Flexride mi AFL+ mı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vanery
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vanery

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ağu 2012
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar astra 1.4T Sport + Stil Paket almaya hazırlanıyorum ama karar veremiyoum. Flexride şasi özellikleri beni cezbediyor ama AFL+ far sistemi de çok iyi gözlük kullandığım için vede çok değil ama yılda birkaç defa 3.500 km uzun yol yapacağımdan far olayı beni cezbediyor ama diğer taraftan Flexride şasinin özellikleri de var. Flexride kullanan arkadaşlar ve AFL+ far sistemi kullanan arkadaşlar bu konuda yardım edebilirler mi lütfen.
 
Walla bende flexi nin eski veriyonu IDS+ var. Bunu sadece gaz tepkisini hızlandırmak için kullanıyorum. Yol tutuşa etkisini çok hissetmiyorum. Evet süspansiyon bariz sertleşiyor ama yol tutuşunda aman aman bir iyileşme görmedim. Bunu hissetmek için bence aracı çok limitlerde kullanmak gerekiyor.

Sakin bir kullanıcı iseniz, dur şu viraja şu hızla giriim bakiim gibi denemeler yapmıyorsanız, yolda sıklıkla kapışmıyorsanız bence Flexi çok da lazım değil. AFL+ çok daha özellikli işe yarar ve aracın al benisini artıran bir donanım.
 
flexi alırdım. en azından sport mod alınca o göstergenin renginin bile değişmesi beni gaza getirmeye yeter. gelsin virajlar :)
 
flexi alırdım. en azından sport mod alınca o göstergenin renginin bile değişmesi beni gaza getirmeye yeter. gelsin virajlar :)

Gaz için flexiye gerek yok, İstanbul'da gazdan bol birşey yok, meydana çıkmak yeterli.
 
Merhaba arkadaşlar astra 1.4T Sport + Stil Paket almaya hazırlanıyorum ama karar veremiyoum. Flexride şasi özellikleri beni cezbediyor ama AFL+ far sistemi de çok iyi gözlük kullandığım için vede çok değil ama yılda birkaç defa 3.500 km uzun yol yapacağımdan far olayı beni cezbediyor ama diğer taraftan Flexride şasinin özellikleri de var. Flexride kullanan arkadaşlar ve AFL+ far sistemi kullanan arkadaşlar bu konuda yardım edebilirler mi lütfen.

Benzin paran varsa Flexi
Elektronik hastalığın varsa AFL+
Çok paran varsa 2 si birden :D
 
Araci genelde sert kullanan biriyim ozellikle yolda arkadan gelerek onume gecmek isteyen ve sirket arabasi kullanan tiplere uyuz olurum o yuzden zaten 1.4T aliyorum :) ama esim arabadayken ona hissettirmeden veya o yokken sert kullanirim vs. Ama far sistemi de cok iyi ozellikle gece. Eskiden Afl mi vardi deyip flexi ye mi atlasam acaba. İlerde de xenon taktirarak kendimi onunla tarmin edeyim diyorum ne dersiniz :)
 
flex... seçersen eğer bildiğim kadarı ile amortisörleri çok pahalı , ülkemiz yollarını düşünürsen amortisör sorunu yaşarsın veçok masraf çıkar diye biliyorum, amortisör fiyatlarını yetkili servise sor ona göre karar ver,
afl siz astra alma...
 
flex... seçersen eğer bildiğim kadarı ile amortisörleri çok pahalı , ülkemiz yollarını düşünürsen amortisör sorunu yaşarsın veçok masraf çıkar diye biliyorum, amortisör fiyatlarını yetkili servise sor ona göre karar ver,
afl siz astra alma...

İste bu yorumu begendim, bu konuda haklisin yollarin hali belli ve astra herzaman Astra flexride olmasa da 1.4T nun beni yollarda tatmin edecegine inaniyorum. AFL + daha agir basiyor :)
 
Amaç perf ise 1.4T yanlış seçim. Kapıştığınız şirket araçlarından bası TSI lar ve bazı dizeller sizi üzebilir. Ha bu demek değil ki 1.4T nin perf ı çok kötü ama arada sürprizlerle karşılaşabilirsiniz. Amaç buya 1.6T daha doğru olurdu aslında.

Flexi olmasa da ESP ve TC zaten sizi zora sokmaz. eğer dikkat ederseniz Insignia larda 1.6T 180 hp de bile artık flexi yok. 2.0T 220hp ve 2.0CDTI bi-turbo 195hp de sunuluyor.

Yukarıda değinilen masraf konusu da oldukça önemli. Allah korusun bozulursa ya dünyanın parasını verecek ya da standard süspansiyona döneceksiniz ki aracınız zaten flexi siz kalacak.
 
Geri
Üst