Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Üstad yeni nesil motor ya hani bu arıza yapınca dizel gibi çalışan parca ve aracın gaz tepkisi ve yük durumuna göre hem emme subaplarını hem egzoz subaplarını belirli derecelerde daha uzun açık tutup kapatabiliyor bu da olunca egr ye gerek kalmıyor
Üstad yeni nesil motor ya hani bu arıza yapınca dizel gibi çalışan parca ve aracın gaz tepkisi ve yük durumuna göre hem emme subaplarını hem egzoz subaplarını belirli derecelerde daha uzun açık tutup kapatabiliyor bu da olunca egr ye gerek kalmıyor
Opelin atmosferik motorlarını yazılım olmadan kullanmayınız. Yukarıda arkadaşın dediği gibi 2cr bu işte ehil. Pecochip firması ise motorun çalışma sıcaklığını yazılımsal ve/veya termostat değişimi ile 95 civarına düşürüyor. Bunun da pek çok faydası var tavsiye ederim.
Opelin atmosferik motorlarını yazılım olmadan kullanmayınız. Yukarıda arkadaşın dediği gibi 2cr bu işte ehil. Pecochip firması ise motorun çalışma sıcaklığını yazılımsal ve/veya termostat değişimi ile 95 civarına düşürüyor. Bunun da pek çok faydası var tavsiye ederim.
Tavsiyeniz için teşekkür ederim ama yazılımdan emin değilim açıkçası, ustaların verdiği ön yargı yüzünden de olabilir. 2cr bunu bir araştıracağım, Kocaeli’de.
Merhaba. Bundan önceki araçlarınız hep dizel olduysa biraz zorlanirsiniz. Ben dizel megane 2 den corolla 1.6 benzinliye geçince aynı şeyleri hissetmiştim. Ki corolla 132 beygirlik güçlü bir makineydi. Ama ozellikle rampada ve ani hizlanmalarda o dizel daha dogrusu turbo motorun ivlenmesini yapamiyordu. 3 sene alışmaya çalıştım olmadı. Satıp sıfır astra sedan 1.4 turbo aldım. Benim aradığım şey turboymus. Bir sure aracı kullanın benzinli atmosferik araçlar deviri sever. Aracınızın maksimum tork verdigi devire kadar devirlenin. O zaman biraz daha atak oluyor.
Ben astra 1.6 nin maksimum tork devrini bilmiyorum ama atmosferik motorlar genelde 4000 devir ustu maksimum torku verir. Eger anlık güç veya rampa çıkışı esnasında vitesi düşürüp 4000 devire getirin ki arac torkunu versin. Dizel gibi Ben yuksek viteste basarim devirlenir derseniz iste atmosferik motor onu yapamaz.