Honda da otomobillerini geri çağırıyor

Bence yanlış düşünmüyorsunuz. Toyota o hamlesiyle benim gözümde eskisinden de iyi yerde şu anda. Toyota'nın araçlarını geri çağırmasına neden olan pedallar Toyota'nın kendi üretimi değil, yan sanayi bir pedal üreticisinin pedalları ve bu pedallar Toyota'nın dışında pek çok marka tarafından da kullanılmış. Toyota delikanlılık yapıp araçları çağırdı, asıl siz çağırmayanlardan korkun bence...
+1 katılıyorum.
 
Bütün Japonlar çağırıyor.

Nissan çağırmadı daha. O'ndada sorun varmı acaba:D ?
 
Bence yanlış düşünmüyorsunuz. Toyota o hamlesiyle benim gözümde eskisinden de iyi yerde şu anda. Toyota'nın araçlarını geri çağırmasına neden olan pedallar Toyota'nın kendi üretimi değil, yan sanayi bir pedal üreticisinin pedalları ve bu pedallar Toyota'nın dışında pek çok marka tarafından da kullanılmış. Toyota delikanlılık yapıp araçları çağırdı, asıl siz çağırmayanlardan korkun bence...


evet yan sanayide üretiliyo toyota da kontrol etmeden direk takıyo demekki nasıl olurda güvenin artar yahu:D:D:D
yok mu bu toyotanın giriş kalite labı.
malzeme analiz kalite kontrol labı hadi bunlar yok yan sanayi kontrolleridemi yok kandırmayın kendinizi...
 
honda cagırıyosa cay ıcmeye cagırıyodur. bız servıse hıc gıtmedık. ozluyorlardır :D
 
evet yan sanayide üretiliyo toyota da kontrol etmeden direk takıyo demekki nasıl olurda güvenin artar yahu:D:D:D
yok mu bu toyotanın giriş kalite labı.
malzeme analiz kalite kontrol labı hadi bunlar yok yan sanayi kontrolleridemi yok kandırmayın kendinizi...
kontroller var elbette! parçalardaki hata şu, tahmin edilenden daha erken sürede eskiyor pedallar, bu eskime de erken arızalara ve öngörülemeyen sorunlara yol açabiliyor. Toyota da sorunsuz marka imajını zedelememek için "olabilme ihtimali" ni göz önüne alarak araçları geri çağırıyor. Yoksa geri çağırılan araçlarda hiç sorun çıkmayabilir de. Ama daha önce amerika da ölümlü bir kaza olmuş ve bu kaza sonrasında incelemede eskiyen ve takılan gaz pedalının buna neden olduğu anlaşılmış.

Sadece Toyota değil, diğer markalar da farkedememiş bu sorunu. Israrla aynı şeyi söylemeyin, bu sorunu barındıran tek marka Toyota değil, bu konu hakkında söylenen her şey bu pedalları kullanan diğer markalar için de geçerli. Çıkar yakında kimin ne kadar müşteriyi düşündüğü...
 
kontroller var elbette! parçalardaki hata şu, tahmin edilenden daha erken sürede eskiyor pedallar, bu eskime de erken arızalara ve öngörülemeyen sorunlara yol açabiliyor. Toyota da sorunsuz marka imajını zedelememek için "olabilme ihtimali" ni göz önüne alarak araçları geri çağırıyor. Yoksa geri çağırılan araçlarda hiç sorun çıkmayabilir de. Ama daha önce amerika da ölümlü bir kaza olmuş ve bu kaza sonrasında incelemede eskiyen ve takılan gaz pedalının buna neden olduğu anlaşılmış.

Sadece Toyota değil, diğer markalar da farkedememiş bu sorunu. Israrla aynı şeyi söylemeyin, bu sorunu barındıran tek marka Toyota değil, bu konu hakkında söylenen her şey bu pedalları kullanan diğer markalar için de geçerli. Çıkar yakında kimin ne kadar müşteriyi düşündüğü...

işte olay burda kopuyo eğer ölümlü trafik kazası olmadan farkedip araçları geri çağırsa güzel ama bu kazadan sonra farkedipte böyle bir atılım yapması prestij kaybı demek.Ayrıca böyle bir atılım yapmak zorunda heleki söz konusu Amerika pazarıysa.
 
toyota tamam neyse de honda nasıl bir iş 2000-2001 yılları arasındaki araçlarda sorun var der. 10 sene olmuş daha yenimi aklınız başınıza geldi toyotadan yüz buldular bizde aradan çıkalım dediler.
buda bu günkü haber.
Toyota Türkiye'de de araç çağırmaya karar verdi. Toyota Türkiye CEO'su Ali Haydar Bozkurt, Türkiye'de 57 bin aracı geri çağıracaklarını açıkladı. CNBC-e'nin yayınına telefon ile bağlanan Bozkurt şunları söyledi: "Dün akşam itibariyle tüm analizleri tamamladık, potansiyel gaz pedalı kapsamına giren 57 bin 301 adet otomobil trafikte seyrediyor. Bunları tespit ettik. Bu otomobillerin sahiplerine birer birer ulaşarak onları servislerimize davet edeceğiz.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst