İnsignia yı Test e gidiyorum.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ezgene
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
maksimum bindiği araç yorumuna katılıyorum...zaman zaman lüx araç kullandım ama daima orta sınıf araçlara bindim ve tabiiki bana göre insignia yksek bir araç..

bmw ve mercedes kullanıcılarına normal gelebilir...

Edition
-ABS
-ESP
-Fren Destek Sistemi (BA)
-Hidrolik Fren Yardımı (HBA)
-Fren Diski Temizleme(BDC)
-Elektronik Fren Gücü Dağılımı (EBD)
-Virajda Denge Kontrolü (CBC)
-Dinamik Çekiş Kontrrlü (TC Plus)
-Düz Hat Çekiş Kontrolü (SLSC)
-Hıza Duyarlı elektro hidrolik direksiyon

Pasif Güvenlik Özellikleri
-Sürücü , Yolcu , Perde , Yan hava yastıkları (Tam boy ve çift kademeli)
-Dört Yönlü Aktif Koltuk Kafalıkları
-Ön ve Arka Emniyet Kemerleri (:D)
-Emniyet Kemeri Uyarı Sistemi
-Katlanabilir Pedal Sistemi

Sürücüye Destek Özellikler
-''Kanat'' şeklinde gündüz farları
-Arka koltuklarda ISOFIX çocuk koltuğu düzeneği
-Otomatik yanan gece farları
-Gecikmeli Sönen Farlar (Beni eve kadar izle)
-Sis farları(Ön ve arkada)
-Işığa duyarlı kararan iç dikiz aynası
-Yol bilgisayarı
-Yağmur Sensörü
-Adaptif Fren Lambalari
-Otomatik Tehlike Flaşörleri

Dış Tasarım
-17 inç hafif alaşım alüminyum jant
-Krom çerçeveli gösterge paneli
-Krom Kaplamalı yan cam kenarları
-Gövde rengi yan aynalar
-Krom kaplı yan kapı eşiği
-Krom ön ızgara
-Entegre bagaj spoyleri

Konfor
-6 yönlü sürücü koltuğu
-4 yönlü bel desteği ayarı (sürücü)
-Önde ve arkada kol dayama desteği
-60/40 katlanabilir koltuklar
-Arka yolcu havalandırma
-Kumaş döşemeler
-Arkada elektrik çıkışı
-Sürücü ve yolcu tarafında torpido bölmesi
-Sürücü ve yolcu koltuğu arkasındaki cepler
-Uzaktan kumandalı bagaj kilidi (Sedanlarda)
-Uzaktan kumandalı merkezi kilit
-Radyo CD-300/MP3/WMA çalar
-Aux girişi ile harici müzik cihazı bağlayabilme özelliği
-Üçlü bilgi ekranı
-Deri direksiyon simidi (Krom Kaplamalı)
-Cruise Control
-Çift Bölgeli elektronik iklim kontrollü klima
-Elektrikli ön ve arka camlar
-Isı yalıtımlı ön cam
-Elektrikli ısıtmalı yan aynalar
-İç kabin aydınlatması
-Okuma lambaları (ön ve arkada)
-Işıklı makyaj aynası

adszgx1.jpg

(Tek farkı teybi)


Sport Paket


Edition'a ek olarak
-Flexride Şasi sistemi
-Sürekli Süspansiyon Kontrolü (CDC)
-Hıza ve sürüşe duyarlı elektronik hidrolik direksiyon
-Sürüşe duyarlı gaz pedalı
-3 farklı sürüş modu (sport normal tour)

Tasarım
-18 inç hafif alüminyum jant
-Spor egzos borusu
-Piyano lake orta konsol
-Spor deri direksiyon simidi
-Alümiinyum spor pedallar

Konfor
-Ergonomik spor koltuklar
-Sürücü ve yolcu diz altı minder ayarı
-8 yönlü sürücü koltuğu
-4 yönlü elektrikli bel desteği ayarı(yolcu)

2009_Insignia_Interior%20%285%29.jpg


Cosmo Paket

Edition donanıma ek olarak;

