Lpg sirali gaz hakkinda bilmek istediğiniz her şey...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan asvtec
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Merhaba ;

Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.Gönül rahatlığıyla servisimize gelip dönüşüm yaptırabilirsiniz.Elimizden gelenin en ıyısını yapacağımızdan emin olabilirisiniz.Selamlar...

sevgili arkadaşlar asvtec yani mehmet özenç gerçekten bu işin ustasıdır. kendisini daha önceden beri internet adresinden takip ediyorum. sizde girip bakın. müşterileri çok memnun. kendisine sınırsız mail attım ve tüm sorularıma sabırla cevap verdi. sağolsun... bu ay içinde de inşallah kendisi ile tanışma fırsatı bulacağım. aracıma lpg taktırmak istiyorum ve uzun bi süredir iyi bir yer arıyordum sanırım özençler otogaz bu işi biliyor. bakalım hayırlısı bi problem yaşarsam onu da çekinmeden paylaşacağımdan emin olabilirsiniz ama mehmet özenç e güveniyorum...
 
merhaba arkadaslar benim 98 model cd vectra sıkıntım lpg arabayı alalı 8 ay oldu ve 8 defadır tup arıza yapıyor calısmıyor markası tomosatta dıye bırsey her zaman bı sıkımtı ecu bozuluyor bu sırada enjoktorun bırıne
elektrık gıtmıyor dedıler neden acab asuan benzınle bınıyorum canımı yakıyor :) bulundugum ılcede zaten opelı bılmıyorlar bu markadan kurtulmak ıstıyorum sadece beynını felan degıstırsen kurtulumuyum masrafı ne olur bılen arkadaş varsaabılgı ıstıyorum
 
Sıralı sistemlerde sadece ecüyü değiştiremezsiniz ,sistemin komple değiştirlmesi gerekiyor.Yerli cihazlar 900 tl civarında ,kaliteli İtalyanlar 1.500 tl civarında .Bilgilerinize...

merhaba arkadaslar benim 98 model cd vectra sıkıntım lpg arabayı alalı 8 ay oldu ve 8 defadır tup arıza yapıyor calısmıyor markası tomosatta dıye bırsey her zaman bı sıkımtı ecu bozuluyor bu sırada enjoktorun bırıne
elektrık gıtmıyor dedıler neden acab asuan benzınle bınıyorum canımı yakıyor :) bulundugum ılcede zaten opelı bılmıyorlar bu markadan kurtulmak ıstıyorum sadece beynını felan degıstırsen kurtulumuyum masrafı ne olur bılen arkadaş varsaabılgı ıstıyorum
 
Bir soru da ben sorayım müsaadenizle,

99 Model Megane RXT 2.0 motor aracımda Atiker sıralı sistem lpg takılı. Araç 2. veya 3. viteste devirlenirken bir defa 3000 devirde ve bir de 4000 devir civarında tekliyor, boşa düşüyor sonra toparlıyor...

5. viteste ise devir düşürüp tekrar hızlanmaya çalışınca seri olarak bir iki defa tekleme yapıyor.

Benzinde bunu hissetmiyorum. Bujiler değişti, çözüm olmadı...

Şimdiden teşekkürler.
 
Merhaba ;

Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.Gönül rahatlığıyla servisimize gelip dönüşüm yaptırabilirsiniz.Elimizden gelenin en ıyısını yapacağımızdan emin olabilirisiniz.Selamlar...

hayırlısı ile geleceğim inşallah... bu işlerde müşteri memnuniyeti önemli biliyorsunuz.. beni bekleyen bir iki arkadaş var... Hatta orda ne işin var taa çorumda diyorlar.. ama ben ikna edince.. Sen taktır memnun olursan bizde düşünürüz diyorlar.. kısacası müşteri müşteriyi çeker:)
 
Merhaba ;

Anlattığınıza göre sorunun ateşleme sisteminden kaynaklandığı görülüyor ; bujileri değiştirsenizde buji kablolarında da sorun olabilir ; şayet ateşlemeden eminseniz ve daha önce böyle bir sorun yoksa lpg enjektörlerini kontrol etmelisiniz fakat benim düşüncem ateşleme de sorun olduğu yönünde.Selamlar...


Bir soru da ben sorayım müsaadenizle,

99 Model Megane RXT 2.0 motor aracımda Atiker sıralı sistem lpg takılı. Araç 2. veya 3. viteste devirlenirken bir defa 3000 devirde ve bir de 4000 devir civarında tekliyor, boşa düşüyor sonra toparlıyor...

5. viteste ise devir düşürüp tekrar hızlanmaya çalışınca seri olarak bir iki defa tekleme yapıyor.

