- Konuyu Başlatan
- #41
Klimanın iptali ile orta havalandırma panelinin önemi kalmamış oldu.. Orayı da ekstra göstergeler için değerlendirme kararı aldım..
Aracın hiçbir şekilde orjinal malzemelerine zarar vermeden (kesme, delme vs yok) Yağ sıcaklığı, egzoz sıcaklığı, AFR, yağ basıncı ve alternatör şarj voltajını gösteren göstergeler için kaideler yaptım..
Bu göstergelerin tesisatlarını aracın orjinal tesisatından tamamen bağımsız olarak çektim. Ekleme kesme vs yok..
Orta paneldeki 4 lü ikaz butonunu far anahtarının altına aldım ve oraya astra F ikaz düğmesi uydurdum.. Bu 4lü ikaz Tesisatı içinde kesinlikle orjinal tesisata zarar vermeden soketli ara bağlantı yapıldı.
Teyp dahil tüm bağlantı noktalarında Makaron kullanıldı. Kesinlikle bantlama işlemi yapılmadı.
Çatlayan ön göğüs çıtası tamir edilip, sunni deri ile kaplandı. Güneşten rengi atan ön göğüsün üzeri, selülozik deri boyası ile boyanıp görüntüsü düzeltildi.
Daha önceleri yapılan led aydınlatmalar revize edilip iyileştirildi.
Ön ve arka hoparlör takımları yenilendi..
Aracın hiçbir şekilde orjinal malzemelerine zarar vermeden (kesme, delme vs yok) Yağ sıcaklığı, egzoz sıcaklığı, AFR, yağ basıncı ve alternatör şarj voltajını gösteren göstergeler için kaideler yaptım..
Bu göstergelerin tesisatlarını aracın orjinal tesisatından tamamen bağımsız olarak çektim. Ekleme kesme vs yok..
Orta paneldeki 4 lü ikaz butonunu far anahtarının altına aldım ve oraya astra F ikaz düğmesi uydurdum.. Bu 4lü ikaz Tesisatı içinde kesinlikle orjinal tesisata zarar vermeden soketli ara bağlantı yapıldı.
Teyp dahil tüm bağlantı noktalarında Makaron kullanıldı. Kesinlikle bantlama işlemi yapılmadı.
Çatlayan ön göğüs çıtası tamir edilip, sunni deri ile kaplandı. Güneşten rengi atan ön göğüsün üzeri, selülozik deri boyası ile boyanıp görüntüsü düzeltildi.
Daha önceleri yapılan led aydınlatmalar revize edilip iyileştirildi.
Ön ve arka hoparlör takımları yenilendi..