- Konuyu Başlatan
- #21
onu bende tam bilmiorum Buğra. Cetvelli bir anahtar tarzı biseyle yapti eleman..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
marka ile alakalı olmadıgını biliyorum. Ben aldigim markayi aldım. Orjinali verken başka muadil ürün almaya gerek yok. GM yapmiş neden almayalım..
Dedigin gibi ateşleme erken oldugundan araç serileşiyor. Zararlimidir yoksa yararlimidir.. bunu zaman gösterecek.. ama aldigim bilgiler su anda zarar yonunde degil..
Teşekkürler
ben size zamanla neler olacağınıda söyleyebilirim
mühendisler motor bloğunun üzerine bir adet vuruntu sensörü koymuşlar
neden? detenasyon ve erken ateşleme olduğunda hareketli parçaları korumak için..en başta piston etekleri,daha sonra krank yatakları zarar görecek..tabi bu bir kaç ay içerisinde olmayacaktır..
hocam içimizi kararttın yaw
o kadar kötümser olma.. sanki vücuda yayilan sinsi bir vürüs gibi bahsediyorsun
hem diyorsunnuz ki. erken ateşlemeye karşı parçaları korumak için. maden korunuyor. neden zarar gorecek parçalar??
birde 70 mikron yaptik ama. o kadarda düsük degil bu zaten.. sadece eskisie gore düşük. bence o kadar sorun yaratmicaktir
ben sizi bilgilendirmeye çalışıyorum,başka bir amacım yok
sizin ustanın keşfettiği bu tırnak daraltma mevzuunu milyonlarca dolar arge yapan opel bilememiş mi acaba,adamlar bu kadar kafa yoruyorlar az benzin çok performans uzun ömür diye..
Kişisel olarak almayın lütfen ama bu "koskoca X markanın mühendisleri düşünememiş mi" demek hiç mantıklı bir yaklaşım değil. Evet çok da düşünememiş olabilirler, zaten her bişeyi geçmişte düşünmüş olsalardı teknoloji kendini yenilemezdi. Kaldı ki opelin mühendisleri bu arabayı benzin için tasarladılar biz LPG ile kullanıyoruz. Bu durumda arabanın zaten bütün yakıt ve ateşleme sistemine doğrudan veya dolaylı yoldan müdahale etmiş oluyoruz. Buji yi değiştirmek neden kranka zarar versin? Bu ayar belki de LPG için optimum ayardır, olamaz mı? O usta da yılların tecrubesiyle yapmıştır bunu elbette, dünkü çocuk değil ya.ben sizi bilgilendirmeye çalışıyorum,başka bir amacım yok
sizin ustanın keşfettiği bu tırnak daraltma mevzuunu milyonlarca dolar arge yapan opel bilememiş mi acaba,adamlar bu kadar kafa yoruyorlar az benzin çok performans uzun ömür diye..
Kişisel olarak almayın lütfen ama bu "koskoca X markanın mühendisleri düşünememiş mi" demek hiç mantıklı bir yaklaşım değil. Evet çok da düşünememiş olabilirler, zaten her bişeyi geçmişte düşünmüş olsalardı teknoloji kendini yenilemezdi. Kaldı ki opelin mühendisleri bu arabayı benzin için tasarladılar biz LPG ile kullanıyoruz. Bu durumda arabanın zaten bütün yakıt ve ateşleme sistemine doğrudan veya dolaylı yoldan müdahale etmiş oluyoruz. Buji yi değiştirmek neden kranka zarar versin? Bu ayar belki de LPG için optimum ayardır, olamaz mı? O usta da yılların tecrubesiyle yapmıştır bunu elbette, dünkü çocuk değil ya.
Yani diyeceğim şu ki; tırnak aralığı küçültülmüş buji taktıktan sonra benzinle kullanacak olsak, tamam haklısınız. Ama araba LPG li ve kullanıcı da LPG de arabanın daha serileştiğini söylemiş. Bunu da göz ardı etmemek lazım bence...