- Katılım
- 4 Şub 2007
- Mesajlar
- 1,404
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Sanırım bir çok kişi dertlidir bu durumdan.Nedir bu servislerdeki rezaletlikler?Anlamayan bilmeyen insanların kolayca mutlu edilebildiği,bilgi dolambaçlarıyla insanların kafalarının bulandırılarak bayii menfaatine,gerek zamandan gerekse de paradan kar ve rant sağlama çabasının olduğu bir çok tuğladan oluşan mekanlar… (Tuğla kelimesini tırnak içinde ve mecaz anlamda söylüyorum)
En son http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=2505 buradaki linki tıkladıktan sonra böyle bir konu açmak istedim.Defalarca benzeri konular ve tartışmalar olmuştur forumda.Zamanında kendi başıma gelen sayısız olayı anlatmaya inanın klavyenin pili yetmez.Bilenler bilir servislerin nasıl çalıştığını.Ben kendi sohbetlerimde servis danışmanlarıyla konuşurken,bazı şeyleri anlattığımda,yüzlerinde ham bir gülümsemeyle karşılık verip ‘aman abi kimse duymasın küçük harflerle konuş’ der gibi olan o bakışlarını gördüğümde yüzüm tepki vermese de aklımdan hiç hoş şeyler geçmiyor.Ama sadece servisler değil,servislere giden kötü niyetli insanlarda da bir çok unsur var bu dertleri açtıran.Vurulmuş,çizilmiş arabasını yıkatmadan leş gibi servise getirip diğer işlerini yaptırdıktan sonra,temizlenmiş,yıkanmış arabasını teslim almaya gittiğinde,’Bu arabayı siz serviste çarpmışsınız’ diyenler nasıl varsa ki bu bizi bağlamayan boyutu işin,yine aynı şekilde kusursuz ve çiziksiz arabaları serviste çarptıktan,çizdirdikten sonra, ‘beyefendi arabanız bitmedi yarın akşam teslim edebilirz ancak’ deyip,24-36 saat içinde arabayı boyaya alanlar hangi otoriteye dayandırıyor bu curetlerini? Velinimetimizsiniz derken,vezne de kaşe vururken,araç teslim ederken,araç tanıtırken,satarken gösterilen saygı ve hizmet kalitesi neden servislerin alt ve üst katlarında bulunmuyor?
Gözümün önünde de daha geçen gün ODAK’ta,servisin alt katında 18-20 yaşındaki servis çalışanı bir çocuk,plakasında başka bir bayiinin taktığı plakalık olan bir aracın plakalığını çıkarırken tornavida kullanmadan bunu başarabiliyor.Önemli olan nokta tekmenin şiddeti ve açısını ayarlayabilmek.Bunu kim biliyor kim görüyor?Yaşça yine büyük olan başka bir çalışanın ‘yavaş ol ayı,tamponu kırıcan araba yabancının değil ‘ yaklaşımını bize hangi yönetici,hangi müdür açıklayabilir? Genel müdürler bundan haberdar değil sanmayın,hepsi için konuşmuyorum ama inanın bir çoğu bilerek göz yumuyor bu durumlara.Yönetimin gereksiz birçok kademelere bölündüğü servislerde,kimsenin kimseden haberi yok.Yazıyı çok uzun ve detaylı yazmak isterdim ama okunabilirliğini yok etmek istemiyorum.
Bir çok kötü çalışan kurumdan farkı kalmayan özel servislerin içini dışarıya vurmanın zamanı gelmedi mi?Ödediğimiz paraların karşılığını alabiliyor muyuz?Ya da garanti süresi bittikten sonra kaybedilen müşteriler bunun kanıtı değil mi?
Yöneticilerden şimdi bir isteğim var.Hep birlikte hareket edelim.Siz ve biz üyeler birlikte real veya sanal anlamda bir güç olarak tepkimizi somut bir şekilde ortaya koyalım.Ben şahsen İstanbul’da ikamet etmekteyim.Lütfen hep beraber bir adım atalım.İnanıyorum ki sonuçsuz kalmayacaktır.Bir taslak yazı hazırlanabilir,bu yazılı metin her üye tarafından Almanya’ya gönderilebilir mail olarak.Herkes kendi mail adresiyle protestosunu yapabilir.Ya da herkes yine hazırlanan bir metni mail olarak ilgili bayii’nin müşteri hizmetlerine gönderebilir.Yahut dijital imza toplanabilir.Değişik bir çok yöntem olabilir.Bu noktada bizi yönlendirecek olan siz yöneticilere güveniyorum.Sizden yol göstermenizi rica ediyorum,gelin hep birlikte hareket edelim ve 'Opelim.net ' gücüyle hizmet kalitesini showroom’lardan servislere çekelim.
(Servislerden yine de yüzde yüz memnun olan arkadaşlar da varsa, ki olabilir ,sözümüz onlara değil,bu yazının bir amacı var.)
