Bagaj kilit motoru-2008 yeni astra sedan

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sertcan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
valla arkadaslar ınsallah en kısa zamanda problemlerınız cozulur yenı astra yenı vetralarda bıraz sorunlu yetkılı servısler ılgısız dogrudur bagırıp cagrıp orman kanunu uygulayınca guzell anlıyolar ;)
ben de egr valfi radyator ön sofor koltuk altan profılı kırıldı ınsallah allah daha buyuk sıkıntı dert vermesın arkadaslar :D
 
İnsanların bilgilenmesi diyorsunuz, yazdıklarınızın hiç birinde bir bilgi yada fikir yok. Astra H çok problemli, evet anladık peki ne bu problemler, ne yaptınız, nerelere gittiniz, ne oldu, ne gibi tamirler gördü aracınız.. yok..

Kusura bakmayın ama "gereksiz" mesajlar yazdığınızı söylemek zorundayım. Babanızın sahip olduğu transporter'ın 60bin km hiç bir arıza yapmamasının tek bir mesajda belirtilerek burada yazılmasının ne alakası var? Ha, isterseniz ben de size Transporter T5'lerin kronik turbo arızasından, bunun garanti dışı tutularak kullanıcılara 4 milyar fatura edilmesinden falan bahsedeyim, ama bunun da konuyla alakası olmaz ki.

Yazın detaylı bir şekilde, "kardeşim ben de Astra H kullandım, şunlar şunlar başıma bela oldu, şunları serviste yaptıramadım, rezil oldum, bir daha almam Astra H" diye, masaya yatıralım bu konuları hem tartışalım, hem bilgilenelim.

Yazdıklarınızda bilgi mahiyetinde bir içerik göremiyorum, üzgünüm.
http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=34898&page=3 evet emre bey sanırım bunları siz görmemiştiniz buyrun okuyun linkte benim astra h sorunlarını .
 
İsmim Mert.. Keşke bunca mesaj yerine sadece bu yazınızı kopyalasaydınız buraya. Hem daha kolay olurdu, hem de bu kadar mesajınıza gerek kalmazdı.

Yaşamış olduğunuz problemler için geçmiş olsun. Ne şanslıyım ki bende bu tip problemler olmadı. Aracınız Astra Sedan mıydı?
 
hatta hiç sorun yaşamadık ! Ve opelin servisleri gerçekten berbat ve son derece ilgisiz.


şuana kadar bir çok markanın servisiyle muhattab olduk içlerinden en profesyonel renocular


kullandıgım arac 15 yıllık son zmanlarda sorunlar vermeye başladı verincede hepsi peşpeşe eskimesinden dolayı oldu :S

aracın bundan öncedeki sorunlarını rahatca sayabillirim çünkü sayılı bi kaç sorun yaşadık

klima gaz kaçagı ,fren pedalındaki anahtar(frene basınca stopları ykan)
radyo anteni, 4lü flaşör dügmesinin takılması onun dısında sadece rutin bakımları için servise gitti
 
İnsanların bilgilenmesi diyorsunuz, yazdıklarınızın hiç birinde bir bilgi yada fikir yok. Astra H çok problemli, evet anladık peki ne bu problemler, ne yaptınız, nerelere gittiniz, ne oldu, ne gibi tamirler gördü aracınız.. yok..

Kusura bakmayın ama "gereksiz" mesajlar yazdığınızı söylemek zorundayım. Babanızın sahip olduğu transporter'ın 60bin km hiç bir arıza yapmamasının tek bir mesajda belirtilerek burada yazılmasının ne alakası var? Ha, isterseniz ben de size Transporter T5'lerin kronik turbo arızasından, bunun garanti dışı tutularak kullanıcılara 4 milyar fatura edilmesinden falan bahsedeyim, ama bunun da konuyla alakası olmaz ki.

Yazın detaylı bir şekilde, "kardeşim ben de Astra H kullandım, şunlar şunlar başıma bela oldu, şunları serviste yaptıramadım, rezil oldum, bir daha almam Astra H" diye, masaya yatıralım bu konuları hem tartışalım, hem bilgilenelim.

Yazdıklarınızda bilgi mahiyetinde bir içerik göremiyorum, üzgünüm.
forum kuralı ;19-Site içerinde yöneticiler haricinde bir üye diğerine uyarı yapamaz, bir üye hakkında eleştiri içeren bir başlık açamaz. Tartışma yaratacak , forum huzurunu kaçıracak , gruplaşmalara sebep verecek mesajlar yazmak veya başlık açmak yasaktır

birde opelin avukatlığını yapmasın kimse derim.herkesin bir tahamül sınırı var.kimisinin çok ufak bir problrmden dolayı aractan soğuması normal.yada sinirlenip kötülemesi normaldir.sonuçta herkes kendi aracı için konuşuyor ve bunlar markayı bağlıyor.opel benim babamın markası değil fabrikada bizim değil.eski opel olmadığını kabul etmek gerek.o ünvanınıda yitirecek bu gidişle.ancak şimdi ben bunları yazdım diye bazı fanatikler muhtemelen bana cevap yetiştirip konuyu saptırmaya çalışacaklardır.yada kendilerini haklı çıkarmaya çalışacaklardır.
 
