HONDA CIVIC ve OPEL INSIGNIA

Bizim vatandaşların birçoğunun dikkat ettiği tek nokta aracın fiyatıdır. Performans (yavaş giderim), tüketim (LPG candır), güvenlik (aynaya muska takarım), kalite genellikle ikinci planda olur, aracın fiyatı ve yedek parçaları ucuz ise işlem tamamdır. O nedenle araç üreticilerine göre Türk milletine araç kakalamak çok kolaydır, donanımını sök, fiyatı düşür işlem tamam demektir.
 
araç olarak karsılastırılırsa her türlü insignia önde piyasa olarak karsılastırılısa her türlü civic önde. ben tercihimi insignia dan yana kullanırdım. tabi doluluguna baglı olarak.
 
Araç komple boyalı. Acıklama kısmnda tüyo vermiş zaten satıcı. Kaskodan degil dışarıda yaptırılmış. Bu yüzden hasar kaydı yok. Ama kaskodan yapılsaydı muhtemelen pert ya da agır hasar kayıtlı olurdu. O yüzden ucuz.
 
- Nasıl bir sürtme olduysa airbagler açılacak kadar araç hasar almış,
- Araç keyfe keder komple boyanmış ;).

İlanın ne kadar inandırıcı olduğu tartışılır.
 
Cok kez Civic icin gidp geldim de ben pek bi prestij sezemedim aracta nereye baksam aynı arac. o yüzden de alma gereksinimi gormedim sanki hersey emanet gibi aracta, donanim opsiyon yoksunu gibi,
Bircok prestijli arac icinden de en iyisi bana insignia geldi, fiyat donanım bakımından yakıt tüketimi olarakta öyle. Honda yavaştan sacmalamaya başlamış fiyat politikası sebebiyle Motosikletleri gibi. Bence kiyaslanması bile birazcik saçma olmuş sanki birisi markasının amiral gemisi D sınıfı,
Digeri ise markasının ara sınıfı e haliyle piyasasinin da insigniadan daha iyi olması şaşırılacak bir durum değil.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ben de Honda Civic 99 model 1.4 S var. Mars motoru ve ön takım disinda buyuk masraf yapmadim. Atiker bayinde lpg montaji yaptirken, oradaki calisan kaputu acti, yazilim felan yukledi iste. Abi senin araba temiz dedi. Motoru ve sanszimani ariza cikarsaydi, cekilmezdi bu araba. Bir de bu arabalarin kullanimi yumusak ve kolay oluyor, o yonden de iyi. Yalniz kaportasi narin, tok degil. Bu her kapiyi actigimda benim canimi sikan nokta oluyor. Ben ise 194 cm boyunda ve hafif kilolu omuzlari irice bir insanim. Honda plastik kalitesi olarak bana dayanmaz diye dusunuyorum.

Aklimda hep Avrupa arabası almak vardi. Dayimin 94 model Bmw 3.16 si var. Kullanimi hem direksiyon hem de pedal olarak Honda' ya göre sert. Birde direksiyonu cevirdigin zaman Honda hemen toparliyor, gezinmiyor. Bu ozellikleri iyi Honda' nın. Ama içi adi bir plastikten yapilma gibi, direksiyon simidinde ki deriyle, viteste ki deri soyulmus mesela. Bunlarin disinda kasisten gecerken alti surtuyor mesela, canimi sikiyor. Opel ya da Bmw alsam, bunlarin da motorunun belli bir km den sonra problem cikariyor diye duymustum. En azindan Honda' nin motorunun ariza cikarma ihtimali çok dusuk. Ne kadar saglam motorunun olduğunu biliyorum.

Kararsizim anlayacaginiz. Bu ilanda ki Insignia ' yi alsam, dediginiz gibi hava yastigi patladigina göre buyuk kaza yapmis olsa, bunun gorunmeyen masraflari çok tuzluya mal olur diye endisem var. Mesela bu arabalarin ekstra turbo masraflari olabilir. Sizce ne yapmaliyim ?
 
.................. Opel ya da Bmw alsam, bunlarin da motorunun belli bir km den sonra problem cikariyor diye duymustum. ............

Bendeki 1991 model Vectra A 290.000 km ye doğru (km si ne kadar silinmiş belli değil) emin adımlarla ilerliyor, üstelik çeyrek asırlık yaşına göre bir çok açıdan genç kardeşlerini peşinden koşturacak durumda.
 
Bendeki 1991 model Vectra A 290.000 km ye doğru (km si ne kadar silinmiş belli değil) emin adımlarla ilerliyor, üstelik çeyrek asırlık yaşına göre bir çok açıdan genç kardeşlerini peşinden koşturacak durumda.
Abi yuruyebilmek icin kim bilir kimlerin ailesine incir agaci dikmistir senin vectra :) sorunsuzluk konusunda opel ile hondayi kiyaslayamam malesef :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst