Lpg sirali gaz hakkinda bilmek istediğiniz her şey...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan asvtec
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hocam merhaba. Sizin yazılarınızı ve yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum. Bilginize ve tecrübenize güvendiğimden dolayı size danışmak istedim. Aracım opel değil:) honda civic 2010 ov..43.000 kmde. lpg zavoli tercih ettim..35.000 kmde takıldı. Aracımın sıkıntısı sadece lpg deyken; ayağım gaz pedalında sabitken 40-60 km/s ve 80-100 km/s hızlarda tekleme ( kasıp bırakma, sanki sorunlu vites değiştirme gibi ) yapması. Lpg enjektörleri 2 kere, ecu, şamandıra, regulator 1 kere değişti yaklaşık 30 kere ayar yapıldı sayısız yol testlerine çıktık. sorun bulunamadı. Honda ustalarına gittim sübap ayarı yapıldı buji ve bobinlere bakıldı yaklaşık 6 aydır kısmen bu sıkıntıyla uğraşıyorum ve sorunun kaynağını bulamadık. En sonunda sorunu bende buldular. Aracımı çok sakin ve yormadan kullanıyormuşum:) Biraz basacakmışım:) tekleme sorunu 2000 rpm altında, sabit gaz pedalında, 40lı ve 90lı km/s hızlarda 1 kere yapıyor. Bana yardımcı olursanız çok sevineceğim. İyi çalışmalar. Saygılar.
 
Merhaba ;

Dün telefonda görüştük ,sonucu burdan paylaşalım...

Hocam merhaba. Sizin yazılarınızı ve yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum. Bilginize ve tecrübenize güvendiğimden dolayı size danışmak istedim. Aracım opel değil:) honda civic 2010 ov..43.000 kmde. lpg zavoli tercih ettim..35.000 kmde takıldı. Aracımın sıkıntısı sadece lpg deyken; ayağım gaz pedalında sabitken 40-60 km/s ve 80-100 km/s hızlarda tekleme ( kasıp bırakma, sanki sorunlu vites değiştirme gibi ) yapması. Lpg enjektörleri 2 kere, ecu, şamandıra, regulator 1 kere değişti yaklaşık 30 kere ayar yapıldı sayısız yol testlerine çıktık. sorun bulunamadı. Honda ustalarına gittim sübap ayarı yapıldı buji ve bobinlere bakıldı yaklaşık 6 aydır kısmen bu sıkıntıyla uğraşıyorum ve sorunun kaynağını bulamadık. En sonunda sorunu bende buldular. Aracımı çok sakin ve yormadan kullanıyormuşum:) Biraz basacakmışım:) tekleme sorunu 2000 rpm altında, sabit gaz pedalında, 40lı ve 90lı km/s hızlarda 1 kere yapıyor. Bana yardımcı olursanız çok sevineceğim. İyi çalışmalar. Saygılar.
 
Merhaba ;

Subab sorununa neden olabilecek unsurları yukarda sıraladım.Doğru ürünü ,doğru serviste doğru şekilde montajını yaptırıp ,doğru şekilde kalibre ettirir ve perıodık olarak kontrollere gıderseniz subab sorunu yaşama ihtimaliniz minumum seviyelere inmiş olacaktır.

Mehmet usta,
2012 opel astra aracıma dönüşüm yaptırmak niyetindeyim.Ancak 30-40 km sonrasında subap erimesi sorunu olacağı söyleniyor ne dersiniz?Aracım motoru Euro 5 AXER İLE BAŞLAYAN SERİ...
 
Merhaba ;

Lpg ayarından ziyade ; enjektör nozzlarının çapını ve de manifolt girişlerinin benzin enjektörüne olan konumlarında bir hata yapılmış olabilir.Daha tecrübeli bir servise aracınızı gösteriniz.

