Dik Yokuşta Dur Kalk Yapmak

Rahatınıza duskunsenız tabıkıde cekersınız el frenı nı ama arabayla oynamayı sevıyorsanız bence kavrama noktası yapmak daha iyi tabi bide kavrama yı dogru yapmak var herkezın yapabılıcegı bısey degıl bence. Vectra ıle baska nasıl yanlamayı dusunuyorsunuz :D Yanlamak için tek yol el freni yeni bir yontem bulursanız paylasın lutfen
 
rahatıma düşkün olmasam her çukura girdiğimde kafam tavana çarpacak şekilde dizayn edilmiş bir spor otomobil alır binerdim. vectra spor bir otomobil değildir ama illa önden çekişli bir araçla estetik bir şekilde virajlara girip çıkmak istiyorsan apaçi gibi el frenine asılmak yerine ileri sürüş teknikleri ile ilgili bir iki teknik öğren yada bil zaman zaman işine çook yarar ;)
 
Sadece aracımı istop ettiğimde el freni çekiyorum ben. El freni ile apaçhilik oluyorsa sızde yokusta el frenı cekıyorsunuz o zamn yokusta el frenı cekenlerde apachı. Bu arada bız opachı'yız
 
yahu niye uğraşıyorunuz dik yokuşta vites falan...
alın bir tane otomatik araba kendi ayarlasın yokuşu falan..P
:D
 
debriyaj kavramadayken benim araçta geri kayıyor, o yüzden genellikle el freniyle ve aragazla kalkarım ben, ya da ayagımı frenden hemen çekip yüksek gaz vererek, bi yandan da yavaşça debriyajı kaldırarak,
 
bütün araçlar yokuşta en azami ağırlıkta bile kalkabilecek şekilde dizayn edildiyse ki bence öyle. aracı sorunsuz şekilde kaldırmak sürücüyle alakalı bir durum olsa gerek.

ben el freni çekerek sorunsuz kalkarım... doğrudur kalkarsın

ben gaz debriyaj yapar balatanın anasını ağlatırım... doğrudur ağlatırsın

ben duruma göre el freni çeker duruma göre frene basılıyken debriyajın boşluğunu alır gazı vererek sakince kalkarım... sende haklısın

durum bundan ibaret sanki.
 
Hill holder olsa hiç muhabbete yer kalmaz bu konuda. Uygulanabilir mi acaba?
 
yokuşta yarım debriyaj bekliyorum hızlı bir ayak hareketi milim kayma ve ilerleme :) tabi yüklenme oluyor haliyle ama olacak o kadarrr
 
Geri
Üst