Tasarım
-18 in. hafif alüminyum jant
-Piyano lake orta konsol
-Kibo ağacı kaplamalı orta konsol
-Spor egsoz borusu
-Krom kaplı kapı kolları


Sürücüye destek özellikler
-Sürüşe duyarlı ön farlar
-Led gündüz farları
-9 farklı otomatik aydınlatma modu
-Uzun far asistanı
-Park sensörü
-Alarm

Konfor
-Deri kumaş kombineli koltuklar
-Hafızalı sürücü koltuğu
-8 yönlü sürücü koltuğu
-4 yönlü elektrikli bel desteği (yolcu)
-Elektrikli katlanır yan aynalar
-Elektronik park freni
-Arka yan cam perdeleri
-Bluetooh cep telefonu portalı
-Radyo CDC-400 MP3/Wma çalar (Edition resmindeki teyp)
-6'lı CD Değiştirici

9080415001mini7lrl9.jpg



Yakıt Tüketimi

Önden Çekişli

1.6Ecotec(110hp) 1.6 Ecotec(180hp) 2.0Turbo(162kw-180hp) 2.0CDTI(162kw/130hp) 2.0CDTI Ecotec(118kw/160hp)
Salınım Standartı Euro5 Euro5 Euro5 Euro5 Euro5

Şanzıman MT-6 MT-6 MT-6/At-6 MT-6/AT-6 MT-6/AT-6

Şehir içi 10,6 - 12,6/14,0 7,6/9.3 7,6/9,3

Şehir Dışı 5,9 - 6,7/7,0 4,8/5,3 4,8/5,3

Birleşik 7,6 7,9 8,9/9,6 5,8/6,8 5,8/6,8

Co2g/km'de salınım 179 186 208/225 154/179 164/179


4x4

2,0 Turbo 2,8 v6 Turbo(192kw/260hp) 2,0 BiTurbo CDTI Ecotec(140kw/190hp)
Salınım Standartı Euro5 Euro5 Euro5

Şanzıman Mt-6/at-6 MT-6/AT-6 MT-6/At-6

Şehir İçi 13,0/14,3 16,9/17,9 -/-

Şehir Dışı 7,0/7,2 7,4/7,9 -/-

Birleşik 9,2/9,3 10,9/11,6 6,7/7,7

Co2g/km'de salınım 215/229 256/272 174/203





Renkler


-Olimpik Beyaz
-Royal Lacivert
-Teknik Gri
-Metro Mavi
-Şimşek Gri
-Hakim Gri
-Pannacotta Gri
-Nar Kırmızısı
-Mistik Yeşil
-Safir Siyah


Bazı Özelliklerin Açıklamaları


Aydınlatma
Insignia dedikleri gibi 9 farklı aydınlatma sistemi ile geliyor.

-Yaya Alanı Işıklandırması(3-30KM)
-Şehir Aydınlatması(3*-50)
-Çevre Yolu Aydınlatması(55-100km)
-Otoyol Aydınlatması(110km/h +)
-Kötü Hava Aydınlatması (70km/h'a kadar)
-Uzun Far Asistanı(Önden veya arkadan gelen aracı görerek otomatik olarak uzun/kısa moda geçer)
-Dinamik Viraj Aydınlatması(Direksiyon açısı ve hıza göre devreye girer)
-Kavşak Aydınlatması (40km/h'e kadar)
-Led Gündüz Farları(Kısa farlardan farklı olarak yakıt tüketimini artırmadan çalışır)

Flexride(Sürüşe duyarlı Şasi teknolojisi)
-FlexRide, istediğiniz sürüş stilini yakalamanız için, üç farklı sürüş modu sunuyor.Bunlar Sport , Tour ve Normal.

