Insignia 1.6T başıma gelenler ve çözemediğim problemler...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ndiali
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ndiali

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Mar 2020
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Herkese merhaba. 2010 model 1.6T 135.000'de prins Silverline yağlamalı sisteme sahip insignia aracımı 2 ay önce satın aldım. Aracı aldığımda performans problemi ve yağ kaçakları vardı. 1 haftalık özel servis süresince yağ soğutucusu devirdaim pompası bazı contalar değişti. aracımın performansı bi nebze düzeldi. Aracı aldıkdan 2 gün sonra bir anda titreme ve gaz yememe problemi oldu aracı servise götürün yazısı çıktı. O şekilde eve kadar yavaş yavaş gittim. Ertesi gün sabah çalıştırdığımda hiç bir problem yokmuş gibi özel servise gittim ve pc ye bağladık aracı. 2 ve 3. silindir tekleme arızası çıktı. Önce bobin ve buji değişimi yapmamız gerektiğini söylediler ve öylede yaptık hella marka bobin takıldı. Fakat sorunum aynı gün icersinde tekrarladı. bujiler bosch kaldı hella marka bobin yerine delphi taktık ve sorunum düzeldi tekleme yapmadı aracım. Fakat üzerinden 1 hafta geçtikden sonra aracım lpg de hiç gitmiyor gibiydi sanki 1.6 düz motordu. bu şekilde 1 ay kadar kullandım ve soluğu lpg ci de aldım. diyaframın bozulduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler. Değiştirdik. Aracım hiç olmadığı kadar iyiydi. benzin de de lpg dede çok iyi gidiyordu ve herşey normaldi. Taki 2 gün sonrasına kadar. Aracımı sabah çalıştırdım ve titreşimli ve gürültülü çalışmaya başladı aracı acil servise götürün yazısı çıktı. Stop edip bıraktım ve akşamına tekrar çalıştırdım servise götürdüm hiç birşey yokmuş gibi. Normal kullanımda iken bazen yüklendiğimde benzin dede lpg dede anlık kesintiler yaşıyordum . Servis kompresyon testi yapmak yerine üst kapağı söküp sentille subapları ölçtü ve aracın subaplarının değişmesi gerektiğini söyledi. Eve geldim ve normal kullanmaya devam ediyorum. LPG yerine 100km dir benzinde biniyorum. Şuanlık sadece arada bir gaza yüklenince anlık bir gaz kesme yapıyor. Fakat eminim ki benzindede aynı arızayı tekrarlıcak. Sorum ise sorun kesinlikle subap mıdır ? subap olsa sürekli yapmaz mı ? acaba bobin mi çabuk bozuluyor ? çünkü arıza tipi aynı bobin arızası. İşin içinden nasıl çıkacağımı bilmiyorum. Ankara'dayım. Şimdiden teşekkür ediyorum cevaplara. İyi forumlar.
 
Merhaba,

Nacizane tavsiyem , işi bilmeyen özel servislerin elinde onu değiştir , bunu değiştir olayına daha fazla girmeden , aracın yetkili servisine gidip aracı bir gösterin en son 100 TL gibi bir arıza tespit bedeli alıyorlardı. Şuan ne alıyorlar bilmiyorum. sanayide lastik patlaması için bile gitesniz üst kapağı açmaya meyili 'ustalar' oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: nightknight
kardeş 2009 model insignia 1.6T var benimde motor tekleme sorunu var sen cözdüysen sorunu banada ulasirmisin
 
Hiç bir usta da Subap demedi mi?
İşi bilen birilerine gidiniz.
 
