harika corsa gsi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aga78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
caxu' Alıntı:
94 corsa gsi ın (aliminyum maifoltunda anladım) orjınal bady kiti ve jantları bence çoook başarılı değiştirmeye hiiiç gerek yok rezil ediyolar arabayı aracın standardı 100 hp değil 109 hp :mad:
yapılan motor modifiyeleriyle 120 hp çıkması zor biraz :confused:
motoruda bitik ayrıca dizel gibi duman atıyo :(
görsel modifiye angel ve kaput uzatma hariç kötü:(
ses düzeni idare eder
parçaların yurt dışından gelmesi olayı tamamen yalan
10 bi ytl harcamış oda masal
:rock AMA CORSANIN FİLTRE SESİNE BİTİYORUM:rock

eski bir corsacıdan en güzel yorum gelmiş.. :)

arabada işçilik çok zayıf.. abartılarak anlatılmış şişirilmiş bi video.. orjinali çok daha güzel bence..
 
Emeğe kesinlikle saygı ama atmamak lazım :)

Bu arada jantlar 245/45/16 yazmış, lastikler spor lastik yazmış.. Yani lastik 245 deil arkadaşlar dikkat edin jant 245/45.. :)

Bu arada corsanın manifolt sesinide harbiden özlemişim :)
 
Evet arkadaşlar bahse konu olan aracın ( Opel Corsa GSI ) ın sahıbı benim bir çok muhabbet dönmüş kısa kısa cevaplayım ;) bilmiyorsanız öğreteyim.....

1. Ben Antalya da ikamet ediyorum. Bu aracın ne kadar süreyle hazırlandıgını ve parçalarının nerden ithal geldiğini bir çok insan biliyor. Benim önceki mesleğim uluslararası nakliyeciliktir. Şuan başka bir işle ugraşsam da cevrem den dolayı bir çok parçayı ebay.de sitesinden den sipariş üzerine getirdim.
2.Aracın lastik ebatları 205/45/16 dır hazırlayan arkadaşların yanlışlığıdır
3.Bagaj iptali konusuna bile değinmek istemiyorum kop kop serisi diye düşünüyorum. :D
4.Nerdeyse hepiniz modifiye sevdalısısınız ama şöyle bir bakıyorum da modifiyeden bir çoğunuz nasibini almadan başımıza mod cu kesiliyorsunuz önce çalışmalarınızı görelim sonra oturup artıyı eksiyi tartışalım.
5. Aracın yağ yakma konusun da haklısınız sonuçta araç 11 yaşında ama şunuda unutmayın ki yağ yakan araçlar normalinden daha deli gider.
6. 94 model Corsa GSI doch motor dur 95 leri ise ecotech dir benim motor eco tech 109 Hp standartı dır. Motor modifikasyonlarını program da bariz şekilde belirtilmiş hesaplamayı doğru yaparsanız ne demek istediğimi anlarsınız
7. Bir araca mod uygulanıyorsa ister istemez araç standartından dışarıya çıkıp başka kimliklere ve modellere benzetilebilir buda çok narmaldir. Zaten standar kalan araç modlu değildir….

Başka beni yalancılıkla suçlayacak ve diyecekleri olan arkadaşlar varsa ben gerek forumlar üzerinde gerek msn üzerinde paylaşımda bulunmaya hazırım yanlız bu konuşmalar saygı çerçevesinde olursa sevinirim. Önemli olan aracın güzel olup olmadıgı değil yapılan emektir. varsa eksiği söylenir uygulama yapılması gerekenler varsa beyan edilir. Gerçi bu ve buna benzer Ezikliklerden doğan yorumlara insan belli bir süreden sonra alışmıyor değil ama yine dayanamadım ortada itham edilen bir çok can sıkıcı ve üzücü konu var bu tarz söylevlere gerek yok diye düşünüyorum. hepimiz bir şekilde bu işe gönül vermişiz. yıkıcı olmak yerine yapıcı olmayı seçerseniz inanıyorum ki yazdıgınız ve söylediklerinizde çevreniz açısından daha tutarlı gözükeceksiniz.
 
