Crossland X Kullanıcı yorumu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emre218
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Merhabalar.Saygılar..Çorbada bizim de tuzumuz bulunsun istedim.Allahın izniyle Aynı aracın sahibiyim.Aracı 2020 Ocak ayında sıfır teslim aldım.Şu anda araç. 5000 km de.Yorumlarınızı kısmen onaylıyorum.Fakat sarfiyat hesabını nasıl yaptığınızı anlayamadım.Bana biraz fazla gibi geldi.Bir kere nizami ölçüm yapma fırsatım oldu.Aracı şehir içi/dışı karışık kullanıyorum..150 tl lik yakıtla (25.2 lt)460 km yol yaptım.Bu da 100 km de ortalama 5.5 lt. sarfiyat demek oluyor sanırım.Ve zamanla sarfiyatın daha da düşeceğini sanıyorum.Fakat kullanıma bağlı değişir mi, değişirse ne kadar değişir onu bilemiyorum..
Bir diğer husus ilk başlarda içeri fazla yol sesi alıyor gibi gelmiş ve beni baya bir tedirgin etmişti.Sonra kullandıkça alıştık tabii.Onu da lastik çapının genişliğine yormuştu tecrubeli arkadaşlar..Keza önceki araçlarımın lastik çapları inceydi.Malum lastik çapı genişledikçe daha fazla ses oluşurmuş..
İkinci olarak benim araçta telefon/tablet vs Bluetooth bağlantısı(eşleşmesi) biraz uzun sürüyor.Sizinkinde nasıl bilmiyorum..
Son olarak Opel in Crossland araçlarını Almanya da değil de İspanyada ürettiğini biliyorum..
Bunların haricinde eklemek istediğim başka bir şey yok.Aracın yol tutuşu, performansı, çekişi, vs beklentilerimi karşıladı diyebilirim.
AllahCC herkese kazasız belasız günler nasip etsin. Saygılar...
Kullanıcılar tekerlerin havasının fabrika çıkışı fazla olduğunu söylüyorlar ben henüz kontrol etmedim gürültünün sebeblerinden birisi olabilir havaları sağlam bir yerde kontrol ettirin kapı içinde yazan basınca göre ayarlattırın bağlantı konusunda 2 saniye filan sürüyor
 
  • Beğen
Tepkiler: YILDIRIM
Teşekkür ederim cümlemize platform konusunda doğrudur ama Crossland modeli opelin psa ile birleşmeden önceki projesi yani bu ortaklıktan daha önce planlanmış hatta size şunu söyleyebilirim. Mokka markasını hatırlamıyorum bir Japon markadan alınmış ve Opel mühendisleri tarafından düzenlenmiş . Crossland mokkadan daha çok opel mühendisliği var Crossland x in kokpiti astra ile çok benziyor astra da bu ortaklıktan önce üretildi mokkadan daha kısa olmasına rağmen aks mesafesi daha büyük olduğu için içerisi daha ferah ve geniş burda da çok başarılı mühendislik var bazı kumandalar ayna ayarları örneğin pejo ile aynı multimedya sisteminin içeriği de öyle ve benim görüşüm opelin psa ortaklığı büyük bir şereftir neden derseniz 2008 ve 3008 i incelemenizi öneririm

Sizin bahsettiğiniz Montera, Mokka değil :-) Suzuki'den alınma.
Mokka bildiğiniz Corsa'nın yükseltilmiş hali.
 
Sizin bahsettiğiniz Montera, Mokka değil :) Suzuki'den alınma.
Mokka bildiğiniz Corsa'nın yükseltilmiş hali.
Net hatırlamıyorum markayı ama dahiatsu yada daewo olması lazım araştırdığım kadarıyla böyle biliyorum . Montera yı hiç duymadım bi bakayım hemen merak ettim 😊
 
Merhaba yeni üye olarak ilk konumu Crossland X üzerine açıyorum 2017 de çıkmasına rağmen pek bilinmeyen Crossland X nasıldır alınırmı almak isteyen arkadaşlara Bilgi vermek istiyorum
Öncelikle 160.000 tl ye kadar 0 km araç almak istedim malum pandemi süreci filan derken araba bulmak zordu Toyota yı aradım corolla için üretim durdu ne zaman başlar bilinmez dediler beklemeye başladım bu süreçte megan sedan 1.3 joy bayiye gittim inceledim motoru hoşuma gitti ama iç malzeme kalitesi beni hiç memnun etmedi yinede almayı istedim fiyatta anlaşamadık ordan çıkıp opele gittim astra sedan kasa eski olduğu için ve emsallerine göre geri kalmış gibi geldi bu yüzden onu da eledim ve karşımda 2 suv vardı Crossland ve grandland almam ama fikir edineyim diye bindim baktım 2 araçta aynı bi fark hissetmedim ama megandan sonra opele binince kalite Budur dedim ve megandan iyice soğudum kona düşündüm sis farları ve iç dizaynı hoşuma gitmedi sadece benzinli bulabildim bu yüzden onuda eledim 2008 aradım bayilerde yok Opelin başka bir bayisine Crossland X e bakayım fikir edineyim dedim bayiye geldim Crossland serüveni bu şekilde başladı 😄

Bayide ilk olarak grandland a baktım en boş paket manuel benzinli fazla yakar ve LPG uyumu olmaması sebebi ile Crossland a yöneldim ful paket exelance 1.5 dizel otomatik ellerinde 1 tane kalmış aracı inceledim Mart ın 30 unda ozamanki fiyat 180 bin dediler düşündüm bu fiyata dizel otomatik ful paket suv bir araç bu özelliklerde c segmenti 0 araç bu fiyata yoktu en büyük avantajı bu aracı aldım şuan 1000 km yi devirmiş bulunmaktayım. Şimdi araçtan bahsedeyim
Araç donanımı ile beni fazlasıyla memnun etti yaya tanıma aktif acil frenleme şerit takip kör nokta uyarısı otomatik park pilotu ful led ön arka farlar direksiyon koltuk ısıtma vs.
Araçla otobana çıktığımda 120 beygir 300 torkun katkısıyla sol şeridi kapatıp gittim 5 kişi +bağaj dolu rampalarda kesinlikle düşmedi yol tutuş olarak güvem veriyor güzel yol tutuyor otobanda 160-190 güzel yol alıyor ama bu aracın suv olduğunu yerden Yüksek bir araç olduğunu unutmamak lağzım bir jetta focusa biner gibi girmeyin keskin virajlara ani manevralar filan ama burdan yanlış anlaşılmasın araç çok güzel yol tutuyor ama bir sedan gibi değil ani manevralar yapmayın şanzıman motor uyumu güzel tork konvertör lü şanzıman sarsıntısız ve hızlı tabi bir dsg kadar hızlı değil ama ondan sorunsuz yol sesi motor sesi rüzgar sesine gelecek olursak uzun yolda 160 a kadar rahatsız edecek bir ses duymadım b segmenti bir suv beklentimi çok üstünde bu konuda ama şehir içine gelirsek motor titreşimli çalıştığı için rölantide rahatsız ediyor fakat ışıklarda start stop devreye girince ses filan kalmıyor şehir içinde 3000 devirde ses geliyor daha önce d segmenti bir araç kullanmıyorsanız bu durumda sizi rahatsız etmeyecektir iç hacime geldiğimizde ise mokka dan daha geniş juke ile kıyaslamak ayıp olur segmentindeki yeni 2008 hariç kıyaslarsak çok güzel ferah yaşam alanı var 410 litre bağaj yüksekliği ile verimli oluyor 4 kişi çok rahat binersiniz ama 5 kişi olursanız ve birazda cüsseli iseniz arka taraf rahatsız edebilir boy ve diz mesafesinden yana bi sorun yok hatta 2012 civic ten çok daha iyi bir baş ve diz mesafesi var arkada yakıt tüketimi 1000 km oldu şehir için normal kullanım 7.3 litre otobanda 6.4 litre sol şeritte :) ilerleyen km lerde daha da düşecektir .

Değinmek istediğim bir konu daha var Opel psa ya geçti Opel Opel değil diye cümle kuran arkadaşlar var benim 2. Opelim Crossland daha öncede h kasa astra vardı Opel yine aynı Opel daha öncede fiattan aldığı cdtı motorları kullanıyordu şimdide psa motorlarını kullanıyor opel yine aynı fabrikasında Almanya’da Alman mühendisler tarafından üretiliyor


