Klima ile birlikte silkelenme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan janjan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Klima ile birlikte silkelenme

janjan link' Alıntı:
Çözüm bulamadılar hatta yapılan açıklama şu. "Keşke araç 100 bg olsaydı o zaman bu sorun olmazdı. Klima 5 bg yiyor ve araba 90 bg oluyor. Bundan dolayı silkelenme yapıyor :)"
O zaman bundan sonra klimalar kapalı gidiyoruz pişsek bile... ;D 5 hp az mı...
 
Ynt: Klima ile birlikte silkelenme

Sanırım dızellerde klımayı sonlara kadar acınca bunu yapıyor
yoksa klimayı 1 veya 2 kademede çalıştırıncada titriyormu
 
Ynt: Klima ile birlikte silkelenme

Abi az öncede yazdım, he araçtan araca değişen muhtemel bir kronik arızaysa bişi diyemem, ancak şunu söliyim ben araçta en sıcak günlerde bile 2. kademenin üstüne çıkmıyordum, belki otobanda yada boşyolda 3-4 e alıyordum ki o da durk kalk yapmadığımdan, ama şehir içi 2 nin üstünde hiç kullanmadım, hele hele dik yokuşlarda yokuş boyunca kapatıp daha sonra tekrar açtığımı da biliyorum, bu şartlarda böyle bir sıkıntıyla hiç karşılaşmadım.
 
Ynt: Klima ile birlikte silkelenme

Bence sorun Astra ların rölanti düzeyinde ürettiği elektrik akımının zayıf olmasında; şarj dinamoları bence zayıf bu araçların..


Bende klima sorunu olmuyor ama rölantide cam açıp kapayınca veya tavan aydınlatmaları yanıyorsa bir düzensizlik hissediliyor, yeni modellerde dinamo vb yenilenmeli, Ecoflex lerdeyse düşük yakıt tüketimi için zaten rölanti devri daha da düşürülmüş, bu esnada araca yük bindirecek ekipmanlar çalıştırılınca haliyle zayıf olan rölanti + zayıf şarj dinamosu iyice zayıflayıp araç stop edecekmiş gibi kasayı silkeliyor olmalı..
 
Ynt: Klima ile birlikte silkelenme

Tolga KARACA link' Alıntı:
Bence sorun Astra ların rölanti düzeyinde ürettiği elektrik akımının zayıf olmasında; şarj dinamoları bence zayıf bu araçların..


Bende klima sorunu olmuyor ama rölantide cam açıp kapayınca veya tavan aydınlatmaları yanıyorsa bir düzensizlik hissediliyor, yeni modellerde dinamo vb yenilenmeli, Ecoflex lerdeyse düşük yakıt tüketimi için zaten rölanti devri daha da düşürülmüş, bu esnada araca yük bindirecek ekipmanlar çalıştırılınca haliyle zayıf olan rölanti + zayıf şarj dinamosu iyice zayıflayıp araç stop edecekmiş gibi kasayı silkeliyor olmalı..
aynen katiliyorum zaten sercan in dedigi gibi ben aldigimdan beri 2.kademenin ustune cikmadim benim bir sikayetim yok bu konuda bu konu acilana kadar bile bilmiyosum boyle bisey oldugunu
 
Ynt: Klima ile birlikte silkelenme

Benim aracım 2011 model, klimayı hep Auto modunda kullanıyorum. İzmir'in yaz sıcakları malum ancak bende silkeleme vs. gibi sorunlar hiç olmadı. Rölantide de denedim en yüksek seviyede. 2012 modellerde birşeyler değişmiş olabilir. 
 
Ynt: Klima ile birlikte silkelenme

Aslında bu silkeleme olan arkadaşların akülerinin değerine bakmalı. Birden aklıma geldi yine akünün nimetlerindenmiki diye  005hihih
 
Ynt: Klima ile birlikte silkelenme

thejazz link' Alıntı:
Benim aracım 2011 model, klimayı hep Auto modunda kullanıyorum. İzmir'in yaz sıcakları malum ancak bende silkeleme vs. gibi sorunlar hiç olmadı. Rölantide de denedim en yüksek seviyede. 2012 modellerde birşeyler değişmiş olabilir.  

Auto ya basıp Manuel olarak klimayı kapamıyorsun değil mi?  011zaa
 
Ynt: Klima ile birlikte silkelenme

geçmiş olsun
yokuş ve eğimli yollarda 4 kademe ya da son kademe açarsanız motor baya güçten düşebiliyor
klimanın derecesini minimuma getirip 2. kademede kullanınca hem içerisi buz gibi oluyor hem motoru zorlama yapmıyor
ama son kademede çok yüklenince stop etme ya da titreme olabilir
 
Ynt: Klima ile birlikte silkelenme

Arkadaşlar aynı sorun bende de var yazmıştım . Ama maalesef bir çözümü yok , klimayı son seviyede açmamaya bakacağız artık :)
 
Geri
Üst