Egzantirik mili devir sensörü...

Korktuğum başıma geldi malesef:((( Akşehirden ıspartaya gelir gelmez eve gitmeden sanayiye gittim ve ustama bıraktım arabayı. Ustam arabayı çalıştırdığında egzozdan antifirizli su attığını görüyor... Kısacası arabam conta yakmış ve birinci pistonun üzerine su indirmiş... conta birinci pistonun üstünden biraz su salmaya başlamış... pistonun üzerini kendim de gördüm... gelelim tedaviye; siboblar, conta, ahtopot boru değişiyor... Alt tarafta herhangi bir sıkıntı yok çok şükür fakat araba yarı rektefe oluyor artık... üst kapak taşlanıp siboblar alıştırılıp motor toplanacak... Üzülerek karar verdim ki ben bu arabayı satacam, çıkardığı sıkıntı yeter etti artık... Her kontağı çevirdiğimde bi sıkıntı çıkaracak endişesi beni 10 yaş ihtiyarlattı; bu kadar temiz bir arabanın bu kadar sıkıntı çıkarması akıl alacak şey değil... HAYIRLISI bakalım
 
Allah yardımcın olsun
 
Allah razı olsun
 
slm

Arabamın silindir kapağı contası ve siboblar değişti fakat egzantirik mili devir sensörüden dolayı arıza ışığı bu defa hiç sönmemeye başladı... tech 2 ye bağlattım egzantirik mili devir sensörünün yanı sıra vuruntu sensörü hatası verdi... vuruntu sensörü hatasını sildi arıza kayboldu fakat aklıma takıldı artık... motor açılmadan önce bu sensör arıza vermiyordu bu nedenle ustaların bir hatası olduğunu düşünüyorum ya da kablolardan yaptığını... bu vuruntu sensörü hemen değiştirilmeli mi ve maliyeti ne kadardır lütfen yardıumcı olabilir misiniz ? Bu arada arabada 1000-2000 devir arasında hafif bir silkinti oluyor ben agzantirik mili devir sensöründen kaynaklandığını düşünüyorum yarın yetkili servise gidip egzantrk mşli sensörünü bu sensörü orjinali ile değiştirecem inş...
 
Gittim egzantrik mili devir sensörünü yetkili serviste yüksek bir mevlaya 2 yıl garantili olarak değiştirdim... Çıkan sensörün okuyucu olan kısmı adeta tıraşlanmış gibiydi yani bir şey okuyucu olan kısma sürtüp orayı aşındırmış. yeni sensör takılalı 2 ay falan oldu şimdi tekrar ışık yakmaya başladı gidip garantiden tekrar deştirtecem... Yaw bu sıkıntı gına getirdi nasıl çözülecek bu iş ??? Çıkan sensörün okuyucu kısmı acaba nasıl o şekilde aşınmış olabilir ??? Sensörün iki de bir bozulması bence bu sensöre sürtüp okuyucu kısmını aşındıran parçadan kaynaklanıyor sanki... Bu sıkıntıyı nasıl giderecez lütfen yardım edin arkadaşlar.... sırf bu sıkıntı için satmak istemiyorum bu arabayı... Şimdiden teşekküelr
 
krank sensörünü de değiştir
 
krank sensörünü de değiştir
arkadaşa katılıyorum. eksantrik sensörünün değişiminden sonra krank mili devir sensörü de arıza veriyor genellikle. zaten araç yetkili serviste tech 2 cihazına bağlandığında arıza lambasını yakan sensörün bu sefer bozuk krank mili devir sensörü olduğu görülecektir. o sensörü de yine yetkili serviste orjinal taktırırsanız bu motor arıza ikazı yanmayacaktır. sizin yaşadığınız olayı aynen ben de yaşamıştım.
 
Geri
Üst