Araç hakkında sitelerde forumlarda Bilgi bulamadım bu yüzden alacak olan arkadaşlara Bilgi vermek yardımcı olmak istedim . Her şeyden önce araçtan ne beklediğiniz önemli 190 bin tl verip vw T-roc BMW Audi performansı kalitesi beklemeyin bu fiyata bu kadar dolu dizel otomatik 0 km araba bsuv araçlar var günümüzde ben o performans ı kaliteyi isteyen arkadaşlar 300 bin tl yi gözden çıkarmaları lazım 😄 ben memnunum aracımdan aile arabası olarak kullanıyorum tavsiye ederim
Birkaç kez bindim ve aşık oldum diyebilirim :) Aracın içinin ferahlığı sürüşü oldukça keyifli. SUV almayı düşünenler pişman olmazlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Emre218
Merhaba,
Ben de Emre Bey'in yaşamış olduğu duruma benzer bir şekilde bu aracın innovation paketini Temmuz başında satın aldım. O zamanki en uygun fiyatı 179bin tlye Kocaeli Ekcan teklif etmişti.
Piyasada pek yaygın olmaması ve malum pandemi sebebiyle bayilerde showroomlar boş olduğundan, canlı canlı görerek alma fırsatımız olmadı. TR için üretilen modellere nazaran Innovation(avrupa pazarı için üretilen ve pandemi sebebiyle satılamayıp bize gönderilen) paketin, en üst paket olan excellence'a çok yakın özellikler barındırması ve fiyatının çok uygun olması tercih sebebimiz oldu. Daha önce 2014 polo tdi kullanıcısı olarak ilk izlenimlerim;
Fotoğraflarında olduğundan çok daha uzun ve ferah bir araç,
1.5 dizel manuel 105bg motor 1380 kilo araç için yeterince güçlü ve alt devirlerde bayılmıyor. 6 ileri vitese alışmak biraz zaman alsa da, 1. Vites yok gibi kullanmak, kasis geçerken bile 2. Viteste kalmak keyifli.
Donanım olarak, bir araçtan beklenecek temel (otomatik park, 360 kamera, anahtarsız giriş ve çalıştırma, şerit ihlali uyarısı, 8 inc ekran ve telefonla paralel çalışan özellikler vs.) özelliklerinin olması insana keyif veriyor.
Polodan sonra 410 lt bagaj hacmi büyük mutluluk, hele ki çocuklu aileler için olmazsa olmaz.(500 ve üzeri litre ihtiyacı olanlar C segment suvlara yönelebilir.)
Ses yalıtımı bu segment için gayet makul, dizel motor olsa da neredeyse hiç sesi gelmiyor( ki polonun motoru sanki kabinde gibiydi). Yüksek hızlara çıkmadım, fakat lastik sesi çok rahatsız edici düzeyde. Bayiden çıkarken çok hava bastıklarını söyleyen olmuş, en kısa zamanda kontrol ettireceğim. Zira yolda duyduğum tek rahatsız edici ses lastiklerden geliyor.
800 km yaptım, yakıt sarfiyatı için konuşmak erken diye düşünüyorum, fakat yol bilgisayarındaki veriler, fabrika verileriyle örtüşüyor görünüyor. Reel değerler için biraz daha km lazım.
Debriyajına alışamadım, benzinli bir motor gibi çok çabuk stop ediyor ama start stop olması kolayca tekrar çalışmasını sağlıyor.
Birkaç hoşlanmadığım noktadan bahsedeyim;
Motorun üzerine neredeyse tüm Avrupa araçlarda alışık olduğumuz plastik kapaklar yerine keçeden yapılma komik bir kapak geçirmişler ki kaputu açınca hayal kırıklığı yaşadım.
Hayatımda bukadar esnek tampon görmedim.
Bir de kaputu açınca ön çamurluk boşlukları görünüyor.
Toparlayacak olursak,
fiyat performans dengesi bakımından kesinlikle alınması gereken bir araç. Konforlu ve keyifli bir sürüşü var.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Motorun üzerine neredeyse tüm Avrupa araçlarda alışık olduğumuz plastik kapaklar yerine keçeden yapılma komik bir kapak geçirmişler ki kaputu açınca hayal kırıklığı yaşadım.

Ümit hocam aracınızı öncelikle güle güle kullanın. Rabbim kaza bela vermesin inş. Şu yukarıda yazdığınız konuyu çok merak ettim. Müsait zamanınız da bir foto atarmısınız ?
 
Ümit hocam aracınızı öncelikle güle güle kullanın. Rabbim kaza bela vermesin inş. Şu yukarıda yazdığınız konuyu çok merak ettim. Müsait zamanınız da bir foto atarmısınız ?
Çok teşekkür ederim.
Taze taze gelsin öyleyse ;
1. Açıklıktan tüm panelin içi görülüyor.
2. Bu da bahsettiğim kapak niyetine kullanılan keçe benzeri malzeme.

