İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan GNSpower
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

bulent_tnt link' Alıntı:
hastalık duzelır ama bu fırsatı bır daha bulamazdım bende cok memnun oldum senı bıraktıktan sonra 20 dk mehmetı bekledım arkamızdan gelırken kaybolmuş

Bende diyordum birşey eksik ama.. ((:
 
Ynt: İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

Keyifle okudum yazılarınızı.. Süper bir yolculuk olmuş.Bende bugün ciddi bir kaza atlattım.Su birikintisine 140 la girdim önümdeki arabaya ramak kaldı bindiriyordum :) Ama astranın frenleri iyi değil diyen dostlara örnek teşkil etsin...Ben çatan diye durabildim..
Teşekkürler Astra :)
 
Ynt: İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

bugrakorkmaz link' Alıntı:
Keyifle okudum yazılarınızı.. Süper bir yolculuk olmuş.Bende bugün ciddi bir kaza atlattım.Su birikintisine 140 la girdim önümdeki arabaya ramak kaldı bindiriyordum :) Ama astranın frenleri iyi değil diyen dostlara örnek teşkil etsin...Ben çatan diye durabildim..
Teşekkürler Astra :)

Size de geçmiş olsun. Güvenlik açısından arabalarımız gerçekten iyi, artı verdiği güven hissi çok güçlü. Yaşasın Astra. (:
 
Ynt: İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

Teşekkürler..Malesef güzel ülkemin insanları sinyal kolunun işlevini ya bilmiyor yada umursamıyor.Malesef Muğla çevresinde sinyal veren okadar az insan varki, artık heran biri önüme gelicek, biri sağa ani mi dönücek diye strese girer oldum.
Astralar çok şık, çok güvenli ancak mühendisler nasıl 1.3 motoru ülkemize özel getiriyorsa, keşke güzel ülkemin yol şartlarına uygun şase ve plastik  yapısı kullansaydı diye demeden edemiyorum..
 
Ynt: İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

Türkiye'deki yol şartlarına uygun araba üretmek Almanya'daki mühendisleri aşar, Türk mühendis istihdam etmeleri gerekir. (:
 
Ynt: İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

O zaman yerli otomobil üretelim diyen büyükler el atıp Şu SAAB'ı alsınlar.Pazarda adıda var sonuçta.. getirsinler Bursaya :)
 
Ynt: İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

bugrakorkmaz link' Alıntı:
O zaman yerli otomobil üretelim diyen büyükler el atıp Şu SAAB'ı alsınlar.Pazarda adıda var sonuçta.. getirsinler Bursaya :)

Valla uçak gibi arabalar yaparız, biraz sacından çalarız ama olsun daha iyi uçar. ((:
 
Ynt: İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

Sn. GNSpower,
Yolculuğunuz sağsalim tamamladığınıza sevindim.Ben de bugün Gerçek oto servis ziyaretimi tamamladıktan sonra yarın sabah izmit'e dönüyorum.
Arkadaşların verdiği tavsiyeler üzerine dolmuş ve otobüslere fazla yaklaşmadım, fakat onlar bana sağdan soldan yaklaşınca hafif frene basıp geçmelerini bekliedim.
Cumartesi buluşmaya gelmek istiyordum, fakat önceki iki günün verdiği yorgunluk ve İstanbul havasının çarpması sebebiyle yorgan yastık yatınca akşama anca kendime gelebildim.
Yazdıklarınızdan anlıyorum ki çok şey kaçırmışım.

Fakat şu dikkatimi çekti, forumda yağmurlu yollarda hız sabitleyicisinin kullanılmasının tavsiye edilmediği paylaşılmıştı.Buna rağmen belirttiğiniz risk durumunda sistemin devreye girerek tüm düzeltici önlemleri alması Opel mühendislerinin sahiden buna kafa patlattıklarını gösteriyor, aynı anda cc devreden çıkıyor, tc devreye giriyor, eğer araç burnunu başka yöne çevirme eğilimi gösterseydi ESP de devreye girebilirdi.