Selam aracıma(2006 astra easytronik) 1 ay once landirenzo evo kit takıldı klima açıkken arac rölantide stop ediyor veya rölanti devri dalgalanma yapıyor 1000 km de kalibrasyon yapıldı fakat sorun yinede tekrarlıyor bu konuda fikirlerinizi bekliyorum iyi çalışmalar
 
Merhaba ;

Malesef sorunlu bir ürün demeye dilim varmıyor ,çünkü benim ilk göz ağrımdır Voltran.Aracınızdaki sorunun nedeni ısı sensörü ,sensör bazen çalışıyor bazen çalışmıyor bu ise aracınızın bazen lpgde bazen benzınde gıtmesıne neden oluyor.Üzülerek söylüyorum bu sisteme fazla masraf yapmadan yeni bir ürün ile değişim yapmanız olacaktır.Selamlar...

Selam üstadım 1 ay önce opel meriva aldım üstünde voltran sıralı sistem bulunmaktadır. ama otomatik olarak geçiş yapmıyor kendi kafasına göre takılıyor bu sıralı sistem nasıldır biraz araştırdım 2008 den sonra düzeltildi falan diyorlar ama bendeki tüp 2007 =( bu konuda bana yardımcı olabilir misin numaranı falan verirsen görüşmek isterim
 
Lpg sisteminiz yüksek devirlerde gaz yetiştiremediği için motor arızaya geçiyor.ATİKER Lpg servisine gidip sorununzu hallettirin aksi halde aracınızda daha buyuk sorunlara neden olacaktır.Ah Atiker ah!!!!

selamlar. 2006 astra H kasa aracım var. satınaldığımda üstünde atiker marka tüp vardı. aracın 60000 bakımları yaptırdğımda tüpün 10000 bakımada gelmişti. tüpün bakımınıda yaptırdım.(gaz filtresi değişti) tüp takan servis sürekli yanan arıza ışığını söndürdü ama bi süre sonra tekrar yanmaya başladı. bakımın ardından aynı gün 100 kmlik bi yolculuk yaptım. bu esnada aracımı denemek için biraz yüklendim 180 e çıktıktan hemen sonra arıza lambası yanıp sönmeye başladı ve araba gaz yemiyordu. aracı durdurdum egzozdan gaz pat pat pat diye dengesiz bi şekilde çıkıyordu. aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda sorun ortadan kalktı ama ışık yine yanmaya devam ediyordu. servise gitme fırsatım olmadı. bir ay sonra tekrar aracı zorladım. sonuç gene aynı oldu. aracı zorladığımda ışık yanıp sönüyordu ve gaz yemiyordu. kullanım kitapçığında katalitik konvetör arızası olduğu söyleniyor. aynı problemi yaşayan veya sorunun ne oldğu bilen varsa yardımcı olsun....
 
katalatik konvektör pahalı bir yedek parca ama onunda cözümü var tamiri mümkün içini actırıp içindeki elyafı boşatmak ve kapatmak ben öyle yapmıştım ilk ararcıma
 
Aracım gazla birlikte anormal bir şekilde benzin yakıyor . Bazen de yakmadan atıyor bu hangi noktadan kaynaklanıyor. kitim tomasetto.
 
yeni opel astra J serisi hb 1.4 turbo tüp

yeni opel astra J serisi hb 1.4 turbo almak sitiyorum;ama formlarda tüp takmanın çok doğru olmadığını söylüyorlar. sadece brc takılabiliyormuş. o da 2,5-3bin civarındaymış. ayrıca turbo motorlarada tüp yeni bir uygulama olduğu için sağlıklı mı değil mi bilinmiyormuş. arabayı alacaktım ama aklım karıştı. Yardımcı olursanız sevinirim. Acil; çünkü bu hafta içinde kararımı vermeliyim araba alma konusunda. Bir de bu aracın turbosunda arıza çıktığı söyleniyor, aracı kullananlar var mı? yardımcı olur musunuz?
 
Geri
Üst