Eksozdan Gelen Siyah İs ve Kurum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ndipi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
yav nadir abi yok duman muman yav :D

çık bi dışarı ver ayarı bak duman kalıyomu...yattığı için yapar onu :) millet arabadan duman çıksın diye para verir sen veriyon çekici balyozu :D
caner sen bu forumun neşesisin :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 19:31 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 19:28 ----------

Ya Nadir arabayı çalıştırınca duman attı diyorsun şimdi hala mı geliyor? Bak filitre kutusuna fare girmesin :)
şaka,
Zengin karışımla çalışıyor o zaman veya ateşleme sorunu manifolt hava alması.motor sıcaklık sensoru. Bakmak lazım geçmiş olsun

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 19:33 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 19:31 ----------

Ya Nadir hala mı siyah duman geliyor? filitrene fare yuva yapmasın? :)
şaka,ilginç zengin karışım yanlış hava (manifolt) veya ateşleme hatta motor sıcaklık sensoruna baksılar.tabii lpg de sorun yoksa yani ikisi birden çalışmıyorsa
 
sağol Selim abim :D:D

de yukarıda google reklam kodları yazıyor yoksam tüm google dan reklamımımımı verdin? Telif hakkı lazım selim abi bu işe,hatta tez elden patent alayım kendime arada birde kaymaya çalışırım bi''t'' fazla okadar :D

Birde internette fenomen olurmuşum patent le kaymaya çalışan çılgın Türkün performansı :D

evet benim işe gitme zamanım geldi :D
 
Selim abi o sensere baktırdım. Sorun yok onda ama ilk çalıştığında verdi siyah dumanı dolaştım geldim. Şaşmaza gittim oradan bir frenci arkadaşa uğradım arkadaş arka kampanaları değiştirdi idim sıfır malzeme eğik çıktı bu kadar olur. Sağ olsun frenci arkadaş tekrardan söktü yeniden kontrol etti sıfır malzemeyi alete bağlamak zorunda kaldı adam ya. Sonra daireye geldim. Araç belli bir süre rolantide çalıştıktan sonra ara gaz verdiğimde bir anda duman geliyor sonrasında kesiliyor. Biraz daha kullanayım bakalım birde içindeki gaz bittiğinde başka bir yerden mi alsam acep?
 
eee duman hikayesi ne oldu? sonuç? ben de kendimdeki beyaz duman olayına pay biçmek istiyorum.
 
Benim Kadett'i de haftada bir çalıştırırım hatta bazen 2 haftada bir .Ama asla böyle duman vs durumu olmadı.Yatan araba için normal sayılacak bir durum ama benim uyguladığım püf noktalar :
1- Depoyu çok dolu tutmamak lazım zira bekledikçe kötüleşiyor hatta çok beklerse katran gibi olmaya başlıyor.
2- Haftada bir azda olsa dolaşmak ve en az 2 haftada bir azda olsa benzin almak lazım.
3- Kutup başını sökerim hep.Bu nedenle akü yada ateşleme ile ilgili zayıflık yaşamadım.
4- Birde ilk 3-4 dakika relantide çalışsın , gaz vermenin faydası yok aksine zararı var.
5- Haftada bir çalıştırınca aracın ısınmasını beklerim ve termostat açıp sirkülasyon sağlamadan stop etmem.Çünki aracı çalıştırmak yetmiyor.Soğutma sıvısı , yağ vs bir çok sirkülasyonun olması için aracın ısınması şart.
 
Duman kendiliğinden kayboldu gitti. Ama sanırım devirsiz kullanılmasından kaynaklı bir durum.
VW motorlarının gözünü seveyim ben o zaman.Devirsizliğin ta dibini görürdüm.4 vites 40 ile gittim 3 yıl boyu.Tık demedi.yağmış hararetmiş vs.ıvır zıvır demedi hiç...Eğer ki devirsizlik sebebi ile bu duman oluyor ise eyvallah lafım yok..Ama dediğim gibi ise Conta-Monta sıkıntısı çıkarsa galericilere bir kere daha lanet okurum herhalde.
 
Sanmam contadan filan olacağını zaten contadan olsa daha çok sorunlar seni beklerdi şimdiye kadar. İçin rahat olsun kafaya fazla takma ben takmıyorum artık.
 
Sanmam contadan filan olacağını zaten contadan olsa daha çok sorunlar seni beklerdi şimdiye kadar. İçin rahat olsun kafaya fazla takma ben takmıyorum artık.
Ya aracı 400 km filan oldu alalı kullanalı..ondan emin değilim ne olduğundan..Huyunu tüyünü anlasam eyvallah..Valla rahatlattınız eyvallah ne diyeyim ki...Bu hafta sonu Ankara'ya geleceğim inş.umarım yolda beni üzmez..
 
Benim Kadett'i de haftada bir çalıştırırım hatta bazen 2 haftada bir .Ama asla böyle duman vs durumu olmadı.Yatan araba için normal sayılacak bir durum ama benim uyguladığım püf noktalar :
1- Depoyu çok dolu tutmamak lazım zira bekledikçe kötüleşiyor hatta çok beklerse katran gibi olmaya başlıyor.
2- Haftada bir azda olsa dolaşmak ve en az 2 haftada bir azda olsa benzin almak lazım.
3- Kutup başını sökerim hep.Bu nedenle akü yada ateşleme ile ilgili zayıflık yaşamadım.
4- Birde ilk 3-4 dakika relantide çalışsın , gaz vermenin faydası yok aksine zararı var.
5- Haftada bir çalıştırınca aracın ısınmasını beklerim ve termostat açıp sirkülasyon sağlamadan stop etmem.Çünki aracı çalıştırmak yetmiyor.Soğutma sıvısı , yağ vs bir çok sirkülasyonun olması için aracın ısınması şart.

Anlattıklarınız birebir doğru, hafta bir çalışan araçlarımız için uygulanacak sistem (kutup başı hariç yeni sistem araçlarda)
 
Geri
Üst