Bugün Zeki usta ile sohbet sırasında otomobillerde kullanılan bağımsız süspansiyon parçalarının Türkiye şartlarında fazla dayanmadığını ve arabasını sağ tarafını hergün kaldırıma çıkararak park eden bir aracın salıncak kollarının bile şekil değiştirdiğini söyledi.Sahiden Türkiye için araba yapılacaksa bunun Türk mühendisler tarafından yapılması lazım.
 
Ynt: İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

vehicle_dynamics link' Alıntı:
Sn. GNSpower,
Yolculuğunuz sağsalim tamamladığınıza sevindim.Ben de bugün Gerçek oto servis ziyaretimi tamamladıktan sonra yarın sabah izmit'e dönüyorum.
Arkadaşların verdiği tavsiyeler üzerine dolmuş ve otobüslere fazla yaklaşmadım, fakat onlar bana sağdan soldan yaklaşınca hafif frene basıp geçmelerini bekliedim.
Cumartesi buluşmaya gelmek istiyordum, fakat önceki iki günün verdiği yorgunluk ve İstanbul havasının çarpması sebebiyle yorgan yastık yatınca akşama anca kendime gelebildim.
Yazdıklarınızdan anlıyorum ki çok şey kaçırmışım.

Fakat şu dikkatimi çekti, forumda yağmurlu yollarda hız sabitleyicisinin kullanılmasının tavsiye edilmediği paylaşılmıştı.Buna rağmen belirttiğiniz risk durumunda sistemin devreye girerek tüm düzeltici önlemleri alması Opel mühendislerinin sahiden buna kafa patlattıklarını gösteriyor, aynı anda cc devreden çıkıyor, tc devreye giriyor, eğer araç burnunu başka yöne çevirme eğilimi gösterseydi ESP de devreye girebilirdi.

Bugün Zeki usta ile sohbet sırasında otomobillerde kullanılan bağımsız süspansiyon parçalarının Türkiye şartlarında fazla dayanmadığını ve arabasını sağ tarafını hergün kaldırıma çıkararak park eden bir aracın salıncak kollarının bile şekil değiştirdiğini söyledi.Sahiden Türkiye için araba yapılacaksa bunun Türk mühendisler tarafından yapılması lazım.

Teşekkür ederim Sn. vehicle_dynamics. Size de güvenli ve zevkli bir yolculuk dilerim. İstanbul için en güvenli sürüş tarzını tercih etmişsiniz. Agresif sürüş agresif sürüşü doğurur sonuçta, sizinki en doğru karar olmuş.

Araçlarımızın zaman içinde deformasyona uğraması hususunda da Zeki usta doğru söylemiş. Gerek yollardaki çukurlar, gerek park şekillerimiz araçlarımıza zaman içinde büyük zararlar vermekte. Bunu bilen ve buna göre bir teknoloji modifikasyonuna gidebilecek tecrübeye de bizim Türk mühendisler sahip. Opel bizi duysun, buraya özel mühendis kadrosuyla araçlarını korusun. (:
 
Ynt: İzmir'den İstanbul'a. Bir Astra J konfor öyküsü. (:

Zaten tam bağımsız sistemler hem pahalıdır hem şartlara göre düz gidiş stabiltesini olumsuz etkileyebilirler hem de bozuk zeminlerde arızaya yatkındırlar..

Çok özenli ve sakin kullanmama rağmen Focus umun tam bağımsız arka süspansiyon sistemi Edremit in pürüzlü yollarında boşluk yapıyordu, Corolla aracımda tam bağımsız süspansiyon yoktu ve Toyota da başmühendis olan bir yetkili bu sistemlerin daha ekonomik ve uzun ömürlü olduğunu ifade etmişti.
 
Geri
Üst