dizel araçlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tolga senin araba zaten hafif gitmezse ayıp olur yani:D
 
arabayı kaldırmadan yarı gazla debriyajdan ayağını kaldır,sonra debriyaja bir daha bas tam gaz verip kaldır ayağıı debriyajdan zamin ne olursa olsun bole patinaj çekio!Ayrıca kardeşim senin arabandan ben 550km kullandım yokuş aşağı,yukarı dediğim gibi yüksek devirde kullanacan abi bide 6 vites senin araba vites aralıklarıda kısa mümkün olduğunca vites küçültecen butür işlerde bu arabalar bole!
 
1.3 75bg,90 bg hepsinin motorları acayip derecede yavaş devirleniyor tamam dizelde bukadar da olmaz gaza basdıktan 1-2 sn sonra anca tepki veriyor servise sordum bunlar böyle hele 1.7 cdti 75 bg bundan daha kötü arac yerinden zor kalkıyor dedi.Transit kullandım gaza tepkisi aynı benzinli gibi 1.9jtd doblo kullandım oda öle motorları bizmkilere nazaran çok daha seri.belki powerbox la fln daha serileşebilir. 1.3 fiatlarda öle gaza tepkisi yavas yani motorun karakteri bu...
 
çok saolun arkadaslar tolga senin dediğinide yapacagım aksama hattta aksama arabaının birkaç görüntüsünü de koyacagım adrese mumkunse km 200 e cıkarken video ya alacagım ama yol musaıt olursa çunku araba 180 e kadar direkt çıkıyor sonra nazlana nazlana cıkıyor :P tekrardan herkeze teşekkür ederim
saolun var olun:D:D:D:D:D
 
coRSac' Alıntı:
1.3 75bg,90 bg hepsinin motorları acayip derecede yavaş devirleniyor tamam dizelde bukadar da olmaz gaza basdıktan 1-2 sn sonra anca tepki veriyor servise sordum bunlar böyle hele 1.7 cdti 75 bg bundan daha kötü arac yerinden zor kalkıyor dedi.Transit kullandım gaza tepkisi aynı benzinli gibi 1.9jtd doblo kullandım oda öle motorları bizmkilere nazaran çok daha seri.belki powerbox la fln daha serileşebilir. 1.3 fiatlarda öle gaza tepkisi yavas yani motorun karakteri bu...

o senin saydığın common rail diesel deil transit,doblo 1,9jtd falan bide git doblo multijeti kullan arkadaşım ondan sonra yorumunu alalım
 
bugüne kadar dizellerden combo,connect1,7,connect1,9,caddy kullandım. Benim ortak çıkış noktam şudur. 1500-1800 devre kadar hepside zayıf.Heleki combo ve caddy.connect bu konuda biraz daha iyi.
 
1.3 cdti ile 1.3 multijet motorlar her ikiside ayni GM ve fiat ortak uretimleri yanlizca kucuk birkac degisiklik okadar.....!
 
corsa_tolga' Alıntı:
o senin saydığın common rail diesel deil transit,doblo 1,9jtd falan bide git doblo multijeti kullan arkadaşım ondan sonra yorumunu alalım

sen benim son cümlemi okumamışşın galiba oku sonra yorumunu alalım..Ayrıca 1.9 jtd de jet turbo diye geçer yani oda multijet motordur.1.3 multijet olduğu gibi..
 
gerekli açıklamaları arkadaşlar yapmış..bende kendimce bi kaç bişey eklemek istiyorum..astra 1,3 cdtı lar 90 hp vede yanılmıyorsam 200Nm tork var..fakat şu var hangi araç olursa olsun düşük silindir hacimli motorlarda ve kasası ağır olan araçlar herzaman bu ve bunun gibi sorunları yaşamay mahkümdur..hele bide içinde yük oldumu..o zaman iyice insan arabadan soğuyor bana göre...yeterli tork var fakat silindri hacmi ufak oldugu için çekişi ve atılımı daima yavaş olucaktır...
 
abiler valla araba yokuş yukarı çıkarken bide içi doluysa deviri şöyle bi 5000 ne bi getirin rahat rahat çıkarsınız pati olayına geliince kumlu yerlerde anca becerebildim asfaltta denemeyin stop ediyo sonra rezillik diz boyu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst