astra mı focus mu

hocam ben size yardımcı olmaya çalışıyım her ikisinide bolca kullandım astra gerçekten çok sıkıntılı kalkışlar ve 2. vites anormal derece kötü ama turboyu açınca araba ok gibi fırlıyor normal veya sıkışık şehir içi trafikte turboyu açacak kadar hızlı gidemezsiniz mesela köşeleri dönerken hafif kaldırım veya ufak rampaları çıkarken remen deli olursunuz
focus gerçekten çok güçlü 2.0 sıfır benzinli araçları kalkıştan 100/km/s ye kadar tokat manyağı yapar motor sesi çok dyorlar bu dizel yai biraz olacak ama o kadarda rahatsız edici değil performansı çok iyi abim 3 yıldır kullanıyor focusu rutin bakımlarına götürür başkada bir arızasını görmedim aracın kokpiti bence çok güzel işçilikte çok güze ben olsam hiç ama hiç düşünmem focus alırım en ufak bir tereddütte bile kalmam opel gerçekten güzel ama kabul edelim motor yüzünden bu şansını kaybediyor

diziller için hyundai 1.5 megane 1.5 golf 1.6 ları çıktı focus 1.6 pejo bile 1.4 ve 1.6 kullanırken sen nasıl olurda böyle bir sınıfta ve kendini kanıtlamış bir marka olarak b segmentinde kullanılan motoru bu arabaya koyarsın aklım almıyor doğrusu

yani.. astra 1.3 alma pişman olursun diyosunuz
 
yani.. astra 1.3 alma pişman olursun diyosunuz

pekçok arkadaş itiraz edebilir ama cevabım net evet pişman olursun bak tekrar hatırlatayım turbo açana kadar turboyu açınca ok gibi fırlıyor ama şehir içinde deli olursun mesela ben şu sebepden deli olmuştum şehir içi ışıklarda ışığa yaklaşıyorsun araç 50 km ile 3. vitestesin yavaşladın yavaşladın ışık yeşile döndü sende 20 km surate kadar düştün ne yapacan 3 ten 1 e trakacak halin yok 2 ye takıyorsun turbo açana kadar hacı murat 124 yanında geçip gidiyor ben buna deli oluyordum tekra ediyorum her ikisinede bolca kullandım :D
 
yani birazda sana kalmış araçlarda özelliik olarak ne arıyorsun güvenlikmi yol tutuşumu işte orda astra focusu tokat manyağı yapar ama tek sorun motor hacmi işte astrada 1.6 olsaydı tereddütsüz astra derdim
 
araçtan beklentileriniz önemlii vergisi ve motor parçalarının fiat ile ortak olması parça problemini ortadan kaldırıyor
focus her zaman sevdiğim bir modeldirr yokuşlarda ve ani hızlanmalarda çoğu kez 1.3 düşük devirlerde sahibini üzer o da normaldir ama haddini bilerek kullandığınız sürece astra da gerçekten güzeldir
ben olsam temiz bir ghiaa ya hayır demem
 
pekçok arkadaş itiraz edebilir ama cevabım net evet pişman olursun bak tekrar hatırlatayım turbo açana kadar turboyu açınca ok gibi fırlıyor ama şehir içinde deli olursun mesela ben şu sebepden deli olmuştum şehir içi ışıklarda ışığa yaklaşıyorsun araç 50 km ile 3. vitestesin yavaşladın yavaşladın ışık yeşile döndü sende 20 km surate kadar düştün ne yapacan 3 ten 1 e trakacak halin yok 2 ye takıyorsun turbo açana kadar hacı murat 124 yanında geçip gidiyor ben buna deli oluyordum tekra ediyorum her ikisinede bolca kullandım :D

itiraz eden de pek olmayacak gibi :)
 
2 araç kıyaslama yapılacak bi araç değilki
donanım olarak konunun başında linkdeki araçlar hemen hemen aynı .. fiyat olarak yakınlar ikiside c sınıfı dizel sedan araçlar bence kıyaslanabilir.

kıyaslanabilir ki çoğu insan kararsız kalıyor...
tabi burada 1,3 motorun o kasaya ne kadar uygun olduğunu da anlamaya çalışıyoruz.
 
Son düzenleme:
donanım olarak konunun başında linkdeki araçlar hemen hemen aynı .. fiyat olarak yakınlar ikiside b sınıfı dizel sedan araçlar bence kıyaslanabilir.

kıyaslanabilir ki çoğu insan kararsız kalıyor...
tabi burada 1,3 motorun o kasaya ne kadar uygun olduğunu da anlamaya çalışıyoruz.

ufak bir düzeltme bu araclqr b segmenti değil c segmentidir
b segmenti corsa fiesta c segmenti focus astra d segmenti mondeo vectra insignia
 
ford focus tdci:good::good::good:
 
Geri
Üst