En son http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=2505 buradaki linki tıkladıktan sonra böyle bir konu açmak istedim.Defalarca benzeri konular ve tartışmalar olmuştur forumda.Zamanında kendi başıma gelen sayısız olayı anlatmaya inanın klavyenin pili yetmez.Bilenler bilir servislerin nasıl çalıştığını.Ben kendi sohbetlerimde servis danışmanlarıyla konuşurken,bazı şeyleri anlattığımda,yüzlerinde ham bir gülümsemeyle karşılık verip ‘aman abi kimse duymasın küçük harflerle konuş’ der gibi olan o bakışlarını gördüğümde yüzüm tepki vermese de aklımdan hiç hoş şeyler geçmiyor.Ama sadece servisler değil,servislere giden kötü niyetli insanlarda da bir çok unsur var bu dertleri açtıran.Vurulmuş,çizilmiş arabasını yıkatmadan leş gibi servise getirip diğer işlerini yaptırdıktan sonra,temizlenmiş,yıkanmış arabasını teslim almaya gittiğinde,’Bu arabayı siz serviste çarpmışsınız’ diyenler nasıl varsa ki bu bizi bağlamayan boyutu işin,yine aynı şekilde kusursuz ve çiziksiz arabaları serviste çarptıktan,çizdirdikten sonra, ‘beyefendi arabanız bitmedi yarın akşam teslim edebilirz ancak’ deyip,24-36 saat içinde arabayı boyaya alanlar hangi otoriteye dayandırıyor bu curetlerini? Velinimetimizsiniz derken,vezne de kaşe vururken,araç teslim ederken,araç tanıtırken,satarken gösterilen saygı ve hizmet kalitesi neden servislerin alt ve üst katlarında bulunmuyor?
Gözümün önünde de daha geçen gün ODAK’ta,servisin alt katında 18-20 yaşındaki servis çalışanı bir çocuk,plakasında başka bir bayiinin taktığı plakalık olan bir aracın plakalığını çıkarırken tornavida kullanmadan bunu başarabiliyor.Önemli olan nokta tekmenin şiddeti ve açısını ayarlayabilmek.Bunu kim biliyor kim görüyor?Yaşça yine büyük olan başka bir çalışanın ‘yavaş ol ayı,tamponu kırıcan araba yabancının değil ‘ yaklaşımını bize hangi yönetici,hangi müdür açıklayabilir? Genel müdürler bundan haberdar değil sanmayın,hepsi için konuşmuyorum ama inanın bir çoğu bilerek göz yumuyor bu durumlara.Yönetimin gereksiz birçok kademelere bölündüğü servislerde,kimsenin kimseden haberi yok.Yazıyı çok uzun ve detaylı yazmak isterdim ama okunabilirliğini yok etmek istemiyorum.
Bir çok kötü çalışan kurumdan farkı kalmayan özel servislerin içini dışarıya vurmanın zamanı gelmedi mi?Ödediğimiz paraların karşılığını alabiliyor muyuz?Ya da garanti süresi bittikten sonra kaybedilen müşteriler bunun kanıtı değil mi?
Biliyorum ki herkes birçok şey anlatabilir,herkes sayısız şey görmüş,duymuş,yaşamış olabilir.Sizden tek isteğim bunları anlatmayın bu bölüme.Kimse buraya sorun-problem anlatmasın.Konuyu açmamın sebebi dert anlatımı değil.Sadece ‘ ben de varım’ diyenleri burada toparlayalım.Katılmayacak hiçbir üye de mesaj yazmasın buraya.
Yöneticilerden şimdi bir isteğim var.Hep birlikte hareket edelim.Siz ve biz üyeler birlikte real veya sanal anlamda bir güç olarak tepkimizi somut bir şekilde ortaya koyalım.Ben şahsen İstanbul’da ikamet etmekteyim.Lütfen hep beraber bir adım atalım.İnanıyorum ki sonuçsuz kalmayacaktır.Bir taslak yazı hazırlanabilir,bu yazılı metin her üye tarafından Almanya’ya gönderilebilir mail olarak.Herkes kendi mail adresiyle protestosunu yapabilir.Ya da herkes yine hazırlanan bir metni mail olarak ilgili bayii’nin müşteri hizmetlerine gönderebilir.Yahut dijital imza toplanabilir.Değişik bir çok yöntem olabilir.Bu noktada bizi yönlendirecek olan siz yöneticilere güveniyorum.Sizden yol göstermenizi rica ediyorum,gelin hep birlikte hareket edelim ve 'Opelim.net ' gücüyle hizmet kalitesini showroom’lardan servislere çekelim.
(Servislerden yine de yüzde yüz memnun olan arkadaşlar da varsa, ki olabilir ,sözümüz onlara değil,bu yazının bir amacı var.)