İnsignia yı Test e gidiyorum.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ezgene
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
elbette herkes sport moda ihtiyaç duymuyor..kastettiğim konu özellikle konfora yönelik doanımlar...basit donanımlarda atıyorum 15 euroluk bir koltuk ısıtma sistemi ya da akıllı anahtar gibi sistemlerde bile general motors insanları bir üst pakete teşvik ediyor.

sport modu konusunda haklısın ama bir araba yapmışsın 40 milyar parasını alıyorsun insanların ve sadece konfor donanımlarını bile paketler bölüyorsun..bence yanlış...
aynı donanımlara sahip pek çok marka standart doanımları daha dolu veriyor..ama general motorsda yıllardır bu paketler bitmiyor...

aynı firma vectra modelini ise donanımla doldurabiliyor...bence bu iş kandırmaca..
 
flexiride için bir şey diyemem güzel yazmışsınız ama elektronik süspansiyon benim tabirimle arabayı uçak yapıyor yolun durumuna göre sistem ayarını kendi yapıyor lüksü konforu en üst seviyede tutuyor en bozuk yolda bile uçakda gibi gidiyorsunuz hoplamadan zıplamadan ağzınız burnunuza gelmeden saablarda mercedeslerde bmw lerde böyle en azından spor kullanıma niçin gerekli böyle bir sistem onu bilemem
 
görüyorumki tam açıklayamamışım
Flexride sürüşe duyarlı şasi teknolojisi bu gelişmiş sistemin kalbinde , Sürüş Modu Kontrolü DMC yer alıyor. Her şasi ve sürüş elemanından veri toplayan bu sistem , aldığı verilere ve sürüş stiline anında uyum sağlıyor. Sürücü eğer aracı virajlı yolda sportif şekilde kullanmaya başlar veya aniden hızlanırsa DMC sistemi sürüş dinamiklerini optimize etmek için Normal moddan Sport moda geçiyor yada sakin kullanımda sürücünün tepkileri doğrultusunda en konforlu sürüş için normal moddan tour moduna geçebiliyor ve ayrıca sürüş modları için kişiselleştirilmiş ayarları bilgi ekranındaki menüler yardımıyla yapılabiliyor. Kısaca aynı şeyden bahsediyoruz sanırım
 
Ben şahsen 2 yaşında ve 40 - 50 - 80 belki 100 bin yapmış bir araca 50.000 TL ve üstünde para vermem. Audi - Mercedes - Bmw fark etmez. Artı bu araçları almaktan çok onlara bakmak ve yaşatmanın da masrafları göz önüne alınmalı. Servis ve parça fiyatları sanmıyorum ki Opel , VW, Honda .... vb ile aynı olsun.
 
Ben şahsen 2 yaşında ve 40 - 50 - 80 belki 100 bin yapmış bir araca 50.000 TL ve üstünde para vermem. Audi - Mercedes - Bmw fark etmez. Artı bu araçları almaktan çok onlara bakmak ve yaşatmanın da masrafları göz önüne alınmalı. Servis ve parça fiyatları sanmıyorum ki Opel , VW, Honda .... vb ile aynı olsun.
aynen katılıyorum,
bir doktor tanıdığımda bmw 5 serisi vardı. ki 2007 model.sıfır almıştı. inanın 6 ay dayanabildi. her servise gittiğinde yok şu parçanın değişmesi gerek, ve kullanım ile bozulabilen parçalar olduğu için garanti dışı oluyormuş, neyse her seferinde bir dünya para veriyordu. dayanamayıp sattı adam. şimdi megane2 aldı full. dünya varmış diyor:))
 
buda biraz gariban avuntusu oluyor bence

olayı biraz abartmamak lazım tabiki 50.000 TL kimse gidip 70 ila 100 bin ve üstü araba almaz ama 30 ila 50 bin arası alınır bahsettiğiniz araçlar çünkü bmw mercedes audi sıradan araçlar değil iyi şartlarda 600-700 bin rektifiye istemez...

o doktor arkadaşınız 6 ay kullanabildiği aracı 6 ayda kaçda defa bakıma sokmuş acaba her defasında yazınca sanki 10 defa bakıma girmiş gibi bir algı oluşuyor insanda zaten normal bir araç periyodik 6 ayda bir kere bakıma girer... ki bu bmw ise bir yağını suyuna bakarlar balataları temizletip yollarlar

bmw nin tek büyük bakımı 50-60 bin arasındaki triger kayışının değişdiği bakımdır..

ayrıca onu satan doktor arkadaşınız gidip megane 2 aldıysa attan inip eşşeğe binmek gibi olur o ve lütfen 2007 kasa bir bmw 5 kasa ile megane ı kıyaslamayın dünya varmış diyorda sanki megane 5 kasadan iyiymiş gibi anlaşılıyor millet bir tarafıyla güler böyle bir kıyaslama yapdınızmı..

yani yazıcaksanız mantıklı yazın çamur at izi kalsın heleki bunu mercedes bmw audiye yazdınızmı okuyan çoğu insan kedi uzanamadığı ciğere pis dermiş diye düşünürler...

ben sadece okuduklarımdan kafamdaki çelişkileri yazdım yanlış anlamassanız sevinirim..
 
2004 yılında bi akrabam sıfır bmw m3 aldı.. o sıralar o araba 170 milyar falandı..
arabanın ilk 15.000 bakımı 3.5 milyarmış düşünün
3.5 milyarla meganı ömür boyu bakıma sokarsınız :D
m3 ü bi kere binip çalıştırmak nasip oldu tmm belki 170 milyar bakımı 3 milyar 5 milyar falan ama binince param olsa da alsam keşke diosun öle bi araba, o da ayrı
 
Geri
Üst