LPG DE SON DURUM NEDİR??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan wwanted
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: LPG DE SON DURUM NEDİR??

astra1616 link' Alıntı:
Tüm arkadaşlara selamlar ben de foruma yeni katıldım bursadan arabam 1.6 edidition makyajlı. bende lpgyi bu aralra düşünmeye başladım. yazın haftasonları gezdiğim için tüketim çok yükseldi arabam bursa şehiriçi trafiğinde 8.2 ortalama benzin yakıyor. forumda bu arabaya lpg taktıran kaç arkadaş vardır acaba? bazı servislerde lpg garantili takıldığı söleniyor burada ben de servisteki ustaya sorduğumda tavsiye etmdiğini ilerde sorun çıkarma ihtimalinin yüksek olduğunu söledi çok farklı görüşler var.
welllcommee
lpg sayfasına gel takip et istemediğin kadar bilgi mevcut
 
Ynt: LPG DE SON DURUM NEDİR??

Arkadaslar merhaba. Forumda  yeniyim.ekim 2012 de makyajli neptun blue edition aldim.5000 km de landirenzo evo lpg kiti ve yaglama kiti taktirdim.  Suan 25000 km deyim ariza lambam hic yanmadi. Aracimda tekleme bile yok ilk baslarda nadiren oluyordu ama 20000 km oldu kullanali tik yok. Cok memnunum. Istanbul ici klima surekli acik 23-26 kurus yakiyo ortalama... 8000 km de yarim depo da benzin harcadi belki bi iki litre daha fazla... performans olarak da  yokus yukari 1500 devir altinda degilseniz cok ölü bir devirle gitmiyosaniz degisen bisey yok... landirenzo omega plus kiti de var ama biraz daha sesli calisiyo.. evo kiti ise daha sessiz ve benzin takviyesi yapiyo. Takviyenin olacagi deviri taktirdigim bayi 3000 olarak ayarlamisti.. haliyle cok fazla benzin de tuketiyodu. Adamlara 4500 devire ayarlamalarini soledim ama motor zarar gormesin diye getirmediler. Cunku motor artik landirenzonun garantisinde.. 4500-5000  devirde benzin takviyesi istememin sebebi motor lpg ile calisirken valvler icin zararli olabilecek 800-850 C sicakliga bu devirlerde ulasmasi. Yoksa 3000 devir ustu gene benzin israfi olcakti. Zaten yaglama kiti var.. 4500 un ustu de benzin takviyesi.. canavar gibi..  thnxx
 
Ynt: LPG DE SON DURUM NEDİR??

mayilmaz link' Alıntı:
Arkadaslar merhaba. Forumda  yeniyim.ekim 2012 de makyajli neptun blue edition aldim.5000 km de landirenzo evo lpg kiti ve yaglama kiti taktirdim.  Suan 25000 km deyim ariza lambam hic yanmadi. Aracimda tekleme bile yok ilk baslarda nadiren oluyordu ama 20000 km oldu kullanali tik yok. Cok memnunum. Istanbul ici klima surekli acik 23-26 kurus yakiyo ortalama... 8000 km de yarim depo da benzin harcadi belki bi iki litre daha fazla... performans olarak da  yokus yukari 1500 devir altinda degilseniz cok ölü bir devirle gitmiyosaniz degisen bisey yok... landirenzo omega plus kiti de var ama biraz daha sesli calisiyo.. evo kiti ise daha sessiz ve benzin takviyesi yapiyo. Takviyenin olacagi deviri taktirdigim bayi 3000 olarak ayarlamisti.. haliyle cok fazla benzin de tuketiyodu. Adamlara 4500 devire ayarlamalarini soledim ama motor zarar gormesin diye getirmediler. Cunku motor artik landirenzonun garantisinde.. 4500-5000  devirde benzin takviyesi istememin sebebi motor lpg ile calisirken valvler icin zararli olabilecek 800-850 C sicakliga bu devirlerde ulasmasi. Yoksa 3000 devir ustu gene benzin israfi olcakti. Zaten yaglama kiti var.. 4500 un ustu de benzin takviyesi.. canavar gibi..  thnxx

Maşallah diyelim.
 
Ynt: LPG DE SON DURUM NEDİR??

mayilmaz link' Alıntı:
Arkadaslar merhaba. Forumda  yeniyim.ekim 2012 de makyajli neptun blue edition aldim.5000 km de landirenzo evo lpg kiti ve yaglama kiti taktirdim.  Suan 25000 km deyim ariza lambam hic yanmadi. Aracimda tekleme bile yok ilk baslarda nadiren oluyordu ama 20000 km oldu kullanali tik yok. Cok memnunum. Istanbul ici klima surekli acik 23-26 kurus yakiyo ortalama... 8000 km de yarim depo da benzin harcadi belki bi iki litre daha fazla... performans olarak da  yokus yukari 1500 devir altinda degilseniz cok ölü bir devirle gitmiyosaniz degisen bisey yok... landirenzo omega plus kiti de var ama biraz daha sesli calisiyo.. evo kiti ise daha sessiz ve benzin takviyesi yapiyo. Takviyenin olacagi deviri taktirdigim bayi 3000 olarak ayarlamisti.. haliyle cok fazla benzin de tuketiyodu. Adamlara 4500 devire ayarlamalarini soledim ama motor zarar gormesin diye getirmediler. Cunku motor artik landirenzonun garantisinde.. 4500-5000  devirde benzin takviyesi istememin sebebi motor lpg ile calisirken valvler icin zararli olabilecek 800-850 C sicakliga bu devirlerde ulasmasi. Yoksa 3000 devir ustu gene benzin israfi olcakti. Zaten yaglama kiti var.. 4500 un ustu de benzin takviyesi.. canavar gibi..  thnxx
Bende de aynı sistem var aracı haziran ortasında aldım ve 2 gün sonra henüz 250 kmde iken taktırmıştım. şimdilik çok şükür herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Kahramanmaraş bol yokuşlu bir memleket olmasına rağmen şehir içinde aman aman bir çekiş sorunu yaşamıyorum, şehir dışında ise mesela 4. vitesle normal gidilebilecek bir yokuşta ben 3. vites ve 3500-4000 devir arası kullanıp çekiş ve performans sorununu çözüyorum  okkk
 
Geri
Üst