- Katılım
- 14 Ağu 2006
- Mesajlar
- 1,104
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Cevabınız için teşekkür ederim.. Allah(cc) işlerinize bereket versin inşallah..![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Cevabınız için teşekkür ederim.. Allah(cc) işlerinize bereket versin inşallah..![]()
arkadaşım bendede aynı şekilde yanıyo ama sorun lpg den becede 2 kere sildirdim arızayı bende yazın sıcaklarda arabayı sıkıştırıca yaptı halada devam ediyo o şekilde kullanıyorum bi zararı olduğunu düşünmüyorum bu arızayı başka arkadaşlardada duydum lpgden olduğunu söyledilerMerhaba ;
lpg dönüşümü sonrası arıza lambasının yanma nedenlerinin başında YAKIT KARIŞIM ORANI ARIZASI gelmektedir.Bu arızanın nedeni lpg kalibrasyonun tam ve doğru şekilde yapılmamasından kaynaklanmaktadır.Aracınızdaki arıza kodu P0171 Fakir yakıt karışım arızası ise bunun nedeni sizin de belirttiğiniz gibi LPG kaynaklıdır.Arıza kodunu bana burdan iletirseniz daha net bir yorum yapabilirim.Selamlar...
arabam astra h 1.6 twinport elegance. Üzerinde omvl marka lpg var. Araç alt devirlerde sabit hızla giderken sürekli titreme yapıo. En son kayseride ayar yaptırdım. Usta bi türlü halledemedi. Enjektörlerin aracı yeterince besleyemediğini söyledi. Ve enjektörlerin içerisinde meme varmış sanırım onları çıkarıp ayar yaptı. Arabada 1-2 gün o titreme olmadı. Fakat tekrar başladı. OMVL markasına bakan GİRESUN a yakın bu işten anlayan biri varmı? Ve sizce bu sorunun nedeni ne olabilir?
Bu arada benzinde bu sorunu yapmıo. Bobin ve bujiler yeni değişti. bu arada bikaç gündür p0171 hata uyarısı alıom
Tabi ki %100 çözümü var fakat bunun için kalibrasyonu (ayarı) yapacak kişinin işi biliyor olması gerek.Aslında hata en başta araçları sadece rolantıde ayar yapmaları ile başlıyor.Araçlar rolantıde 2.00 ms ile 4.00 ms ve 200 mbar ile 400 mbar manifolt basıncı ile çalışır ve siz gaza bastığınızda bu süre 15 ms ile 1000 mbar kadar çıkar (atmosferik motorlarda) .Usta rolantıde sadece aracın rolantı bolumunu ayarlayabilir fakat yapılması gereken enjeksıyon surelerinin tek tek ayarlanmasıdır bunun içinde yola cıkılıp yolda ayar yapılması gerekır .Otokalibrasyonlar hiç bir zaman 0 hata ile ayar yapamaz ,her zaman bir hata oranı vardır ve genelde rolantı bolumunu ayarlayıp geri kalan yakıt harıtası için ortalama bır değer çıkarırlar bu ise tam olarak aracın lpg de ki yakıt ihtiyacını karşılayamaz.Tavsiyem işi bilen bir ustaya gidin ve ayarı bastan yaptırın.Doğru ayar ile arıza lambası kesinlikle yanmaz.Selamlar...
mehmet merhabalar,
açıklamalar gerçekten harika olmuş.
regülatör üzerinden basıncı ayarlarken, en optimum ayar için manifolt basıncına göre mi ayar yapmamız gerekiyor?
yoksa klasik bütün araçlar için rolanti basıncı 1-1.1 bar civarında mı olmalı ?
bu arada enjektörlerle manifolt arasındaki lpg hortumlarının uzunlukları 40 cm civarı. bu bana uzun geldi. ayrıca enjektörlerin debi ayarları yapıldı. bu işten fazla anlamasam da bana sorun hortumların uzun olması gibi gelio.