kaza geçirmiş bir astra gtc

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gokalp
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
buraki' Alıntı:
abi koskoca gtc de neden kapaklı jant war?

avrupa versiyon o 1.3cdti veya 1.4 benzinli 90 lık ondan
 
içindekilere bişey olmaması sevindirici ama aracımıza çok güvenip limit üstü kullanmak çok tehlikeli sonuçta dört tane avuç içi kadar yere temas eden lastik üzerindeyiz.
aman dikkat.
 
Bu fotoğraflara bakıpta opel sağlammış diyenlere gülüyorum :D

Adamlar şans eseri çıkmışlar bence sağlamlıkla alakası yok o hızda bmw de olsa aynı şey olurdu ama sakın opel sağlamış bakk sağlam çıkmışlar diye arabaya fazla güvenmeyin.

O hızda sağlamlık falan hikaye.
 
emniyet kemeri takılı olmasaymış ön camdan çıkarlardı allah korumuş...
 
yani nesil araçlarda emniyet kemeri takılı değilken airbag çalışmaz cünkü önden çarpma durumlarında ileri doğru yüksek hızda fırlayan sürücü ve yolcuya daha yüksek hızda açılan airbag in çarması sonucu çok daha ağır yaralanmalar olabiliyor.
 
hayalimdeki opel gtc ne hala gelmis ALLAH KİMSENİN BASİNA VERMESİN BOYLE BİSEY:(
 
opel değil Allah korumuş ,unutmayin ki arabalar sürücüleri kadar güvenlidir.
 
araba bence saglam degil 120 km surat icin cok fazla dagılmıs gibi gorunuyor...
cok dagılmıs icindekiler nasıl sağ cıkmıs onu anlayamadım ...
 
bizim calibra herhalde paramparça olurdu:D :D :D opel mopel güvenmiceksin kardeşim hiçbişiye.dayanım torsiyon burulum hesabı var ve her ip eninde sonunda incelir ve kopar. opelde tabi limitler yukarda ama yine hız yasaak
 
Geri
Üst