Jant boyama

Gördüğüm kadarıyla arma yok, ya sökülmüş ya da düşmüş.


Armayı söktüm daha sonra tekrar yapıştırdım
uygulama esnasında yapıştırıcı almayı unutmuşum daha sonra yapıştırdım
 
dayanıklı olmaz sprey boyalar çabuk matlaşıyor + aralarda oyuk yerler kalmış keşke oralarada macun çekip zımpara yapsaydın ve boya işleminden sonrada 1 kutuda vernik alsaydın ki oda satılıyor sprey boyanın üzerinede vernik atsaydın hem daha parlak hemde uzun yıllar ne kararma nede soyulma olayını ortadan kaldırırdın genede güzel olmuş eline sağlık
bende bi zaman jantlarımı boyaDIM AYNI BÖYLE KENDİM AMA ZAMANLA BALATA TOZU VE EL DEĞDİĞİNDEN VE OTO YIKAMALARDA KULLANILAN İLAÇ BOYA 2 HAFTADA NAKAVT OLDU pardon yazı büyük neyse en kalıte sprey boya olmasına rağmen bi boyacı abim bana 1 kutuda vernik alsaydın sprey demişti baharda tekrar yaptım inan verniklede en son geçtim bu ay oldu haala pırıl pırıl aklında olsun
 
Son düzenleme:
dayanıklı olmaz sprey boyalar çabuk matlaşıyor + aralarda oyuk yerler kalmış keşke oralarada macun çekip zımpara yapsaydın ve boya işleminden sonrada 1 kutuda vernik alsaydın ki oda satılıyor sprey boyanın üzerinede vernik atsaydın hem daha parlak hemde uzun yıllar ne kararma nede soyulma olayını ortadan kaldırırdın genede güzel olmuş eline sağlık
bende bi zaman jantlarımı boyaDIM AYNI BÖYLE KENDİM AMA ZAMANLA BALATA TOZU VE EL DEĞDİĞİNDEN VE OTO YIKAMALARDA KULLANILAN İLAÇ BOYA 2 HAFTADA NAKAVT OLDU pardon yazı büyük neyse en kalıte sprey boya olmasına rağmen bi boyacı abim bana 1 kutuda vernik alsaydın sprey demişti baharda tekrar yaptım inan verniklede en son geçtim bu ay oldu haala pırıl pırıl aklında olsun


tavsiyeniz için teşekkürederim vernik hiç aklıma gelmemişti şimdilik boyadım ama gittigi yere kadar gitsin matlaştıgı an bir sonrakine macunlayıp pürüzsüz yapıp verniklerim evet daha güzel ve dayanıklı olur şimdi tekrar macunla zımaparala boya vernikle gözüm kesmiyor bir sonrakine bakalım artık
 
bu işin en güzeli kumlamaya vermek sonra elektro statik boyayla alt zemin oluşturmak üzerine orjinal boya ve sonrada vernik atmaktır.
işte o zaman fabrika kalitesine hatta üzerine çıkılmış olur.
 
bu işin en güzeli kumlamaya vermek sonra elektro statik boyayla alt zemin oluşturmak üzerine orjinal boya ve sonrada vernik atmaktır.
işte o zaman fabrika kalitesine hatta üzerine çıkılmış olur.
Kumlamayı kaça yapıyorlar bilmiyorum ama o zaman da yeni jant parasına yakın bir maliyet çıkmaz mı? Malum o kadar emek verdikten sonra jantları bir de tornacıda kontrol ettirmek lazım. Sök tak, çelik sibop, yeni balans felan bayağı bir masraf ama piyasada nadir bulunan pahalı jantlar için en sağlıklı yol da bu.
 
Kumlamayı kaça yapıyorlar bilmiyorum ama o zaman da yeni jant parasına yakın bir maliyet çıkmaz mı? Malum o kadar emek verdikten sonra jantları bir de tornacıda kontrol ettirmek lazım. Sök tak, çelik sibop, yeni balans felan bayağı bir masraf ama piyasada nadir bulunan pahalı jantlar için en sağlıklı yol da bu.

savaş abi zevk işi vesselam bazen pahalıya gelsede yapılıyor beni bilen bilir alırım ikinci el boyarım kafama göre takar gezerim sıkılınca zarar etmeyecek şekilde satar başka model alırım.
 
Kumlama olayı İstanbul ve Bursa'da yaygın, buralarda kumlama olayı fazla bilinmediği için fiyatlar biraz uçuk kalıyor.
 
Geri
Üst