öncelikle aramıza hoş geldin
amacım seni kötülemek değil yanlış anlama ama yukarda yazdıklarımın kesinlikle arkasındayım
bende 94 corsa gsi kullandım
gözüm gibi baktığım sevdiim ilk göz ağrımdı
hatta foruma üye ola çok sevdiğim bi arkadaşıma verdim
yani öle dediin gibi bi eziklik durumu söz konusu değil

katılırsın katılmazsın ben olsam (ki halla içimdedir çoook araştırdım forumdaki eski arkadaşlar bilir) şöle yapardım

1) bady kitin orjınalini bozmazdım
2) stopları elma şekeri kırmızısına boyardım
3) kaput uzatma ve bagaj iptali (sen yapmışsın zaten)
4) dıştaki bütün yapıştırmaları sökerdim
5) orjınal jant ve lastik ebatına dönerdim (üstündeki jant ve lastik arabanın deparını düşürmüştür)
6) angel far + xenon (xenonda tak bence)
7) bi takım koni + yay
8) orjınal kumaş döşemeler (bence çok şık + kullanışlı)
9) motoru şanzımanı ve fren aksamını komple atardım yerine kazalı bi astra gsi veya vectra gt veya calibra bulur
onun doch sfi makinasını
+
f20 yada f18+ (ne varsa üstünde) şanzımanını
+
fren disklerini alır komple corsaya koyardım (arkalarıda diske çevirmiş olursun bölece)
ve emin ol bu saydıklarım ruhsat masrafları + tornacıda yaptıracağın motor kulaklarıda dahil olmak üzere 10 bin ytl tutmazdı
ve Türkiye Cumhuriyetinde TEK olurdun TEK

dediğim gibi bunlar benim görüşüm
gerginlie gerek yok
 
Son düzenleme:
caxu' Alıntı:
öncelikle aramıza hoş geldin
amacım seni kötülemek değil yanlış anlama ama yukarda yazdıklarımın kesinlikle arkasındayım
bende 94 corsa gsi kullandım
gözüm gibi baktığım sevdiim ilk göz ağrımdı
hatta foruma üye ola çok sevdiğim bi arkadaşıma verdim
yani öle dediin gibi bi eziklik durumu söz konusu değil

katılırsın katılmazsın ben olsam (ki halla içimdedir çoook araştırdım forumdaki eski arkadaşlar bilir) şöle yapardım

1) bady kitin orjınalini bozmazdım
2) stopları elma şekeri kırmızısına boyardım
3) kaput uzatma ve bagaj iptali (sen yapmışsın zaten)
4) dıştaki bütün yapıştırmaları sökerdim
5) orjınal jant ve lastik ebatına dönerdim (üstündeki jant ve lastik arabanın deparını düşürmüştür)
6) angel far + xenon (xenonda tak bence)
7) bi takım koni + yay
8) orjınal kumaş döşemeler (bence çok şık + kullanışlı)
9) motoru şanzımanı ve fren aksamını komple atardım yerine kazalı bi astra gsi veya vectra gt veya calibra bulur
onun doch sfi makinasını
+
f20 yada f18+ (ne varsa üstünde) şanzımanını
+
fren disklerini alır komple corsaya koyardım (arkalarıda diske çevirmiş olursun bölece)
ve emin ol bu saydıklarım ruhsat masrafları + tornacıda yaptıracağın motor kulaklarıda dahil olmak üzere 10 bin ytl tutmazdı
ve Türkiye Cumhuriyetinde TEK olurdun TEK

dediğim gibi bunlar benim görüşüm
gerginlie gerek yok

çok uğraştım şurada yazanlara ekleyecek bir kelime bulamadım... ;)
 
arkadslar arkadasımız cok emek vermiş tabii ki parada belki daha ii si yapılabilirdi..
 