IMG_20200803_2350104764a61b3c879a5c.jpg
IMG_20200803_234726253c3bd85f691f11.jpg
 
Merhaba,
Ben de Emre Bey'in yaşamış olduğu duruma benzer bir şekilde bu aracın innovation paketini Temmuz başında satın aldım. O zamanki en uygun fiyatı 179bin tlye Kocaeli Ekcan teklif etmişti.
Piyasada pek yaygın olmaması ve malum pandemi sebebiyle bayilerde showroomlar boş olduğundan, canlı canlı görerek alma fırsatımız olmadı. TR için üretilen modellere nazaran Innovation(avrupa pazarı için üretilen ve pandemi sebebiyle satılamayıp bize gönderilen) paketin, en üst paket olan excellence'a çok yakın özellikler barındırması ve fiyatının çok uygun olması tercih sebebimiz oldu. Daha önce 2014 polo tdi kullanıcısı olarak ilk izlenimlerim;
Fotoğraflarında olduğundan çok daha uzun ve ferah bir araç,
1.5 dizel manuel 105bg motor 1380 kilo araç için yeterince güçlü ve alt devirlerde bayılmıyor. 6 ileri vitese alışmak biraz zaman alsa da, 1. Vites yok gibi kullanmak, kasis geçerken bile 2. Viteste kalmak keyifli.
Donanım olarak, bir araçtan beklenecek temel (otomatik park, 360 kamera, anahtarsız giriş ve çalıştırma, şerit ihlali uyarısı, 8 inc ekran ve telefonla paralel çalışan özellikler vs.) özelliklerinin olması insana keyif veriyor.
Polodan sonra 410 lt bagaj hacmi büyük mutluluk, hele ki çocuklu aileler için olmazsa olmaz.(500 ve üzeri litre ihtiyacı olanlar C segment suvlara yönelebilir.)
Ses yalıtımı bu segment için gayet makul, dizel motor olsa da neredeyse hiç sesi gelmiyor( ki polonun motoru sanki kabinde gibiydi). Yüksek hızlara çıkmadım, fakat lastik sesi çok rahatsız edici düzeyde. Bayiden çıkarken çok hava bastıklarını söyleyen olmuş, en kısa zamanda kontrol ettireceğim. Zira yolda duyduğum tek rahatsız edici ses lastiklerden geliyor.
800 km yaptım, yakıt sarfiyatı için konuşmak erken diye düşünüyorum, fakat yol bilgisayarındaki veriler, fabrika verileriyle örtüşüyor görünüyor. Reel değerler için biraz daha km lazım.
Debriyajına alışamadım, benzinli bir motor gibi çok çabuk stop ediyor ama start stop olması kolayca tekrar çalışmasını sağlıyor.
Birkaç hoşlanmadığım noktadan bahsedeyim;
Motorun üzerine neredeyse tüm Avrupa araçlarda alışık olduğumuz plastik kapaklar yerine keçeden yapılma komik bir kapak geçirmişler ki kaputu açınca hayal kırıklığı yaşadım.
Hayatımda bukadar esnek tampon görmedim.
Bir de kaputu açınca ön çamurluk boşlukları görünüyor.
Toparlayacak olursak,
fiyat performans dengesi bakımından kesinlikle alınması gereken bir araç. Konforlu ve keyifli bir sürüşü var.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Hayırlı olsun yakıt tüketiminden başlayayım aracınız 3-4 bin uzun yolda km’lere geldikten sonra açılıyor motor kapağı konusunda şimdiki araçların neredeyse hepsinde böyle tampon ve çamurlukların esnekliği ise yaya güvenliği için o şekilde şimdiki tüm araçlarda olduğu gibi tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim alacak arkadaşlara çok yararlı olacaktır . Keçe konusunda şunuda eklemek istiyorum önceki aracım jetta 2013 motorun üstünde keçe bile yoktu bu arada lastik sesi için ben aracın havasını kontrol ettirdim 50 ps çıktı bütün şıfır araçlarda böyle sonradan kontrol ediniz 36 yaptım havaları araba çok daha yumuşadı
 
Selamunaleykum.
Arkadaşlar ben Opel Corsa kullanıcısıyım.
2015'te Ötv'siz aldığım Corsa'nın beşinci yılı Eylül'ün ikisinde bitiyor. Opel'den memnun kaldığım için bu sefer 1.5 Dizel Opel Crosland X Excellence için sipariş sözleşmesi imzaladım. Araçlar İspanya'da üretiliyormuş. Grandlan X Enjoy almaktı niyetim ama malum 10 gün içinde iki kere zam gelince mecburen Crosland X'e yöneldim. Ama renk seçeneği yoktu,sadece Kuvars Grisi vardı,mecbur onu seçtim. Aksilik olmasa Ekim'in ilk yarısında aracı teslim ederiz dediler.Hayırlısıyla bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan. ve Hasip
Geri
Üst