Ynt: Kemer İkaz Sesi Arızası
aracım 6 aylıkken baskı balata yaktı 2500 mılyar odedık (onlarca arac kullandım renault-bmw-pegouet-vectra b kasa ) nedense hiç balata yakmadım. 1.3 cdti motor opeller bıraz arastırın goruceksınız kı onlarca ornek var . Forumumuzun kurucusu Hakan beyde aracı 8000 km cıvarındayken baskı balata yakmıstı . Bunun dısında depodan gelen lakırtı seslerı , kaliperlerden gelen sesler , farların yagmurda ve yıkama sonrası yaptıgı buğu kronık sorunlarından bır kacı . yakın tanıdıgımın sıfır astrası daha 1 haftalıkken otomatık olarak stop etmesı servısın beyın degıstırmeye gıtmesı , sıfır astranın ıcıne durmadan toz gırmesı , sedan astra j lerın arka cam ust kısımdakı rezıstansların calısmaması daha sayayımmı ? kalıte dıyoruz yuksek rakamlar oduyoruz sorunsuz bır arac beklıyoruz sizin aracınız suan sorunsuz olabılır ama bıraz arastırsanız çok şanslı olduğunuzu anlıcaksınız .
Burock3427 link' Alıntı:Elektronik yoğun her araçta olabilecek sorunlar. Hele hele sonradan bu komplike sisteme müdahale edildiğinden sorun ihtimali artıyor ister istemez. OEM bir parça ile aftermarket bir parçanın üretim mantaliteleri arasındaki fark kalitede kendini gösteriyor ister istemez.
Bazı arkadaşlar ne kadar da hemen Astra'ya her fırsat da geçirmeye meraklılar. Sorun araç kaynaklı mı sonradan takılan cihaz kaynaklı mı daha anlaşılmamış hemen ne sorunlu araçmış yorumları geliyor. Arkadaşlar tüm marka araçlar gittikçe karmaşık elektronik yoğun bir alt yapı ile üretilmey başlandılar ve bu gibi arızalar az yada çok tüm marka modellerde ortaya çıkıyor. O zaman hiç araç alırken donanım peşinde koşmayacaksınız gidip en basit sistemdeki aracı satın alacaksınız ki sorun yaşama ihtimaliniz azalsın. Donanımlı araç alan bizler buna alışmamız lazım. Biraz da şans işi bazı araçlar doğuştan illetli olabiliyor ve saç baş yoldurtuyor. Kendi adıma ben aracımda bir senedir en ufak bir tatsızlık yaşamadım çok şükür. O zaman benim açımdan da bu Astralar ne sorunsuz arabaymış!!! (Not: Aracındaki sorunu bizimle paylaşan arkadaş için yazmadım bu satırları. Az yukarıda ne sorunluymuş diye yazan arkadaşdır kastım)
Arkadaşın bahsettiği konu ilginç gerçekten. Ama genelde bu kadar ilginç olan sorunların kaynağı çok basit şeyler çıkıyor.
aracım 6 aylıkken baskı balata yaktı 2500 mılyar odedık (onlarca arac kullandım renault-bmw-pegouet-vectra b kasa ) nedense hiç balata yakmadım. 1.3 cdti motor opeller bıraz arastırın goruceksınız kı onlarca ornek var . Forumumuzun kurucusu Hakan beyde aracı 8000 km cıvarındayken baskı balata yakmıstı . Bunun dısında depodan gelen lakırtı seslerı , kaliperlerden gelen sesler , farların yagmurda ve yıkama sonrası yaptıgı buğu kronık sorunlarından bır kacı . yakın tanıdıgımın sıfır astrası daha 1 haftalıkken otomatık olarak stop etmesı servısın beyın degıstırmeye gıtmesı , sıfır astranın ıcıne durmadan toz gırmesı , sedan astra j lerın arka cam ust kısımdakı rezıstansların calısmaması daha sayayımmı ? kalıte dıyoruz yuksek rakamlar oduyoruz sorunsuz bır arac beklıyoruz sizin aracınız suan sorunsuz olabılır ama bıraz arastırsanız çok şanslı olduğunuzu anlıcaksınız .