CoRsA TEAM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan falcon_78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
duman bencede az gidişi güzel 0-100 ü 10 sn gibi çıkmış maşallah merthan abi kaç bg çıktı dyno da ölçtünüz mü?
 
arkadaşlar bu arada devir saatim çalışmamaya başladı. bir kaç hafta önce yapmıştı.2-3 km gittim kontak açtım kapattım çalışmaya başladı şuanda yine aynı durum var saat çalışmıyor.Başına gelen var mı?
 
Merthan gidişi nasıl bilmiyorum ama videoda göründüğü kadarıyla duman az gibi, maşallah.
eyvallah kardeşim. duman az düşük devirlerde gazı diplediğim zaman oluyor.
sese bayıldım boxer makina gibi :) maşallah egsoz ne var marka model beğendim valla :D

yazılım falan var mı bunda? 1,3 1,7 ?
teşekkürler kardeşim. 1.7 DTI larda egzosta gerek yokki :) düz boru çek tamamdır. ama biraz kalın olması lazım :) yazılım var dostum :)
duman bencede az gidişi güzel 0-100 ü 10 sn gibi çıkmış maşallah merthan abi kaç bg çıktı dyno da ölçtünüz mü?
dyno yaptık ama ufak tefek sorunlarımız var. 2200d/d de kesme olayımız var. bunuda atlatırsak 112hp civarındayız.
 
Arkadaşlar bir yazılımda benim arabaya attıralım ne dersiniz,artıları-eksileri nelerdir.
 
teşekkürler kardeşim. 1.7 DTI larda egzosta gerek yokki :) düz boru çek tamamdır. ama biraz kalın olması lazım :) yazılım var dostum :)
.

Kaçlık boru çektirdin abi? benim üstler biraz tırt ama alt devirler gayet iyi 1.6 litre çoğu benzinli araç karşısında sıkıntı çekmiyorum. Bendede gazihanın yazılımı var egr ve kat iptali mevcut

2200 devir civarı kesme olayı var demişsin. Bendede 2000-2100 devir civarı var kronik bir durum diye duymuştum bir ara. İnsan dyno grafiğindeki tork eğrisini bildiğin gözünde canlandırabiliyo o kesinti sayesinde :D
 
Arkadaşlar bir yazılımda benim arabaya attıralım ne dersiniz,artıları-eksileri nelerdir.

Artıları güç artışı . Dizellerde arabanın dünyası değişiyor bildiğiniz :D
Sakin kullanımda yakıt tüketiminde azalma olması muhtemel.


eksi olarak: eğer soft yazılım yaptırırsanız bununla karşılaşmazsınız. duman konusu bazı kullanıcılar için can sıkıcı oluyor.

Turbo daha yüksek basınçta hava bastığından turbonuzun balansının bozulması durumunda ıslık çalmaya başlaması gibi durumlarla karşılaşırsınız. Gerçi cdti ların turboları uygun fiyatta biz mitsubishi turboları sizin turboların sıfır fiyatında revizyon yaptırabiliyoruz anca :D

10 binde bir genel bakım yapıyorsanız bunu 7500 e düşürüp uzun vadeli keyifle kullanırsınız. kendi aracımı göz önünde bulundurarak edindiğim tecrubeler bunlar
 
şuan yanımda benim evin wi-fi sine telefondan bağlanmış yazıyor arkadaş... :D ondan beleş.... :D
 
Yazıyom diyecektim telefonun t9 alfabesi kafasına göre yazıyor tolgacım Merthan abinin evdeyim...zaten yakında bir odayı bana verecekler bende karın tokluğuna evin pertev i olacak :D



bu seferde adını yanlış yazmışım :) düzelteyim :)
 
Son düzenleme:
Geri
Üst