P
partner352
Bilgi Girilmemiş
Bugün Aygaz'dan beni aradılar.
Murat bey:
"Sizi temin ederim öyle şeyler yok o kadar araştırma ve testlerden geçiriyoruz, rakip firmaların bizi karalaması ve karşı politikası olabilir, böyle bir şey mümkün değil." dedi
"Sadece bir foruma ve bir soruna bağlamayın forumdonanimhaber gibi sitelerden de araştırın" dedi.
ŞAHSEN İKNA OLMADIM. AŞAĞIDA 1 FORUMDAN ALINTI YAPTIM AYGAZDAN ALMAMAM KONUSUNDA BENİ İKNA ETTİ DOĞRUSU.
Sonuç olarak öncelikle başka siteleri araştıracağım daha sonra diğer firmaları deneyeceğim çekiş ve az yakması 2 sini bir sağlayan başka bir gaz bulursam ondan devam edeceğim.
Saygılarımla...
Murat bey:
"Sizi temin ederim öyle şeyler yok o kadar araştırma ve testlerden geçiriyoruz, rakip firmaların bizi karalaması ve karşı politikası olabilir, böyle bir şey mümkün değil." dedi
"Sadece bir foruma ve bir soruna bağlamayın forumdonanimhaber gibi sitelerden de araştırın" dedi.
ŞAHSEN İKNA OLMADIM. AŞAĞIDA 1 FORUMDAN ALINTI YAPTIM AYGAZDAN ALMAMAM KONUSUNDA BENİ İKNA ETTİ DOĞRUSU.
Sonuç olarak öncelikle başka siteleri araştıracağım daha sonra diğer firmaları deneyeceğim çekiş ve az yakması 2 sini bir sağlayan başka bir gaz bulursam ondan devam edeceğim.
Saygılarımla...
Arkadaşlar son 15 günde yaşadıklarımı paylaşmam gerekir diye dfüşünüyorum zira aracımda ciddi problemler nüksetti.
son yazdığım mesajdan sonra aracımda çekiş,silkeleme ve egzost sesi bozulması gibi problemler oldu.Önce egzostla ilgili bir problem olabileceğini düşünerek egzostu gösterdim. Bir sorun olmadığı anlaşılınca ateşleme sisteminde bir problem olduğu anlaşıldı,çünkü aracın çekişindeki problemler benzinle çalıştığında da devam eder hale gelmişti. Öyle ki benzinde dahi 3000 devrin altında silkeleme,rolanti devrinde düzensizlik,egzoztdan patlakmış gibi gelen sesler geliyordu.Önce araç bilgisayara bağlandı beğinde arıza kodu arandı.Araç arıza kodu vermedi. Sonra takılalı sadece 7000 km olan bosch platinium bujiler söküldü ve yeni bujiler ile değiştirildi.Sorun büyük oranda giderildi. Daha sonra araca lpg montajı yaptırdığım BRC servisinde erken olmasına rağmen filtreyi söküp bakmaya karar verdik.Filtre söküldü ve filtre adeta bir yağ filresi gibi yağlı çıktı.Normalde filtreler aşırı kirli bile olsa budenli yağlı olmuyor denildi.İşin kötü tarafı yağ benzeri tortular filtrenin her yerini kaplamıştı ve enjektörlere de geçmiş olduğunu düşündürüyordu.
Filtre değiştirildi, genel yakıt sistemini temizlemek için benzin ve gaz ddepolarına BRC'nin ithal ettiği ve tavsiye ettiği temizleyiciler koyuldu. Yaklaşık 100-120 km sonra sorunlarım tamamen çözüldü.Bu arada belirtmeliyim bu durumda enjektör arızası olsaydı BRC yakıttan kaynaklanması sebebiyle enjektörleri garantiden karşılamıyacaktı.
Bu durumu belgelemek için montajı yaptırdığım servisten filtreyi aldım ve durumu açıklayıcı bir rapor yazdırdım.
Ardından Aygaz ile iletişime geçtim.Aygaz otogaz ürün müdürü Murat Yılmaz konu ile ilgileneceklerini böyle bir problem ile karşılaşmadıklarını,takip edeceklerini söyledi.Kendilerinden euro lpg 'nin hangi araçlarda denendiğinin ve test belgelerini istedim.İşin ilginç tarafı euro lpg binlerce km. sadece Fiat Albea araçlarda denenmiş.Bırakın Mazda'yı Toyota corolla veya Hyundai accent'da bile denememişler.
Sonuçta euro lpg almaya devam ederek bir süre sonra aynı problemlerin nüksetmesi halinde tekrar Aygaz ile görüşeceğim. Buradan sizi de bilgilendireceğim. Bu problemleri yaşayana dek mümkünse daima Aygaz almaya çalışırdım. Yani sistemde oluşan problem büyük ihtimalle euro lpg'den kaynaklandı diye düşündürüyor bu durum. Şimdi bir süre daha euro lpg ile devam edip sonucu gözlemleyeceğim. Sizi de haberdar ederim.
Ayrıca problem ilk nüksettiğinde uzun yola çıkmadan önce Opet Dolapdere istasyonundan gaz almıştım. O yolculuk burnumuzdan gelmişti.Bu istasyonu OPET'e yazılı olarak şikayaet ettmeme rağmen bir sonuç henüz çıkmadı.
Son düzenleme: