Ynt: Dizel araçlarda kullanımdan sonra stop etmeden önce 30 sn bekleme süresi !!
turbo araçlar için bir parça var turbo timer aracı stop ettikten sonrada turboyu bir süre daha yağlamaya devam etmesi için beklemeyi engelliyo yani hemen stop etseniz de bişey olmuyo turboya
Turbo Timer nedir? napar? niye kullanılır?
Evet turbonun hayatını kurtaran ömrünü uzatan minik şeyler
Turbo Timer sizin kullanmanıza göre arabanızın kontağı kapandıktan sonra nekadar çalışacağını hesaplayan bir cihazdır. Bunu yapmasındaki neden ise turbonun pulleyleri çok yüksek devirler çevirmektedir siz 5 binde giderken 80 90 hatta 150 bin devirlere çıkabilmektedir doğal olarak turbonun durması sizin motorunuzdan 10 kat daha yavaş olacaktır. Bundan dolayı hemen arabanızı kaparsanız yağlama işlemi biteceğinden turbonun mili yağsız kalacak ve durana kadar kendine zarar verecektir buda balansının bozulmasın neden olacağından belli bir süreden sonra balans bozukluğundan çok yüksek devirlerde pulleyler sağa sola çarparak küçülecekleri için performans kaybına turbonuzun basınç basmamasına neden olur Bunların hepsini TurboTimer ile önleme şansımız var
2 çeşit Turbo Timer Var:
Type 0 :
Bu tip Turbo Timer da sadece turbonun dönüş zamanını hesaplıyorlar sadece zaman var.
Type 1 :
Bu tip Turbo Timerlarda zaman, lap time, cronometre, batery, hız, devir gibi seyler mevcuttur
turbo araçlar için bir parça var turbo timer aracı stop ettikten sonrada turboyu bir süre daha yağlamaya devam etmesi için beklemeyi engelliyo yani hemen stop etseniz de bişey olmuyo turboya
Turbo Timer nedir? napar? niye kullanılır?
Evet turbonun hayatını kurtaran ömrünü uzatan minik şeyler
Turbo Timer sizin kullanmanıza göre arabanızın kontağı kapandıktan sonra nekadar çalışacağını hesaplayan bir cihazdır. Bunu yapmasındaki neden ise turbonun pulleyleri çok yüksek devirler çevirmektedir siz 5 binde giderken 80 90 hatta 150 bin devirlere çıkabilmektedir doğal olarak turbonun durması sizin motorunuzdan 10 kat daha yavaş olacaktır. Bundan dolayı hemen arabanızı kaparsanız yağlama işlemi biteceğinden turbonun mili yağsız kalacak ve durana kadar kendine zarar verecektir buda balansının bozulmasın neden olacağından belli bir süreden sonra balans bozukluğundan çok yüksek devirlerde pulleyler sağa sola çarparak küçülecekleri için performans kaybına turbonuzun basınç basmamasına neden olur Bunların hepsini TurboTimer ile önleme şansımız var
2 çeşit Turbo Timer Var:
Type 0 :
Bu tip Turbo Timer da sadece turbonun dönüş zamanını hesaplıyorlar sadece zaman var.
Type 1 :
Bu tip Turbo Timerlarda zaman, lap time, cronometre, batery, hız, devir gibi seyler mevcuttur