Corsa D Yan ayna ısıtması

benim aklıma gelenleri de ilave edeyim.
-motor kaput izolasyonu yok.
-motor bölmesi ile ön göğüs arasında motor kısmında bulunan izolasyon yok.
 
Yeni corsa cıkmasaydı 2015 modelde koltukları da kaldırıp plastik tabure koyacaklardı herhalde :-)
 
ben kendim yaptım .2 adet ısıtmalı ayna camı aldım 4 metre yanmaz kablo şaseleri kapıya bağladım.artı uçları arka cam ısıtmanın rölesinin çıkışına bağladım .arka cam ısıtmayı açınca aynalarda ısınıyor.bence her araca şart yağmurlu ve karlı havalarda aynalardan hiçbirşey görülmüyor.
 
ben kendim yaptım .2 adet ısıtmalı ayna camı aldım 4 metre yanmaz kablo şaseleri kapıya bağladım.artı uçları arka cam ısıtmanın rölesinin çıkışına bağladım .arka cam ısıtmayı açınca aynalarda ısınıyor.bence her araca şart yağmurlu ve karlı havalarda aynalardan hiçbirşey görülmüyor.

Evet bencede şart çünkü su damlacık olunca yan görüşler berbat oluyor.
 
Arka cam için düğmeye bastıktan 15 dk sonra kapanıyor ayna ısıtma olmasa yağmurlu havada görüş imkansız oluyor


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
sürekli değil SÜRELİ
timera bağlı
corsa d için bir süre sonra kendi kapanıyor
açık kalma ihtimali yok

Bağışla, "sağır duymaz yakıştırırmış" misali....
 
arkadaşlar peki corsa d elektrikli aynalarda, aynaların içindeki elektrik tesisatında ısıtma kabloları da çekilmişmidir?(zaten elektrikli olduğu için) Yoksa aynalar elektrikli (cam döndürme) olsa bile ısıtmalı cam olmadığı için ısıtma tesisatı da yok mudur? kontrol eden veya bilgi edinmiş olan varmı?
 
arkadaşlar peki corsa d elektrikli aynalarda, aynaların içindeki elektrik tesisatında ısıtma kabloları da çekilmişmidir?(zaten elektrikli olduğu için) Yoksa aynalar elektrikli (cam döndürme) olsa bile ısıtmalı cam olmadığı için ısıtma tesisatı da yok mudur? kontrol eden veya bilgi edinmiş olan varmı?

Araç camlarında, iki yüzey arasındaki sıcaklık farkı çok arttığı zaman aracın içinde bulunan nem, camların iç yüzeylerinde yoğunlaşarak buhar yapıyor. Arka cam için ısıtmayı açtığınızda yüzey ısınarak nem sadece o yüzeyden uzaklaştırılmış oluyor. Fakat bu sefer de yan camlar daha çabuk buharlaşıyor.

Yan camlara ısıtıcı takmak yerine klimayı ortam sıcaklığına ayarlayarak çalıştırın, çalışan klima aracın içindeki havanın nemini alıp, aracın altından su damlası olarak atacaktır. Arada bir klima çalıştırarak araç içinden atılan nem, iç parçalardaki korozyon süresini de önemli ölçüde uzatacaktır.

Dış dikiz aynalarındaki elektrik bağlantısı sadece görüş açılarını ayarlamak için kullanılıyor. İçinde her hangi bir ısıtma özelliği yok. Zaten araç dışında olduğu için buharlaşma yapmaz çünkü iki yüzeyinin sıcaklıkları yoğuşma yapmayacak kadar birbirine yakındır. Kötü hava koşullarından dolayı su damlaları birikir, onları da araca binmeden temiz bir mikrofiber bez ile silmekte fayda var.
 
Geri
Üst