Benzinde bunu hissetmiyorum. Bujiler değişti, çözüm olmadı...

Şimdiden teşekkürler.
 
Merhaba ;

Anlattığınıza göre sorunun ateşleme sisteminden kaynaklandığı görülüyor ; bujileri değiştirsenizde buji kablolarında da sorun olabilir ; şayet ateşlemeden eminseniz ve daha önce böyle bir sorun yoksa lpg enjektörlerini kontrol etmelisiniz fakat benim düşüncem ateşleme de sorun olduğu yönünde.Selamlar...
Cevabınız için teşekkürler,

Buji kablolarını yansanayisi ile test ettik, aynısını yaptı. Bir tek bobinleri ve orijinal kabloları denemedik.

LPG ecusu taktırdığım yerde bilgisayara bağlandı, herşey normal görünüyor dediler... Ben de anlayamadım.
 
Denemekte fayda var ,sonuçları paylaşalım.

Cevabınız için teşekkürler,

Buji kablolarını yansanayisi ile test ettik, aynısını yaptı. Bir tek bobinleri ve orijinal kabloları denemedik.

LPG ecusu taktırdığım yerde bilgisayara bağlandı, herşey normal görünüyor dediler... Ben de anlayamadım.
 
Arkadaşlar LPG Sektörünü yakından ilgilendiren bir konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Dünya’nın en büyük LPG Sistemleri üretici firması olan BRC; Zavoli ve Tomasetto Achile şirketlerinden sonra Teleflex - GFI şirketini de satın almıştır.
Böylece bu şirketin elinde bulunan Koltec, AG ve GFI markaları da BRC bünyesine katılmıştır.
Bu satın almanın ardından BRC tarafından yapılan açıklamada; Teleflex markasının satın alım kararının ticari bir beklentiyle yapılmadığı belirtildi.
Satın alınan bu firmanın elinde bulunan bazı patentlerin, BRC’ nin yaptığı Ar-Ge çalışmaları neticesinde ürettiği ve ileride piyasaya süreceği direkt likit enjeksiyonlu kitlerin patenti ile çakışabileceği, bu satın alımla birlikte ürünlerin patent alımlarında oluşabilecek olası tatsızlıkların önüne geçildiği belirtilmiştir.
Yeni AR-GE merkezinde geliştirilen bu yeni kitler şu anda yarış arabalarında (Bildiğiniz gibi BRC İspanya ve İtalya’da pist yarışları yapıyor) kullanılmaktadır.
Tartışmasız olarak güç ve performansı benzine göre kat kat arttıran, Euro5 - Euro 6 araçlar için geliştiren bu likit LPG enjeksiyonlu kitleri çok yakında Türkiye’de de kullanmaya başlayacağız.
Benzin enjektörlerinden likit olarak LPG püskürten bu yeni sistemle LPG enjektörleri ve LPG ECU’su ortadan kalkacak, onun yerine aracın mevcut yakıt sistemi aynen LPG için kullanılacaktır.
Devrim niteliğinde olan bu buluşlardaki gelişmelerle ilgili sizleri sık sık haberdar edeceğim.

Konu : GFI Firması Hakkında Bilgilendirme
Tarih : 14.03.2011


Değerli Arkadaşlar,

2A Mühendislik tarafından çıkarılmış ve ilk önce kendi web sitelerinde yayınlanan, sonrasında tüm BRC bayilerine gönderilmiş, ve forumlarda yayınlanmakta olan “BRC TeleflexGFI’yi satın aldı” haberi tamamen asılsız bir haberdir.
2A firması ne yazdığını bilmeden hergün farklı birşey anlatmaya çalışmakta, önceki gün yazdığı yazıyı ertesi gün değiştirmekte ve insanların kafasını bilerek ve isteyerek sürekli karıştırmaktadır. İş öyle bir noktaya gelmiştir ki artık kendiside ne söylemek istediğini ifade edemez haldedir.
Olayın aslı tamamen şöyledir. 2A’nın belirttiği gibi GFI’ın elinde FSI-TSI araçlara uyumlu direkt enjeksiyonlu çalışabilen ve benzin enjektörleri içerisinden sıvı olarak LPG yakıtı püskürten sistemin patenti vardır. Ve bu çalışma sonuçlanmıştır. Tunalı Motorlu araçlar tarafından da fuarda tanıtılarak Türkiye piyasasına sunulacaktır.

Böyle bir satın alma olmadığı gibi; IMPCO, BRC, GFI (TeleflexGFI), Zavoli, T.A Gas Technology (Tomasetto Achille) markalarının hepsi FUEL SYSTEMS SOLUTIONS’ a bağlı yan şirketler ve kardeş firmalardır.

17-21 Mart 2011 tarihleri arasında İstanbul CNR’da yapılacak fuar öncesi ortalıkta böyle bir haberin dolaşması, firmamıza ciddi zararlar vermiştir. Bu asılsız yazıyı okuyan, rakiplerimiz, bayilerimiz ve tüketiciler şirketimiz hakkında olumsuz düşüncelere sahip olmuştur. Söz konusu durum hakkında telefonlar, mailler aldık. Maddi ve manevi kayıplara uğradık. GFI LPG Sistemi taktırma aşamasında olan bir çok müşterimiz bu yalan haberden dolayı montajdan vazgeçmişlerdir. Bu asılsız habere karşılık dava açabilir, Rekabet Kurumu’na şikayette bulunabilir ve haberi yayan şirket hakkında milyonlarca TL değerinde maddi ve manevi tazminat talebinde bulunabiliriz. Bu konuda ilgili 2A firmasına gerekli yazılar yazılacak ve şikayet hakkımız saklı kalacaktır. Fakat bizim ticaret ahlak ve değerlerimizde çamur atma, asılsız karalama, fırsatlardan yararlanmak gibi kötü meziyetler bulunmamaktadır. Türkiye LPG piyasasında birçok marka bulunmaktadır. Hiçbir markanın kötülüğünü istememekle beraber, açıklarından da rant elde edecek ticari zihniyete sahip değiliz. Ticari ahlak ve değerler bizde paradan daha önce gelmektedir.

Konuya dair açıklamamızı bildirir, IMPCO ve BRC firması tarafından yapılan orjinalinden tercüme edilmiş açıklama yazılarını ekte bilgilerinize sunarız.

TUNALI MOTORLU ARAÇLAR
GFI LPG/CNG SYSTEMS
TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖRÜ

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
IMPCO TARAFINDAN YAPILAN AÇIKLAMA YAZISI

Tunalı Motorlu Araçlar Ltd. Şti.
İstanbul Yolu 7.km No: 265/1 Macunköy
Ankara
TÜRKİYE


Referansımız Telefon Faks Tarih
RF/JR/B2011-005 +31 (0) 15 274 2550 +31 (0) 15 274 2559 11 Mart 2011


Sayın Tunalı Motorlu Araçlar,

GFI Mülkiyeti ve Marka Değeri

Şunu öğrenmek her zaman hayal kırıklığına neden olmaktadır ki, bazı şirketler el altından ve eksik bilgilendirilmekte ve bu da sadece bizim Marka Değerimizin altını oymaktadır.

GFI markası ve ürünleri ile ilgili olarak Tunalı Motorlu tarafından yapılmış olan çalışmaları ve yatırımları biliyor ve alkışlıyoruz ve sizin şirketinizle işbirliği yapıyor olmaktan gurur duyuyoruz.

Sayısız internet kanalında yer alan son açıklamalar ve yorumlar ışığında teyit edilmiş şu bilgiyi size vermekten memnunuz: IMPCO Technologies BV şirketi, “TeleflexGFI” şirketini ve tüm bağlı yatırımlarını ve fikri mülkiyet haklarını satın almıştır ve buna GFI, AG ve Koltec Necam markaları dâhildir.

Impco Technologies BV, Fuel Systems Solutions Group’un bir parçasıdır.

Fuel Systems Solutions (www.fuelsystemssolutions.com (NASDAQ: FSYS)), gaz yakıt-propan (LPG) ve doğal gaz (CNG) taşınması ve sanayi uygulamaları teknolojisinde önde gelen kuruluşlardan biridir ve birikimler sağlamakta, yayılımı azaltmakta ve enerjide bağımsızlığı teşvik etmektedir.

Ekteki Fuel Systems Solutions Group (FSYS) şirketinin yapısı grafik olarak görülmektedir ki, burada Impo Technologies ve onun bağlı şirketi GFI Control Syatems yer almaktadır.

Daha fazla bilgi FSYS web sitesinde mevcuttur: www.fuelsystemssolutions.com

Tunalı Motorlu, GFI markasını ve teknolojilerini kucaklayıp desteklemiştir ve Türk piyasasında gıpta edilen bir yer edinmiştir. Net bir şekilde görmekteyiz ki, biz ilerleme sağlamakta iken büyüme devam edecek ve kontrolümüz dışında gelişen son olaylar ne bizim durumumuz üzerinde herhangi bir olumsuz etki yaratacak ne de sizin bize olan güveninizi azaltacaktır.

Saygılarımızla,
İMPO TECHNOLOGIES B.V.