İlk öncelikle bende yeniyim ama hoşgeldin diyorum arabalarımızın rengi aynı.
AGA 78 kardeşim emeğine ve paylaşımına sağlık ama ben şunu demek istiyorum. www.otoban.org modifiyeli corsa görmemiş. Birde araç gerçekten yağ yakmaya başlamış ya segmanlar gitmiş, yada motor bitmiş. Birde şu ön kaputu siyaha boyama veya siyah film yaptırma moda oldu. Aslında bu işin esası şudur arkadaşlar, bilmişlik olsun diye söylemiyorum (forumlarda genelde hemen bilmiş derler tepki alırsın) mutlaka bilenler vardır. Ön kaput siyah boyama yada folya kaplama olmaz. Olurda sahte olur. Siyah kaput olan araçların ön kaputunu karbon fiber (siyah renke) olanla değiştirirler ve bunun maliyeti çok yüksektir. Değiştirmelerin nedeni, carbon fiber dünyanın en hafif ve bir o kadar dünyanın en sağlam madenidir, (F1 araçlarının şasesi) ön kaputu carbon fiber yaptırırlar çünkü dragta aynı sınıfta bir araçtan en az 150-200 kg hafif olur ve çarpma esnasında ön kaputta ufacık bir ezilme bile olmaz. Ama bizim Türkiye'de carbon fiber kabut görünümlü ön kaputlar yapıyorlar (boya ile veya folyo ile) ve işi bilenler bunun boya olduğunu bildiği için onlara çok komik gelir ve kıro derler (bağdat cd.sinde) carbon fiber yaptırmayacaksan arabanın gerçek kaput renginin boyasını bozmayada gerek yok. Aslında maddi durumun iyiyse ki (buna olsa bile kimse para vermez) bütün aracın ön kaput, ve bütün kaporta ve kasayı, şaseyi, carbon fiber yaptırmak :-) ama bu çok maliyetli ve türkiye'de yapan ustalar varmı bilemem?
 
caxu ;
corsa kullanıp aracını çok sevebilirsin sonuçta herkezin malı kendine güzel gelir. şunu belirtmek isterim ki her corsa bir DT 442 değildir !!! :D üzerine laf atıp tutarsız şekilde sözler sarvettiğiniz arac Antalyanın tesçilli güzelidir 2 tane birinciliği var benim TR de veya başka bir yerde tek olma gibi bir derdim yok . ben bu aracı bu işe gönül verdiğim ve hobi olarak gördüğüm için yaptım ve bu şekilde de biniyorum. yukarıda araca yapabileceklerimi yazmışsın bu senin şahsi görüşündür saygı duyarım ayrıca paylaşımın için teşekkürler. Maddiyatımın el verdiğince aracıma uygulamak istediklerim bunlardı ve uyguladım
caxu
(ki halla içimdedir çoook araştırdım forumdaki eski arkadaşlar bilir)
hiçbir şey hayalimde kalmadı bunu reale de taşıdım :p bilmem anlatabildim mi ??

caxu
bu saydıklarım ruhsat masrafları + tornacıda yaptıracağın motor kulaklarıda dahil olmak üzere 10 bin ytl tutmazdı
Para konusunda anlaşamadığımız noktayı kısaca özetliyorum modifiye işi oyle dışardan göründüğü kadar ucuz maliyetlerle yapılacak bir işlem değildir gerek parça olsun gerek aksesuar olsun genelinin maliyeti yüksektir.


ben bu işi oyle kulaktan dolma bilgilerle yada forumlarla değil bire bir uygulamalı olarak öğrendim bu araca benim uyguladığım 2. modifiyemdir.

347120buyukoi7.jpg


Not: Resimde ki ben değilim ;)

caxu
dediğim gibi bunlar benim görüşüm
gerginlie gerek yok

sebebini hemen belirtiyorum

caxu
yapılan motor modifiyeleriyle 120 hp çıkması zor biraz
parçaların yurt dışından gelmesi olayı tamamen yalan
10 bi ytl harcamış oda masal
Elinde tutarlı bir delil olmadan hiç kimsenin kimseyi bu tarz ağır hitamlarla suçlamaya hakkı yoktur.

aga78
adam yapmış arabayı çokta başarılı bence

Bunu yazan sen

yazık oldu emeklere adam duysa ölürdü kahrından

ama benim arabada mod yok o yüzdenmidir nedir ben begendim

daha iyisi yapılır tabikide

bu çelişki nedendir ben bir anlam veremedim :p
soneryen
Birde şu ön kaputu siyaha boyama veya siyah film yaptırma moda oldu.
kaputu folyo kaplamanın yada boyatma işleminin yeni moda olmuşluğu falan yok arkadaşım gündemi sende takip edersen bu işlem geçen senenin modasıydı üsteki resime bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsın resim 1 veya 1,5 sene önceki zamana ait ;)

hepinize iyi forumlar kolay gelsin.....
 
yapılan bu program yüzünden modifiyeden (tabii ki modifiye buysa?) , senin araban yüzünden Corsa GSI'dan soğudum...
 
Geri
Üst