HONDA CIVIC ve OPEL INSIGNIA

Hocam haklısınızdır bu konuda birşey. Yalnız 2016 da Honda Civic ' ler kasa değiştiriyor. Bakalım diğer konularda da iyileştirmeler yaparlarsa türlü riske rağmen alınır diyorum:
2016-honda-civic-sedan-side2.jpg

HONDA%20CIVIC%20SEDAN%202016%20004.jpg
 
Sinan tabi ki alınır. Ama Honda kesinlikle fiyat politikası sadece zengin aracı bizim araçlarımız havasında. Bence bu politika çok yanlış. Misal tüketici uzunca yıllar honda jazz bekledi. Sonra 2015 yılının son yarısında bu beklenen marka geldi. 1.3 motorlu klasik motor oda 65 -70 milyar fiyat el insaf arkadaş yani turbo yok tork yok dizel değil...sen bu araca nasıl 65-70 milyar para istersin?

Bu aracın edeceği fiyat 55 dahası sadece benim aracım honda birde jazz macerası içinde olan kişi alır. Ben o kadar para verip bir jaz alacağıma 140 beygirlik astra alırım.

Bizlerin yorumları tüketicimiz için. Ülkemiz de araç almak zaten zor. Bir de firmaların uçuk abuk sabuk fiyatları işin içine girince iyice alım gücü belli kesin dışına hitap edemez oluyor. Gel işin içinden çık.
 
Hayırlı olsun her iki araçta çok güzel...
Ancak sadece ve sadece benim dikkatimi çeken;
Koltukları sert ve Honda Civic kadar rahat ettirmiyor.
Kaliteli koltuklar daima sert olur, sert koltuklar vücudunuzu destekler ve uzun süreli kullanımlarda bel, sırt ve baldır ağrılarının oluşmasını engeller.
Yumuşak koltuklar ise ilk pozisyonda ne kadar rahat gözükse de uzun süreli kullanımlarda vücudun bazı bölgelerini tam desteklemediğinden ve bu vücut basınç artışı, vücudun kabul edebileceği seviyeden yüksek olduğu zaman, bel, sırt vb ağrılar baş gösterir.

Bir de her iki marka için de ;
Yıl olmuş 2016... hala atmosferik motorlu araç üretiyorlar..
Turbo candır.... gerisi heyecan....
 
koltuklar ve iç hacim hususunda civic insigniadan önde derseniz konu kapnır bence. Opelin koltuklarını merso bmw audi haricinde aşağı yukarı her araçta ararsınız .
ayrıca iki koltuk arası olan konsol kaynaklı size dar gelmiş olabilir...
 
Honda'nın hem fiyatı abartılı hem de ağır bakımları. C sınıfı bir araç o kadar pahalı olmamalıdır. en fazla 3 yaşında olan 2 tane otomatik vitesli Honda ile uzun yol yaptım, maalesef benim kullandığım her iki Honda'da da yol sesi var, ayrıca aracın emsallerinden daha sık vites değiştirmesini yadırgadım, bana göre Honda sakin kullanılmaya daha yatkın bir araç.
 
sert koltuk her zaman yumuşak dolgulu koltuktan iyidir.
konsolda sert malzeme kullanmak ise hem kullanım hem de güvenlik açısından kötüdür.
yumuşak malzeme hem daha pahalı hem de üretim aşamasında daha fazla işçilik gerektirir, dikkat ederseniz ucuz fiyatlı araçların ön konsolları taş gibidir ve bu nedenle hiç bozulmaz:)

bir de yıl olmuş 2016 :) hala ağır ve kalın sacdan üretilmiş araçları daha güvenli bulan arkadaşlar var.
malzemenin dayanıklılığını sacın kalınlığı değil içeriği ve direnci belirler.
hafif malzeme hem kaza anında tepki vermemesi hem de yakıt tasarrufu ve yol tutuş açısından tercih edilir.
 
Honda civic ile insignia karsilastirilmaz. Honda civic ve astra k (burada sececegim arac civic olur) , honda accord ve insignia karsilastirilir.
(buradada insigniayi secerim. )

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sinan tabi ki alınır. Ama Honda kesinlikle fiyat politikası sadece zengin aracı bizim araçlarımız havasında. Bence bu politika çok yanlış. Misal tüketici uzunca yıllar honda jazz bekledi. Sonra 2015 yılının son yarısında bu beklenen marka geldi. 1.3 motorlu klasik motor oda 65 -70 milyar fiyat el insaf arkadaş yani turbo yok tork yok dizel değil...sen bu araca nasıl 65-70 milyar para istersin?

Bu aracın edeceği fiyat 55 dahası sadece benim aracım honda birde jazz macerası içinde olan kişi alır. Ben o kadar para verip bir jaz alacağıma 140 beygirlik astra alırım.

Bizlerin yorumları tüketicimiz için. Ülkemiz de araç almak zaten zor. Bir de firmaların uçuk abuk sabuk fiyatları işin içine girince iyice alım gücü belli kesin dışına hitap edemez oluyor. Gel işin içinden çık.
Bugun fiatin ufacik egeasi BILE 65-80 bin tl bandinda gezerken jazz a 75 bin lira veririm veya arka kapilari cevirmeli, torpido isigi olmayan icine malzeme koymayi unutulan kronigi bol olan corsa 65 bin lira ediyorsa , gider sorunsuzca jazza binerim :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Insignia 24 saat testinde gelen araçta deri koltuklar vardı.

Dolgusu çok sertti ve ilk bindiğimde bu ne böyle odun gibi dedim. Ama kullandıkça hiç bir şekilde rahatsız etmediğini gördüm.
 
yalnız civic'in bu resimleri liftback kasa mı ?
REsimlerden sanki biraz D sınıfına kaçmış gibi gözüküyor...
 
Geri
Üst