisken yazılım nerde?buna nası rastlicaz?cogunlukla yazılımlar fabrikasyon we custom araca özel yazılım yapan kaliteli yer sayısı türkiyede kaç usta?hep x ??mesela 1.6 benzinli atmosferik astram war buna göre custom yazılım yapan bi yer olsa 3üne 5ine bakmam hemen yaptırırdım ama nerdee işinin ehli mekan yada usta?bu konuda öneriniz warmı?
 
Tamamda o kadar degisken yazılım nerde?buna nası rastlicaz?cogunlukla yazılımlar fabrikasyon we custom araca özel yazılım yapan kaliteli yer sayısı türkiyede kaç usta?hep x ??mesela 1.6 benzinli atmosferik astram war buna göre custom yazılım yapan bi yer olsa 3üne 5ine bakmam hemen yaptırırdım ama nerdee işinin ehli mekan yada usta?bu konuda öneriniz warmı?

Forum dışı link vermek uygun olur mu bilmemekle beraber kısa bir Google aramasında şu linki buldum. Benim yazdığım benzer şeyler burada da detaylı anlatılmış. Ben lpg kullanmadığım için işin içinde değilim ve detaylı bilgi veremem ancak sürüş esnasında yapılan yazılımın ve ayarın en iyi ayar olduğunu bilirim.

https://www.otoclubturkiye.com/foru...karışım-bozukluğuna-kesin-çözüm-wideband-afr/

Mesajınızdan anladığım kadarıyla benzinli atmosferik astra sahibisiniz ve yazılım ile güç artışı mı istiyorsunuz, yoksa lpg de problem yaşamamak mı istiyorsunuz ben bunu anlamadım ama atmosferik araçta güç artışı için yapılacak yazılım mekanik modifikasyon olmadan işe yaramaz yani attığınız taş ürküttüğünüz kuşa değmez. Dereceli egzantirik katalitik konvertör iptali ve düz boru gibi ilk başta yapılacak modifikasyonlar sonrası güzel bir güç artışı olur bundan sonra yapılacak şeyler ise hafifletici modifikasyon olabilir (biyel, piston ve krank gibi parçalar usta ellerde hafifletilebilir yada hazır alınıp takılabilir. Bunlardan sonra yapılacak bir yazılım artık bu parçaların daha senkron çalışmasına yardımcı olur. Tabi muayeneden geçmeyi unutmak lazım. Bu işlemlerden sonra orijinale döndürüp muayeneden sonra tekrar eski haline getirmek akıl karı olmaz anca elinizde iki motor olması lazım ☺

Aracımda lpg var ama güç artışı değil de problem yaşamamak istiyorum derseniz de bir çözüm önerisi olarak yukarıda bahsettiğim ayarları yaptıran bir kişinin deneyimleri mevcut.
 
Forum dışı link vermek uygun olur mu bilmemekle beraber kısa bir Google aramasında şu linki buldum. Benim yazdığım benzer şeyler burada da detaylı anlatılmış. Ben lpg kullanmadığım için işin içinde değilim ve detaylı bilgi veremem ancak sürüş esnasında yapılan yazılımın ve ayarın en iyi ayar olduğunu bilirim.

https://www.otoclubturkiye.com/foru...karışım-bozukluğuna-kesin-çözüm-wideband-afr/

Mesajınızdan anladığım kadarıyla benzinli atmosferik astra sahibisiniz ve yazılım ile güç artışı mı istiyorsunuz, yoksa lpg de problem yaşamamak mı istiyorsunuz ben bunu anlamadım ama atmosferik araçta güç artışı için yapılacak yazılım mekanik modifikasyon olmadan işe yaramaz yani attığınız taş ürküttüğünüz kuşa değmez. Dereceli egzantirik katalitik konvertör iptali ve düz boru gibi ilk başta yapılacak modifikasyonlar sonrası güzel bir güç artışı olur bundan sonra yapılacak şeyler ise hafifletici modifikasyon olabilir (biyel, piston ve krank gibi parçalar usta ellerde hafifletilebilir yada hazır alınıp takılabilir. Bunlardan sonra yapılacak bir yazılım artık bu parçaların daha senkron çalışmasına yardımcı olur. Tabi muayeneden geçmeyi unutmak lazım. Bu işlemlerden sonra orijinale döndürüp muayeneden sonra tekrar eski haline getirmek akıl karı olmaz anca elinizde iki motor olması lazım ☺

Aracımda lpg var ama güç artışı değil de problem yaşamamak istiyorum derseniz de bir çözüm önerisi olarak yukarıda bahsettiğim ayarları yaptıran bir kişinin deneyimleri mevcut.
Nalı mıkını geçer olmus en güzeli bunu satıp dizelini alsam daha iyi olur cünki orjinalini kurcalarsa insan elindekindende olabilir ilginize tesekkürler
 
Merhaba arkadaşlar bende geçen hafta pazartesi günü 2013 astra a16xer lpg li araç aldım 104 000 km de. Subapları orjinal subap yakmasını bilerek aldım bu fiyatlara alınabilecek bir araç her ne kadar vw grubu almak istesemde param yetişmedi bu aracı aldım. Aldıktan 3 gün sonra esenjör contası mağduru oldum ama dün gece şükür onuda kapının önünde oynardım. Daha önce sırasıyla civic ve polo classic kullanan biri olarak polo gibi atılan bir araç değil ancak vites oranları gayet iyi arada sırada Yozgat taraflarına gittiğim oluyor o zaman rampa ve uzun yol konusunda yorum yapabilirim ancak aracı en yakın zamanda Ümraniye sanayisinde Candan Mühendisliğe getirip Afr ayarı yaptıracağım çünkü inanın benzinde gittiği gibi gitmiyor diyorsanız afr ayarı şart. Önceki aracım pllo classic e Yaptırdım otobanda Bolu ve sonrasındaki rampalarda 90-100 km hıza düşen araç aynı rampalarda 140 - 170 km bandında rampa yukarı performans gösterdi. Bir depo ile Kartepe den Ankara Kayaş köprüsünün oraya kadar ancak gidebiliyorum afr ayarı yaptırdıktan sonra 343 km olan menzil 380 km ye yükseldi ve performansda cabası. Tavsiye ederim.

BLA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst