kaza geçirmiş bir astra gtc

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gokalp
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ilk kez bir GTC'nin çelik çant olmayanını görüyorum o daha çok dikkatimi çekti
 
demir alaşımlı jantların esneme kabiliyetinin aliminyum alaşımlı jantlardan(çelik jant) daha iyi olduğunu ve avrupada daha çok demir jantların kullanıldığını duymuştum.
 
torsion' Alıntı:
omega ile calibra kafa kafaya girmiş
calibrada surucu hariç 3 kişi ölmüş
omegadaki de 2 kişi ölmüş.
omeganın şoforu turkmüş.

memnun musun şimdi:( :( :(


Memnuniyetle ne alakası var şimdi... yazı türkçe olmadığı için anlamadık okuyun ama anlamayınmı diyorsun madem biliyrsun neden çevirmiyorsun ...Allah rahmet eylesin kardeş sana şimdi kazalarla ilgili milyonlarca link verip okuyunmu demem lazım ne alaka memnunmusun falan...
Mutlu oldunmu şimdi:alkis:
 
dikkat edelim arkadaşlar
 
Kardeşim takmıssınız jantlar kazada jantlar perte çıkınca elde ne varsa takmıslar niye bukadar düşünüyorsunuz ki standart değil bazı modellerde,ayrıca kazanın 120 km süratle yapıldığına dair bi kanıtta yok kaza anında hıza nasıl baktılar kara kutu falan mı var bu araçlarda,ayrıca araç önden çarptıktan sonra devrilmiş gibi duruyor önce fren yapmıstır kesin .Eğer 120 km içinse ki bence değil fazla hasara uğramıs eğer tavanı daha dik olsa idi daha fazla hasar görebilirdi.
 
mtnplus' Alıntı:
yani nesil araçlarda emniyet kemeri takılı değilken airbag çalışmaz cünkü önden çarpma durumlarında ileri doğru yüksek hızda fırlayan sürücü ve yolcuya daha yüksek hızda açılan airbag in çarması sonucu çok daha ağır yaralanmalar olabiliyor.
Örnek 2005 te olan bir mersedes kazasında kemertakılı değil,önden çarpmada açılan airbag in şöföre çarpması sonucu boyun kırılmasından ALLAH rahmet eylesin.:good:
 
bu nası gtc bi çelik jantı bilee yok ucuz atlatmslar yabancıda olsa geçmiş olsun
 
Geri
Üst