S2000 ler kaldırılsın ,yeter artık zehirlendik, Dünyamız yeşil kalsın , karbondioksit solumak istemiyorum
aga böyle diyosun ama dizel arabaya biniosn sende
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
S2000 ler kaldırılsın ,yeter artık zehirlendik, Dünyamız yeşil kalsın , karbondioksit solumak istemiyorum
aga böyle diyosun ama dizel arabaya biniosn sende
beyefendi 99 da euro 5 mi vardı. 11 senedir aynı motor. insaf.
ayrıca euro normları kimin umrunda üreticiler dışında. hangimiz co2 salınımına bakıp araç alıyoruz. kendimizi kandırmayalım. atmosferik litre başına 120 beygir ile s2000 alanında liderdir. gt nin turboyu sökün. alın size 2.0 100 beygir araba. dediğinize aynen katılıyorum. birisi havyar ise , birisi salatalık. karşılaştırma yanlıştır. japoncudan saygılar sevgiler
Komiksin
Çünkü litre başına 120 beygir veriyor diye hondayı üstün bir teknoloji sanıyorsun ama sonuçta S2000 in üzerindeki motor bildiğin klasik motordur enjektörleri, emme portu, süpapları ve yakıt donanımı ile tıpkı diğerlerinde olduğu gibi bilindik bir tasarımı vardır kısadan hisse sonuçta iyice modernleştirilmiş bir şahin motorundan prensip olarak farkı yoktur eğer bilen biri tarafından anlatılırsa neden litre başına 120 beygir verebildiğini de anlarsın ama bir GT motorunun üzerinde ne senin bildiğin enjektörler vardır ne debimetre ne gaz boğaz kelebeği nede bildiğin süpaplar vardır bu yüzden nasıl çalışığını anlatsalar bile on günde zor anlarsın ama işte böyle hondaya modern, GT ye ilkel japocudan sevgiler der durursun