Herkese merhaba. 2010 model 1.6T 135.000'de prins Silverline yağlamalı sisteme sahip insignia aracımı 2 ay önce satın aldım. Aracı aldığımda performans problemi ve yağ kaçakları vardı. 1 haftalık özel servis süresince yağ soğutucusu devirdaim pompası bazı contalar değişti. aracımın performansı bi nebze düzeldi. Aracı aldıkdan 2 gün sonra bir anda titreme ve gaz yememe problemi oldu aracı servise götürün yazısı çıktı. O şekilde eve kadar yavaş yavaş gittim. Ertesi gün sabah çalıştırdığımda hiç bir problem yokmuş gibi özel servise gittim ve pc ye bağladık aracı. 2 ve 3. silindir tekleme arızası çıktı. Önce bobin ve buji değişimi yapmamız gerektiğini söylediler ve öylede yaptık hella marka bobin takıldı. Fakat sorunum aynı gün icersinde tekrarladı. bujiler bosch kaldı hella marka bobin yerine delphi taktık ve sorunum düzeldi tekleme yapmadı aracım. Fakat üzerinden 1 hafta geçtikden sonra aracım lpg de hiç gitmiyor gibiydi sanki 1.6 düz motordu. bu şekilde 1 ay kadar kullandım ve soluğu lpg ci de aldım. diyaframın bozulduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler. Değiştirdik. Aracım hiç olmadığı kadar iyiydi. benzin de de lpg dede çok iyi gidiyordu ve herşey normaldi. Taki 2 gün sonrasına kadar. Aracımı sabah çalıştırdım ve titreşimli ve gürültülü çalışmaya başladı aracı acil servise götürün yazısı çıktı. Stop edip bıraktım ve akşamına tekrar çalıştırdım servise götürdüm hiç birşey yokmuş gibi. Normal kullanımda iken bazen yüklendiğimde benzin dede lpg dede anlık kesintiler yaşıyordum . Servis kompresyon testi yapmak yerine üst kapağı söküp sentille subapları ölçtü ve aracın subaplarının değişmesi gerektiğini söyledi. Eve geldim ve normal kullanmaya devam ediyorum. LPG yerine 100km dir benzinde biniyorum. Şuanlık sadece arada bir gaza yüklenince anlık bir gaz kesme yapıyor. Fakat eminim ki benzindede aynı arızayı tekrarlıcak. Sorum ise sorun kesinlikle subap mıdır ? subap olsa sürekli yapmaz mı ? acaba bobin mi çabuk bozuluyor ? çünkü arıza tipi aynı bobin arızası. İşin içinden nasıl çıkacağımı bilmiyorum. Ankara'dayım. Şimdiden teşekkür ediyorum cevaplara. İyi forumlar.
 
Sorunu çözebildiniz mi ?
selamın aleyküm oğuz kardeş sen çözdün mü bende aynı dertten muzdaribim
 
Herkese merhaba. 2010 model 1.6T 135.000'de prins Silverline yağlamalı sisteme sahip insignia aracımı 2 ay önce satın aldım. Aracı aldığımda performans problemi ve yağ kaçakları vardı. 1 haftalık özel servis süresince yağ soğutucusu devirdaim pompası bazı contalar değişti. aracımın performansı bi nebze düzeldi. Aracı aldıkdan 2 gün sonra bir anda titreme ve gaz yememe problemi oldu aracı servise götürün yazısı çıktı. O şekilde eve kadar yavaş yavaş gittim. Ertesi gün sabah çalıştırdığımda hiç bir problem yokmuş gibi özel servise gittim ve pc ye bağladık aracı. 2 ve 3. silindir tekleme arızası çıktı. Önce bobin ve buji değişimi yapmamız gerektiğini söylediler ve öylede yaptık hella marka bobin takıldı. Fakat sorunum aynı gün icersinde tekrarladı. bujiler bosch kaldı hella marka bobin yerine delphi taktık ve sorunum düzeldi tekleme yapmadı aracım. Fakat üzerinden 1 hafta geçtikden sonra aracım lpg de hiç gitmiyor gibiydi sanki 1.6 düz motordu. bu şekilde 1 ay kadar kullandım ve soluğu lpg ci de aldım. diyaframın bozulduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler. Değiştirdik. Aracım hiç olmadığı kadar iyiydi. benzin de de lpg dede çok iyi gidiyordu ve herşey normaldi. Taki 2 gün sonrasına kadar. Aracımı sabah çalıştırdım ve titreşimli ve gürültülü çalışmaya başladı aracı acil servise götürün yazısı çıktı. Stop edip bıraktım ve akşamına tekrar çalıştırdım servise götürdüm hiç birşey yokmuş gibi. Normal kullanımda iken bazen yüklendiğimde benzin dede lpg dede anlık kesintiler yaşıyordum . Servis kompresyon testi yapmak yerine üst kapağı söküp sentille subapları ölçtü ve aracın subaplarının değişmesi gerektiğini söyledi. Eve geldim ve normal kullanmaya devam ediyorum. LPG yerine 100km dir benzinde biniyorum. Şuanlık sadece arada bir gaza yüklenince anlık bir gaz kesme yapıyor. Fakat eminim ki benzindede aynı arızayı tekrarlıcak. Sorum ise sorun kesinlikle subap mıdır ? subap olsa sürekli yapmaz mı ? acaba bobin mi çabuk bozuluyor ? çünkü arıza tipi aynı bobin arızası. İşin içinden nasıl çıkacağımı bilmiyorum. bu arkadaşın yazdığı problem bire bir bende yaşanmakda
 
Serhat bey aracın üzerindeki LPG kiti hangi marka ayrıca ne kadar kilometredir LPG ile kullanılıyor araç. Söylediğiniz problemlere bakarak sanki subaplarda problem var gibi. LPG sistemi ayarları eğer düzgün yapılmamışsa ve AFR ayarıda yoksa malesef 30-40 bin kilometre civarında subaplara zarar vermektedir.
 
Geri
Üst