Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bildiğim kadarıyla olay şu..
hızla giderken bir anda vitesi boşa alınca yağlama kesiliyor, düşünün yüksek basınç varken yağlama azalıyor :s motorun zarar görmemesi için ecu devri yükseltiyor ve yağlama devam ediyor, bir süre sonra da basınç azalınca tekrar devri rolantiye ayarlıyor...
bildiğim kadarıyla olay şu..
hızla giderken bir anda vitesi boşa alınca yağlama kesiliyor, düşünün yüksek basınç varken yağlama azalıyor :s motorun zarar görmemesi için ecu devri yükseltiyor ve yağlama devam ediyor, bir süre sonra da basınç azalınca tekrar devri rolantiye ayarlıyor...
bildiğim kadarıyla olay şu..
hızla giderken bir anda vitesi boşa alınca yağlama kesiliyor, düşünün yüksek basınç varken yağlama azalıyor :s motorun zarar görmemesi için ecu devri yükseltiyor ve yağlama devam ediyor, bir süre sonra da basınç azalınca tekrar devri rolantiye ayarlıyor...
benim başımdaki olay biraz daha ciddi. çünkü arabam motor kendini hazır tutsun diye yada korumaya alıyo diye bunu yapsa her zaman yapar. motor soğuk diyelim yapmıyor.uzun yolda gidiyorum yapıyo biraz garip ama çoğunlukta yapıyo.devir 1300 lere geziyo dolayısıyla cebe zarar veriyo.dur kalk yapıyorum yüksek çıldıracam valla .
ayrıca arabam 1.7 dti
1300 leremi geziyorrrrrr.
ben onu 700 lerden 750-800 lere çıkmak olarak yaşadığımdan ve anladığımdan dolayı stop etmeye karşı önlem olarak söylemiştim.
1300 lere çıkıyorsa bi sıkıntı olduğu kesin