Honda S2000...vs...Opel GT

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan LND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
s2000 hala üretiliyormu?
üretimi, emisyon değerleri fazlalığı nedeni ile durdurulacak diye haberler çıkmıştı!
 
ewet arkadaşlar Opel GT ile S2000 i test etmişler lakin bu testen S2000 galip çıkmış bende bi opel fanatiği olarak üzüldüm

performans olarak S2000 in atmosferik motoru çok iyi olmasına rağmen GT deki Turbo S2000 i arkasında bırakmaya yetiyor ayrıca sürücüyü adrenalin aşılayan bir turbo sesi varmış GT de

standart donanım olarak S2000 opel GT den daha zengin bir araçmış

ve işte en kötüsü opel GT nin üzerindeki brandanın mandllarını indirdikten sonra araçtan inip manuel olarak bagajın içine sokmak gerekiyor hangi akla hizmet opel böyle bişey yapmışsa S2000 de mandalları kaldırdıktan sonra el freninin arkasında düğmeye basmak yetiyormuş tavanı açmak için
ayrıca GT nin iç mekanı honda dan daha genişmiş vede koltukları daha aşağıda olduğu için rüzger pek rahatsız etmiyormuş sürücüyü ve yolcuyu

bunlarında dışında virajlarda S2000 yine Opel GT nin önünde daha iyi bir yol tutuş sergilemiş

motorlarla alakalı birkaç bilgi

Honda S2000
2.0 litrelik üstten çift eksantirikli 16 supaplı PGM-FI çok noktadan enjeksiyonlu ve değişken zamanlamalı süpap kontrol sistemli (VTEC) motor, ve bu motor 8300 d/d da 240 hp lik güç üretiyor. litre başına 120 HP li güç ile atmosferik motorlar arasında en yüksek değer bu motora ait.208 nm lik maximum torkunu 7500 d/d da üreten motor,9000 d/d ya kadar çıkıyor.motorun piston hızı 23.2 m/s, bu da yaklaşık 83 km/s lik hıza eşit oluyor

Opel GT
GT 2.0 litrelik motora sahip ve 5300 d/d da 265 hp güç üretiyor.Gt nin piston hızıda 15.2 m/s buda 55 km/s lik hıza eşit oluyor.ve ilk kez bir opel motoru litre başına 132 hp lik güç üretiyormuş ve GT deki motor 2500-5000 d/d arasında 353 nm lik torka ulaşıyormuş.

S2000 0-100 km/s hızlanmasını 7.8 saniyede yaparken GT 7.0 saniyede 100 km yi görmüş oluyor.fren mesafelerinde de GT bir adım önde S2000 39.5 m de dururken GT 37.2 m de durmuş oluyor.ayrıca fabrika test verilerine göre GT 100 km de 9.1 litre yakarken S2000 10.0 litre yakıyor.
test sonucunda GT 62 puan alırken S2000 64 puan almış

ama benim gönlümde tabiki iç de dış tasarım olsun motor olsun GT yatıyor

Bu testi kim yapmışsa tam ters yapmış ama ne ters yapmış ifadeler yetmez :)

S2000 GT den daha iyi yol tutuyormuş
standart donanımda GT nin önündeymiş
Ama buna karşı frende GT bir adım öndeymiş


ve o bir adım önde denen şey de 39.5 e 37.2 metre imiş...... yalnız işin birde gerçeği varki frende 39.5 e 37.2 demek bir adım önde değil en azından on adım önde olmak demektir işte bunu zıt geçmişler

S2000 berbat ötesi yol tutuşu olan bir otomobildir ve işin ilginci GT ise mıh gibi yola yapışan bir otomobildir ama gel gör ki S2000 in yol tutuşu nasıl olmuşsa daha iyi çıkmış.... Buna aslında başka birşey demek lazım ama hadi şimdi burada birşey demiyeyim :)

Donanımda S2000 öndeymiş..... İşte kargaya bu sefer gerçekten gülmeyi öğretmek gerekecek :)

Acaba s2000 in full + Full+ full donanımlı hali GT nin standardı olabiliyormu :)

S2000 ile GT nin genel anlamda kıyaslanıp S2000 in öne çıkacağı bir kıyaslama dünyada olabilirmi desek olmaz derdim ama büyük konuşmamak lazımmış bunu da görmüş oldum :)
 
Bu testi kim yapmışsa tam ters yapmış ama ne ters yapmış ifadeler yetmez :)

S2000 GT den daha iyi yol tutuyormuş
standart donanımda GT nin önündeymiş
Ama buna karşı frende GT bir adım öndeymiş


ve o bir adım önde denen şey de 39.5 e 37.2 metre imiş...... yalnız işin birde gerçeği varki frende 39.5 e 37.2 demek bir adım önde değil en azından on adım önde olmak demektir işte bunu zıt geçmişler

S2000 berbat ötesi yol tutuşu olan bir otomobildir ve işin ilginci GT ise mıh gibi yola yapışan bir otomobildir ama gel gör ki S2000 in yol tutuşu nasıl olmuşsa daha iyi çıkmış.... Buna aslında başka birşey demek lazım ama hadi şimdi burada birşey demiyeyim :)

