turbo basinci farkli, 1.3 75 bg'de 1.9 bar basarken 90 bg'lik modelde 1.2 bar basiyor. fakat soyledigin gibi yakit pompasi farkli, 75 bg'lik modelde 1400 bar, 90 bg'lik modelde 1600 bar basincla basio..birde iki motorun subaplari ve iticileri farkli..
sen sanirim beni anlamadin..herhangi bir motorun her ne olursa olsun, daha fazla guc uretmesi icin havanin ve yakit karisiminin miktarinin daha fazla olmasi lazim, ateslemesininde tabii ki..
o yuzden yakis degisir diyorum.turbo daha buyuk ve farkli olsa dahi bu boyledir. sonucta gucu ureten turbonun kendisi degil, turbo daha fazla gucu uretmeye yardimci bi elemandir. verdigi basinca gore yakit oranida fazla olmazsa motor fakir calisir, sagliksiz olur yada stop eder.
bu iki motor arasindaki fark turbo farki ewt dogru fakat 90 bg'lik motorda turbo basinci daha az, yakit hava ve atesleme orani daha fazla, buda yakit pompasinin 75 bg'lik modelden daha guclu olmasindan anlasilabiliyor..
bu bilgileride kafamdan sallamiyorum iste kaynak;
http://www.gmpartsworld.com/product_details.php?category_id=5&item_id=37&tab=spec
http://www.gmpartsworld.com/product_details.php?category_id=5&item_id=38&tab=spec
biri 75 bg'lik digeri 90..teknik ozellikleri karsilastirin