EEE PEKİ BENİM SORUNUMU ANLADINMI GAZA GEÇİŞ HERKEZDEKİ GİBİ 1 KM SONRA GAZA GEÇİYO AMA 40 MİLYONLUK GAZIM BİTENE KADAR 20 MİLYONLUK BENZİNİMDE BİTİYO DEDİM AZ AZ ALIYORUM BENZİNİ DEPO YEDEGE ALIYO ONDAN BELKİDE ÖYLE GÖSTERİYODUR DEDİM 100 MİLYONLUK BENZİN ALDIM 2 AY OLDU IŞIK YANMAK ÜZERE.BENZİNLE GAZI AYNI ANDA YAKMAZ DİYOLAR.BİDE ARIZA LAMBASI YANIYOR HATA 1 OKSİJEN SENSÖRÜ 2 MOTOR ELEKTRİK SİSTEMİ....BİDAHA OPELMİ ASLA.mocan' Alıntı:LPG sıvı fazdan gaz fazına geçiş ısısı en ideal olan 40 derecedir bu derecelerin altına 5 er derecelik kademeler halinde düşürülebilir ancak böyle bir durumda yakıtın ideal yanma ısısına ulaşması söz konusu olmayacağından tüketim miktarınız artar. Tabirse piston üstlerinde yakıt çiğlenmesi meydana gelir bu opel araçlarda istenmeyen bir durumdur.çünkü bu çiğlenme sonucu hatalı ateşlemeler meydana gelir bu hatalı ateşlemeden dolayı (HC) hidro karbon miktarı artar hem çevreye zarar verir hemde aracın katalizatörüne zarar verir.
Benzin pompası susturulduğunda ise aracın ECU'su pompanın çalışmadığını varsayarak arıza lambasını yakacaktır. Bu hata mesajları ( DTC ) ler aracın ECU su tarafından ekareroma kaydedilir öncelerde bir sakınca olmaz ancak sürekli gelen ( DTC ) bilgisi depolana-depolana ECU da arızalara neden olur. Program dahil servis fiyatlarıda hiçte yabana atılır bir miktar değildir.Çok değişken olmakla beraber 800 ytl ile 1600 ytl arasında
pompanın arızalandığını düşünelim bir anlık ! kaç lira orijinali 300 ytl yi geçmez. sevgilerimle