Ben şuanda dizel araç kullanıyorum ama önceki aracım lpg li idi be bu konuda çok araştırma yaptım, neredeyse okumadığım bilgi, belge, makale kalmamıştı. Aracımın orjinal bujisi GM çift tırnaktı, ben hem tek tırnak sentil ayarlı buji, hem Bosch süper4 hemde çift tırnak bujiler kullandım. Süper 4 buji alt devirlerde biraz daha rahatlamısını sağlıyor ancak öyle aman aman bir performans beklentisine girmeye gerek yok. burda asıl önemli olan buji kablosunun kalitesi ve ömrüdür. Ben 20-25 bin km bir kabloyu yeniliyordum. Zaten aracı kullanırken özellikle yüksek devirlerde sıkıştırdığınızda ateşme kalitesinin düştüğünğ anlıyorsunuz. Sakin kullananlar için belki daha uzun gidebilir ama ben huysuz biri olduğumdan sakinde kullansam değiştiriyordum. kötü ateşleme yapan kablo bujininde bozulmasına neden oluyor.