CoRsA TEAM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan falcon_78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
kudu abi sen yayları satıcaksın galiba :D benim arabanın arkası havada kaldı 2parmak giriyo lastikle dodik arasına yani anlayacağınız 5lik arka yay arıyorum
 
yaylardan sonra akslar vibrasyon yaptı, bugün akslar söküldü, yeni aks takıcas

varmı bu işe denk gelen ?
 
Son 2 arabamda surekli yay kuklandim hepspde 4cm altiydi izmirin yoklari berbat oldugu halde hic oyle bisile karsilasmadim. Arkadaslarimin %70 i yay kullaniyor onlardanda duymadim iyice baktir bosuna aks alma, ben ole haybeye amotisor aldim evde duruo :D

kim dedi onu nasil anlamislar aksin vibrasyon yaptigini? Pek kafama yatmadi :)
 
Kullanıma bağlı bir aşınmaya denkgelmiş bence, aynı yaylardan ben 5-6 aydır kullanıyorum, daha hiç ses yapmadı akslar.
 
Son 2 arabamda surekli yay kuklandim hepspde 4cm altiydi izmirin yoklari berbat oldugu halde hic oyle bisile karsilasmadim. Arkadaslarimin %70 i yay kullaniyor onlardanda duymadim iyice baktir bosuna aks alma, ben ole haybeye amotisor aldim evde duruo :D

kim dedi onu nasil anlamislar aksin vibrasyon yaptigini? Pek kafama yatmadi :)

Kullanıma bağlı bir aşınmaya denkgelmiş bence, aynı yaylardan ben 5-6 aydır kullanıyorum, daha hiç ses yapmadı akslar.

valla usta dedi karşılaşıyoruz bu sorunlarla genelde diyor, araba 3-4 santim yukardayken vibrasyonu hissetmiyor basınca hissediyorsun dedi..

orjinal yayları taktı sorun düzeldi. eibachleri takınca vibrasyon yapıyor.

yaylarda veya amorsitörde sorun olabilir mi ki onlar böyle şeyler yaparmı
hiç karşılaşmadım bende?
 
valla usta dedi karşılaşıyoruz bu sorunlarla genelde diyor, araba 3-4 santim yukardayken vibrasyonu hissetmiyor basınca hissediyorsun dedi..

orjinal yayları taktı sorun düzeldi. eibachleri takınca vibrasyon yapıyor.

yaylarda veya amorsitörde sorun olabilir mi ki onlar böyle şeyler yaparmı
hiç karşılaşmadım bende?

Aracın ön düzeninin alçalması ile beraber aks kollarının açısı değişir, bu değişme akslara biraz kasıntı verir, bu kasıntı ses yapabilir, ama benim araçta başıma gelmedi, forumda başka bir arkadaşın aracındada vardı bu sorun, ama onun araçta coilover vardı ve orjinal halinden rahat bi 8-9 cm basıktı. Aşırı basık olmasından kaynaklı bir sorundu. Bence iç akslar kullanıma bağlı olarak aşınmıştır, o da kasıntıya geldiğinden ses yapıyordur. İyi bi kontrol edilmesi lazım sorunun. Kollarda balans kütüğü olan araçlar var, bu kütük sökülmüş yada düşmüşte olabilir, birde aks değiştirmek zorunda kalırsan kesinlikle yan sanayi aks kullanma, orjinale göre çok daha çabuk aşınır ses yapar.
 
Mafsallar karşı karşıya gelince boşluğu hissettirmeye başlıyor..bendede oldu..bak kaderimiz birbirine benzeyecek gibi görünüyor..sen sat o arabayı :)
 
Yav şu da var, TurboDizel araçların torku daha yüksek olduğundan, önden çekişli araçlarda bu aks sorunu olabiliyor. Eibachleri takmaktan vazgeçme aman. :D
 
aksları değiştirildi. şuanda problem yok araba rot ayarında.

arabaya iyi bakım yapıldı :)

motor kuvvetli aşınmadan kaynaklı demirden olan sorun diyorlar.
 
Geri
Üst