Bu durumda ne yapmam lzm?

çok büyük bir elektronik marketten led tv aldım akşamına servis kurulum yaptı. Eşimde bende hiç sevmedik tv yi. Sabahına paketledim doğru markete. Müşteri temsilcisine ben bu tv yi begenmedim iade edeceğim diye başladım yarım saat felan görüştük başka ürünle değiştirelim çek verelim gibi bir sürü şey söyledi ben ısrarla nakit istedim. En son paramı iade aldım. Benimle ilgilenen arkadaş sonradan tekrar yanıma geldi ve şöyle dedi. 'abi diyaloğun çok güzeldi teşekkür ederim bende ona göre karşılık verdim sen farklı davransa idin bende farklı davranacaktım ' dedi. Diyalog şekli çok önemli yüzde yüz haklı olduğumuzda bile şöyle yapabilirmiyiz böyle çözebilirmiyiz gibi kelimeler sihir etkisi yapar
 
çok büyük bir elektronik marketten led tv aldım akşamına servis kurulum yaptı. Eşimde bende hiç sevmedik tv yi. Sabahına paketledim doğru markete. Müşteri temsilcisine ben bu tv yi begenmedim iade edeceğim diye başladım yarım saat felan görüştük başka ürünle değiştirelim çek verelim gibi bir sürü şey söyledi ben ısrarla nakit istedim. En son paramı iade aldım. Benimle ilgilenen arkadaş sonradan tekrar yanıma geldi ve şöyle dedi. 'abi diyaloğun çok güzeldi teşekkür ederim bende ona göre karşılık verdim sen farklı davransa idin bende farklı davranacaktım ' dedi. Diyalog şekli çok önemli yüzde yüz haklı olduğumuzda bile şöyle yapabilirmiyiz böyle çözebilirmiyiz gibi kelimeler sihir etkisi yapar

Oto servislerine kibarlık vs sökmez. Onlar her halukarda öperler..
İdeal çözüm servise araba sokmamakdır..

Bu forumlarda servisin biri 4.000 km deki bir bayan arabasının debriyaj vs (yanlışım yoksa) arızasını kullanıcı hatası deyip 5-6 Bin lirasını tokatlamışdı.. Forumdaki tecrübeli uzman arkadaşlarda Servisi haklı bulmuşlardı..

Servisin kasko dosyasını gördünüz mü? hangi işler için kaç para aldığını ve o işlerin aynen araçına uygulandığından emin misiniz.

Sigorta, exper ve servis üçgeninin Bermuda üçgeninden beter olduğunu bilmeniz gerek..
Allah arkadışımızın yardımcısı olsun..
 
bi türlü servise gidemedim, yüksek lisansa hazırlanıyorum ders fln zaman olmadı bi trülü, pazartesiye randevu aldım pazartesi belli olcak herşey :)
 
servis,araçta bişey yoktur diyip çekildi gene kenara,direksiyon yamukluğunu düzeltiler, tekrar rot-balans yaptılar ama rot balans yapılan araç neden 110-120 de direksiyonu titrer? demekki bi sıkıntı var
 
Geri
Üst