Donanımda S2000 öndeymiş..... İşte kargaya bu sefer gerçekten gülmeyi öğretmek gerekecek :)

Acaba s2000 in full + Full+ full donanımlı hali GT nin standardı olabiliyormu :)

S2000 ile GT nin genel anlamda kıyaslanıp S2000 in öne çıkacağı bir kıyaslama dünyada olabilirmi desek olmaz derdim ama büyük konuşmamak lazımmış bunu da görmüş oldum :)
GT'nin 5.7 sn'lik 0-100'ü de nasıl olmuşsa 7 sn olmuş...
 
yapmayın beyler s2 yi oı kadarda abartmayın turbo gt ye yetişemez kaldıki astra gsı la bile zamanında bi çok vıdeo var max 195 ps astra ile 400 metrede 240 ps s2k fark yarım üist olmalıyken sadece yarım boy bunları biliyoruz biz:):)
s2000 iyi güzel sağlam karızma araba ona ok emsallerine görede kuvvetli ama biyere kadar biri turbo dieri atmo çok farklı olur
 
Son düzenleme:
aracı modifiye etmek istersen s2000nin daha çok modifiye parçası mevcut gt se hiç görmedim diyebilirim ama orjinal kullanıcaksan gt alırdım
 
turbo ıle atmosferık arabayı kıyas yapılıyor olması ne kadar komik. honda bunu gorse gurur duyardı kanımca. opel hala atmosferik litre başına 80 beygır nasıl alırım derdine düşsün dursun
 
aracı modifiye etmek istersen s2000nin daha çok modifiye parçası mevcut gt se hiç görmedim diyebilirim ama orjinal kullanıcaksan gt alırdım

S2K ile GT kıyas bile yapılamaz..... Aslında hangisi modifiye kaldırır ve daha güçlü olur diye birşeyde çok mantıklı değil çünkü GT euro 5 i karşılayan bir egzos gaz normuna sahipken motoru zaten bilindik motorlardan farklı bir motor tasarımıdır. turbosu da bilindik bir turbo değil farklı bir motor tekniğini kullanır bu yüzden her iki otomobil arasında mantıklı bir kıyas söz konusu değildir çünkü zaten herşeyden önce S2K nın GT deki gibi euro5 normu gibi bir şartı karşılamakla uzaktan yakından alakası yoktur bu yüzden herşeyden önce

Hangisi modifiye yapılır ve daha güçlü olur sorusu yerine, Eğer S2K, Opel GT gibi euro 5 i karşılamak zorunda olsaydı şimdiki gibi 240 beygir yerine kaç beygir verebilirdi diye düşünmek lazım ve tahminen bunun cevabı da Eğer S2K euro 5 i karşılasaydı 240 değil en fazla 150 beygir verirdi

Bu yüzden bu iki otomobil mantıklı olarak karşılaştırılamaz çünkü biri elma diğeri armut sınıfına girer
 
S2K ile GT kıyas bile yapılamaz..... Aslında hangisi modifiye kaldırır ve daha güçlü olur diye birşeyde çok mantıklı değil çünkü GT euro 5 i karşılayan bir egzos gaz normuna sahipken motoru zaten bilindik motorlardan farklı bir motor tasarımıdır. turbosu da bilindik bir turbo değil farklı bir motor tekniğini kullanır bu yüzden her iki otomobil arasında mantıklı bir kıyas söz konusu değildir çünkü zaten herşeyden önce S2K nın GT deki gibi euro5 normu gibi bir şartı karşılamakla uzaktan yakından alakası yoktur bu yüzden herşeyden önce

Hangisi modifiye yapılır ve daha güçlü olur sorusu yerine, Eğer S2K, Opel GT gibi euro 5 i karşılamak zorunda olsaydı şimdiki gibi 240 beygir yerine kaç beygir verebilirdi diye düşünmek lazım ve tahminen bunun cevabı da Eğer S2K euro 5 i karşılasaydı 240 değil en fazla 150 beygir verirdi

Bu yüzden bu iki otomobil mantıklı olarak karşılaştırılamaz çünkü biri elma diğeri armut sınıfına girer


beyefendi 99 da euro 5 mi vardı. 11 senedir aynı motor. insaf.

ayrıca euro normları kimin umrunda üreticiler dışında. hangimiz co2 salınımına bakıp araç alıyoruz. kendimizi kandırmayalım. atmosferik litre başına 120 beygir ile s2000 alanında liderdir. gt nin turboyu sökün. alın size 2.0 100 beygir araba. dediğinize aynen katılıyorum. birisi havyar ise , birisi salatalık. karşılaştırma yanlıştır. japoncudan saygılar sevgiler :)
 
Son düzenleme:
S2000 ler kaldırılsın ,yeter artık zehirlendik, Dünyamız yeşil kalsın , karbondioksit solumak istemiyorum :D:D
 
Geri
Üst