Forum kurallarını sizden öğrenecek değilim. Kimseyi uyarmadım, böyle yapsanız daha iyi olur dedim. 10 dakika içerisinde alakasız 4 mesaj atılıyorsa bu dünyanın her tarafındaki forumlarda kirlilik anlamını taşır ve hoş karşılanmaz. Okuduğunuzu lütfen anlamaya çalışın. Bu kuralı ben çiğdenemediğim gibi, Quote ettiğiniz kuralı şu an bizzat siz çiğniyorsunuz refere edip beni "uyararak"...!!

Opel'in avukatlığını yapmak ise istediğim en son şey, ki zaten bunu yapmak istemediğimi de söyledim. Opel benim de babamın markası değil, fabrikasında yada bayisinde de çalışmıyorum, daha yepyeni aldığım bir aracı da durduk yerde yere göğe koyamayacak değilim.

Benim asıl kafayı taktığım nokta, burada yapılan tartışmaların omurgasızlığı. Ben kendi zamanımdan fedakarlık yapıp dakikalarca uzun bir yazı yazıyorum.. Buna karşılık "Opel kötü", "Ben aldım, sattım", "Opel çok dandik eskisi gibi değil" tarzı hiç bir içeriği olmayan mesajların havada uçuşması.

Evet, Opel'le problemler yaşadığı için verdiği paranın hakkını alamadığını düşünen ve buna sinirlenen kullanıcılar olabilir (her markanın forumunda var bu).

Ama tıpkı burası Opel'in savunma mekanizması haline gelmeyeceği gibi, Opel'in de desteksiz bir şekilde, abartılarak yerden yere vurulmasını sağlayacak bir ağlama duvarı değildir.

Opel'in problemleri varsa tek tek yazılır, tartışılır, ifşa edilir, gerekirse bilgiler paylaşılır. Tartışma böyle olur.

"Opel çok dandik, aldım pişman oldum" tarzı tek cümlelik mesajlarla ne bilgi paylaşılır, ne de tartışma olur.
 
ortamı germeyelim lütfen...Mert arkadaşımız kibar bir dille açıklamalarda bulunuyor,konunun geldigi boyuta bakın...lütfen beyler ayıp oluyor...
 
bence uyarıyı gayet kibar bir biçimde yaptı gerilime gerek yok

diger arkasıda mesajın kenarında bulunan düzelt secenegini ögretirsek aklına sonradan gelen birşeyi oraya ekleyebilir

pespese 3 msj yazmaktan kurtulur
 
golf tsi 6ayda iki kez şanzuman indirdi hala tam olarak sağlıklı değil.bazen plastik tıkırtıları yolda benimle eşlik ediyor(daha 14binde araba).ama allahtan bi motor ya da aşırı besleme problemi vermedi.astra 1,4 ise senelerce ufak tefek bir iki sorunla kullanıldı(kullanıcı hatası haricinde:))...
 
Ama bu opelde böle ;)Git bi honda al Gitbi pug al veyatta git bi citroen al o zaman dersinki nerde Benim opelim Nerde. Hondayı alırsın her 20.000 de baskı balata veyatta ne biliim 5.000 kmde fren balatası deiştirirsin. Pug veyatta Citroen alırsın Fren Konfor die bişi bulamazsın Ki Güvenlik asla ve asla bulamazsın Arabanın kaportasına yaslanıon kaporta çöküo.. Bunların hepsini yaşadım biliorum. Amcamda Jazz vardı sürekli baskı balata ve fren balatası deişiodu arabanın bıktı sattı astra sedan aldı . Aynı İş yerimizde 2007 model Civic Type-S i olan bi abimiz var Oda aynı nedenlerden Naalet okuyup 8 Aylık Civic Type-S ini Sattı Gitti Golf Aldı. Benim Arkadaşımda Citroen Ve Pug vardı Kaza Yaptık Arabayı Daha Vurmadan Lastikleri Koptu varmı böle bi olay yaa 160 la giderken bi arabanın arka 2 lastiğide aks ları ile beraber koptu Ölüoduk..... Neyse bunlara Bakılarak Araba Almayı Düşünürsen Sorup Soruşturursan Etrafına Dönüp Dolaşıp Yine OPEL Dersin;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst