Kendiliğinden yanan bir süre sonra sönen arıza lambası

Son düzenleme:
özür dilerim 4 ile 6 olacak düzelttim
 
mesela bu şekilde kablo da olabilir
http://www.youtube.com/watch?v=I827Rh7qCYk
bu vecrta değil bu 10 pinli soket unutma yukarıdaki tarif senin araban ama arıza okuma tarifi aynı


evet abi bnu görmüştüm. fakat almanca olduğu için anlamamıştım. gösterdğin resimleri ve arıza kod listesini yarın işyerinden bastırıp torpidoda saklayacağım. arıza verdiği anda acaba demektense direk burdan buluruz. bilgin çok işime yaradı. çok teşekkür ederim.
 
mesela bu şekilde kablo da olabilir
http://www.youtube.com/watch?v=I827Rh7qCYk
bu vecrta değil bu 10 pinli soket unutma yukarıdaki tarif senin araban ama arıza okuma tarifi aynı

Güzel bir paylaşım olmuş. A kasalarda (10 pinli) 1 ile 2 bağlanıyor değil mi? Resimde kullanılan tel fazlaca eğri göründüğü için sanki 1 ile 5 bağlanıyor gibi algılanıyor. Bu sistem çok işime yarayacak. Benim özellikle soğuk havalarda (şanzuman yağı ısınana kadarki sürede) olan ve servise gidene kadar düzelen bir otomatik şanzuman ağrızam var.
 
Güzel bir paylaşım olmuş. A kasalarda (10 pinli) 1 ile 2 bağlanıyor değil mi? Resimde kullanılan tel fazlaca eğri göründüğü için sanki 1 ile 5 bağlanıyor gibi algılanıyor. Bu sistem çok işime yarayacak. Benim özellikle soğuk havalarda (şanzuman yağı ısınana kadarki sürede) olan ve servise gidene kadar düzelen bir otomatik şanzuman ağrızam var.

Aman Savaş abi benim yazdığım vectra b için senin araba için soket 10 lu ise o başka oluyor her opel için ayrı ama sistem aynı Bu calibra A ve vectra A için
sende A ile B bağlanacak..sonra içeri girip kontağı çevireceksin aynı bu şekilde kodları okuyacaksın
main.php
 
Aman Savaş abi benim yazdığım vectra b için senin araba için soket 10 lu ise o başka oluyor her opel için ayrı ama sistem aynı Bu calibra A ve vectra A için
sende A ile B bağlanacak..sonra içeri girip kontağı çevireceksin aynı bu şekilde kodları okuyacaksın
Bende A ve B kasa Vectra var. A kasa otomatik, kışın ilk birkaç km lik kullanımda böyle arıza başladı, şanzuman yağı ısındıktan sonra sorun ortadan kalkıyor, servis arıza kodunu alamıyor. (aynı sitede Vectra B ye ait video da var)
 
Sorunun kaynağını buldum arkadaşlar.. Hava Akışmetresi.... Düzgün çalışmıyor. soketine dokunulduğunda düzeliyor sonra gidiyor falan. birde debimetreye giden hortum daha önce yırtılmış ve koli bantı ile bantlamışlar. sanırım o da zarar verdi debimetreye. bunu temizlemek ile ilgili konu var fakar konu ikiye ayrılmış bir grup temizle diyor diğer grup temizlenmez diyor. ne yapmak lazım bilemedim.
 
Bendede arıza lambası ara sıra yolda giderken yanıp araç tak stop ediyordu tekrar çalıştırınca çalışıyordu ,en sonunda ekzantrik sensörünü değiştirdik bilgisayarda arıza gösteriyordu vede sorun düzeldi..
 
Geri
Üst