- Katılım
- 22 Ocak 2008
- Mesajlar
- 231
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 0
Arkadaşlar önceden genellikle 3000 devrin altında kullanırdım aracı haliyle yakıt dengeli tükeniyordu yalnız son zamanlarda gittiğim bir kaç usta motoru genelde 3000 devrin üzerinde kullandılar ve son gittiğim usta motor çok körelmiş biraz devirli kullan açılsın dedi.ondan sonra bende biraz devirli kullanamaya başladım devirli kullandığım zaman şunlar dikkatimi çekti
1.Araç kalkışlarda ve seyir halinde iken gaza ufak dokunuşlarda daha canlı oluyor.
2.Motor sesinde zaman zaman düzelme oluyor-ki benim en çok takıntım motor sesinden örneğin 10 km yol gidiyorum 3-5 tane ışıkta duruyorum hepsinde motor sesi genelde farklı oluyor motor sesini bir düzene sokamadım nedeninide bulamadım sırf bu yüzden büyük hayallerle aldığım araçtan vazgeçme noktasınada geldim oda ayrı bir konu.
Şimdi arkadaşlar aracı devirli kullandığımda saydığım farkları görüyorum yalnız yakıt ibresininde sola doğru kaydığını görebiliyorum.Acaba diyorum Wurth gibi yakıt katkı malzemesi kullansam aynı etkiyi görürmüyüm ?
birde 3.000 devirden sonra genelde bağıran motor zamanla o zorlanma sesini kesermi ?
Şirketin doblosu var onda dikkat ettim kullanan bayan arkadaş onun motorunu iyi açmış sanırım genellikle 3500-4000 devirde vites değiştiriyorum hiç zorlanma yok düşük devirdede değiştirsem araç teklemiyor benim araçta tekleme yapıyor buda opellere has bir durummudur bilmiyorum.Opeli satıp doblomu alsam
)))
Evet arkadaşlar benim için çok önemli olan özellikle motor gürültüsünü kesmeye ve ivmelenmeyi etkileyecek konuda bütün yorum ve fikirlerinizi bekliyorum.
1.Araç kalkışlarda ve seyir halinde iken gaza ufak dokunuşlarda daha canlı oluyor.
2.Motor sesinde zaman zaman düzelme oluyor-ki benim en çok takıntım motor sesinden örneğin 10 km yol gidiyorum 3-5 tane ışıkta duruyorum hepsinde motor sesi genelde farklı oluyor motor sesini bir düzene sokamadım nedeninide bulamadım sırf bu yüzden büyük hayallerle aldığım araçtan vazgeçme noktasınada geldim oda ayrı bir konu.
Şimdi arkadaşlar aracı devirli kullandığımda saydığım farkları görüyorum yalnız yakıt ibresininde sola doğru kaydığını görebiliyorum.Acaba diyorum Wurth gibi yakıt katkı malzemesi kullansam aynı etkiyi görürmüyüm ?
birde 3.000 devirden sonra genelde bağıran motor zamanla o zorlanma sesini kesermi ?
Şirketin doblosu var onda dikkat ettim kullanan bayan arkadaş onun motorunu iyi açmış sanırım genellikle 3500-4000 devirde vites değiştiriyorum hiç zorlanma yok düşük devirdede değiştirsem araç teklemiyor benim araçta tekleme yapıyor buda opellere has bir durummudur bilmiyorum.Opeli satıp doblomu alsam

Evet arkadaşlar benim için çok önemli olan özellikle motor gürültüsünü kesmeye ve ivmelenmeyi etkileyecek konuda bütün yorum ve fikirlerinizi bekliyorum.