(İmza)

Mr. R. Frings
İdari Müdür

--------------------------------------------------------------------------------------
BRC TARAFINDAN YAPILAN AÇIKLAMA YAZISI

İlgiliye,

Konu: FSS Organizasyonu

Fuel Systems Solutions bir Amerikan holdingidir ve IMPCO Technologies’in (Santa Ana / ABD’de yerleşik) ve BRC Srl’nin (Cherasco / İtalya’da yerleşik) sahibidir.

GFI Avrupa ve GFI Kanada, Santa Ana / ABD’de yerleşik IMPCO Technologies’e ait aşağıdaki organizasyon şemasında gösterilmişlerdir.


İçten saygılarımla,
Müh. Marco Semand, Pazarlama Direktörü

(Mühür ve imza)
 

Ekli dosyalar

  • brc_01.webp
    brc_01.webp
    30.6 KB · Görüntüleme: 10
  • impco_01.webp
    impco_01.webp
    23.4 KB · Görüntüleme: 10
  • brc_02.webp
    brc_02.webp
    21.1 KB · Görüntüleme: 9
ZORUNLU AÇIKLAMA

Konu bizim açımızdan kapanmış olmasına rağmen, güneşi balçıkla sıvama gayretlerine karşılık bir kez daha durumu özetleme gereğini duyduk.

Şöyle ki;

1- Aşağıdaki alıntı IMPCO' nun Türkiye distribütörüne yazdığı yukarıdaki yazıdandır, durumu özetliyor, her hangi bir yoruma gerek duymuyoruz.
"Sayısız internet kanalında yer alan son açıklamalar ve yorumlar ışığında teyit edilmiş şu bilgiyi size vermekten memnunuz: IMPCO Technologies BV şirketi, “TeleflexGFI” şirketini ve tüm bağlı yatırımlarını ve fikri mülkiyet haklarını satın almıştır ve buna GFI, AG ve Koltec Necam markaları dâhildir.

2- IMPCO ve BRC şirketlerinin eşit ortaklıkla sahip olduğu "FUEL SYSTEMS SOLUTION" CEO' su Mariano Costamagna aynı zamanda BRC' nin kurucusu ve sahibidir.

fssfu.jpg


3- FSYS Grubunun amiral gemisi BRC' dir. FSYS yönetim kurulu Costamagna ailesi üyelerinden ve yöneticilerinin çoğunluğundan oluşmaktadır. (Ülkemizde KOÇ Holdingin ARÇELİK' i veya SABANCI Grubunun AKBANK' ı gibi) Bu gruplar tüm dünyada olduğu gibi şirket satın alımlarında grubun kar eden şirketlerini kullanırlar.

fss1.jpg


4- Amerika' da şirket satınalmaları doğal işlerdendir ve büyük balık küçük balığı yutmaktadır. Bunda üzülecek bir durum yoktur. Biraz Amerikan vergi yasaları ve teşviklerle ilgili bir durumdur. Zaten bu satın almadan IMPCO' da memnuniyetini belirtmektedir :)

5- Biz gösterilen alınganlık üzerine sitemizdeki haberi "satınalma" tabirini çıkartmak suretiyle "GFI TELEFLEX' te grup şemsiyesi altında" diye yumuşattık. Farklı haberler vermedik.

6- TELEFLEX distribütörünün fuarda sergileyeceğim dediği Likit Enjekjsiyon Sistemine sahip araçlar uzun zamandır İtalya' da yarışlara katılmaktadır ve BRC tarafından devamlı geliştirilmektedir. TELEFLEX' in bu konuda nerede olduğunu bilmiyoruz ancak kesin bildiğimiz BRC' nin çok mesafe katettiği ve tüm diğer markalardan ileride olduğudur. Şirketimiz tarafından 2 yıldır yakından takip edilen bu yeni sistemi fuarda sergilemek için değil, piyasaya sürmek için hazırlık yaptığımızdan TELEFLEX distribütörünün planları, bayileri ve pazar payı bizi hiç ilgilendirmemektedir. Kulvarlarımız farklıdır, zaten zaman her şeyi gösterecektir.

7- Artık büyük bir grubun kardeş şirketleri olarak, 2A ve TELEFLEX distribütörünün birbirlerini rakip olarak görmemesi gerektiğini, pazara baktığımızda (yeteri kadar rakip olması nedeniyle) hedeflerin yeniden gözden geçirilmesi gerektiğini düşünüyoruz.

Tüm forum kullanıcıların bilgilerine sunarız.
Saygılarımızla,

2A MÜHENDİSLİK A.Ş.
BRC Türkiye Distribütörü
"BRC ile kaybetmek yok.."
 
Geri
Üst