hangi ürün olursa olsun fiyatını belirleyen 1.unsur marka faktörüdür.aynı ürün aynı malzeme ve aynı işçilikle üret,ldiğinde tanınmış bir marka eiketi basınca fiyat yüksek,tanınmamış bir marka basınca fiyat düşük olur.
en basiti 1980 li yıllardan sonra panter adı altınsa spor ayakkabıları üretildi ama yüzüne bakan olmadı.aynı firma G.antep de üretimi durdurum uzakgoğuya taşıdı fabrikay ve aynı ürünü süsleyerek türkiyeye satmaya başladı.ve iyide bir pazar payı oldu.(kinetix)
mercedes-bmx işçilik mükemmel-malzeme mükemmel kabul ediyorum.ama fiyatının yüksek olması çok çok güvenli olduğu anlamına gelmez.
yada çok ucuz bir aracın güvensiz olduğu anlamına gelmez.
hundai accent bir çok kişi taraından pek sevilmeyen ve güvensiz diye nitelendirilen bir araçtır.ama VW polo arka kapıya çarptığında polonun ön haşat olurken hundai küçük bir iki ezikle atlattı kazayı.
güvenlik kesinlikle çok öenmli bir unsur,ancak saat 100km hızlaö bir kamyonla çarpışın bakalım.acaba mercedes olsa ne olur bmw olsa ne olur.ikiside haşat olur dostlar.
çelik bariyer şu bu hava yastığı falan filan.bunlara pek fazla takılmayın bence.büyük bir kazada hiç bir işe yaramaz bunlar.katlanan direksiyon - pedal derler.ama ben anlamam katlandığında ne işe yarar onlar.sonuçta kaza anında havaya uçmuyorki.yine kabinde duruyor.
yok 2 hava yastığı yok 8 hava yastığı hikayesi var.yastık artıkça güvenlikte artarmış.acaba bu yastıklar ne kadar basınca dayanıyor.ben bilmiyorum.şimdi koca bir arac durduracak güçte değildir diimii.ben tek görevi kırılan cam yada plastik parçalarının yüze - başa gelmesini önlemek olur bence.yada çok sert olmamakla beraber küçük darbeleri önler bence.
yüz milyarlarla ifade edilen ferrarinin türkiyede yaşadıkları unutulmadı değilmi?
madem güvenlik diyorlar,yapsınar pilot kabini gibi bir sürücü ve yolcu koltuğu kaza anında koltukla beraber fırlatsın sizi.bak işte o zaman 10 yıldız veririm ben o araca.