OpelEye
-Insignia'daki gelişmiş kamera sistemi ''Opel Eye''; ''Sollama Yapılmaz'' , ''Azami Hız Sınırı'' gibi trafik işaretlerini tanıma özelliğine sahiptir.Sistem , okudğu işaretleri göstererek hiçbirşeyin gözden kaçmamasını sağalr.Ayrıca farkında olmadan şerit dışına çıkmanız durumunda sizi uyarıyor.
 
tahmin ettiğim gibi elektronik süspansiyon yok yada ben göremedim alan güle güle kullansın güzel araba ama o fiyata alınabilicek bir arabamı bilmiyorum insana yönelik bir soru biri evet der biri hayır ben hayır diyen kesimdeyim o fiyata bunu alıcağıma gider 1-2 yaşında bmw mercedes audi üç geninden en güzelini alırım.. ama tercih meselesi alan güle güle kullansın...
 
pardonda elektronik süspansiyon nedemek biliyormusunuz veyahutta opeldeki adını opel artık sadece elektronik süspansiyon kullanmıyor flexride adında oldukça gelişmiş bir yapıya sahip
 
Elektronik Süspansiyon Sertlik Kontrolü "EDC"


Elektronik süspansiyon sertlik kontrolü, sürüş konforunu olabilecek en iyi sürüş güvenliği ile birleştirir. Ek olarak bu sistem sayesinde otomobilin yük durumuna bağlı kalmaksızın her zaman aynı kalan süspansiyon özellikleri sağlanır. Ayrıca otomobilin sürüşünü etkileyecek her türlü hareketi sezicilerle sürekli gözlenir. Tüm değerler bir mikroişlemci tarafından değerlendirilir ve çıkan sonuçlara göre amortisörlere komutlar gönderilir. Amortisörlerde bulunan valfler sayesinde sertlik kademesiz olarak ayarlanır ve değişen yol, yük ve sürüş şartlarına göre uyum sağlanır. Frenlemelerde, yol sathından veya virajlı yollarda kullanımdan ya da hızlanmalar sonucunda oluşan gövde hareketleri hissedilir derecede azalır.


açıklamasını başka siteden aldım güzel yazmışlar
 
tamam insignia flexride da ben açıklıyayım madem; insignia elektrohidrolik süspansiyonlara sahiptir. Parçacık kontrollü manyetik sertlik ayarını yıldırım hızıyla gerçekleştirebilir. Elektrohidrolik iticileri sayesinde süspansiyon çalışma aralığını kendi ayarlıyabiliyor ve sınırsız sayıda konfor kombinasyonu yapabiliyor flexride a sahip olmayan insignialarda da elektrohidrolik süspansiyonlar mevcut ancak aracın her türlü hareketini gözlemliyor konforu üst seviyede tutuyor gerektiğinde gerekli güvenlik önlemleri dahilinde yerinde tepkiler veriyor ama flexride çok başka bi kere sport , normal , tour modlarına sahip flexridesız insignia normal modda denebilir
 
viladimir daha ayrıntılı açıkladı...

açıkçası bence bmw mercedes ya da audinin lüx modelleriyle karşılaştırarak küçümsemek yerine opeli tebrik etmek lazım....

ama eleştirdiğim nokta her zaman olduğu gibi general motors un tipik donanım seçeneklerinde insanları her zaman bir üst modele teşvik etmek için standart donanımlarda insanlar bnce kandırması..
 
çok güzel ben zaten bir şey demedim yukardaki yazımıda okursanız varsa çok güzel bir gelişme opel için dedim varsa güzel ama bu özelliği gidipde 70-80 milyarlık cosmo elegance paketlerinde kullanıyorlarsa buda yanlış

opelin o kadar çok özellikleri varki ebay a bir girseniz bir ton donanımı var ama ne yazıkki hiç biri bu araçlara konulmuyor konulmadımıda olmasının bri anlamı kalmıyor
 
çok güzel ben zaten bir şey demedim yukardaki yazımıda okursanız varsa çok güzel bir gelişme opel için dedim varsa güzel ama bu özelliği gidipde 70-80 milyarlık cosmo elegance paketlerinde kullanıyorlarsa buda yanlış
evt kesinlikle yanlış olurdu o yüzden sport donanımda standart ama isteyen cosmoyada flexride alabiliyor bu opsiyon sunuluyor
 
Geri
Üst