Son bir dip not: Ben mecbur kalmadıkca 2500 deviri geçmem diyen arkadaşlar aracınıza iyilik yaptığınızı sanmayın.. Bir süre sonra basmak istesenizde aracınız zaten gitmeyecek.
ben buna katılmıyorum yalnız.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Son bir dip not: Ben mecbur kalmadıkca 2500 deviri geçmem diyen arkadaşlar aracınıza iyilik yaptığınızı sanmayın.. Bir süre sonra basmak istesenizde aracınız zaten gitmeyecek.
ben buna katılmıyorum yalnız.
ben buna katılmıyorum yalnız.
bn sonuna kadar katılıyorum bızım dukkana bu sıkayetle gelen cok arac var bu konuda haklısınız ama ben yokus demıyorum zaten gzl bır acıklama yapmıssınız ben sadece ogrenmek ıstedım mesela sız aracınızı yuksek devırde kullanıyorsunuz cok gzl performan olarak mutlaka tatmın edıyordun ama ya yakıt olarak yuksek devır demı dusuk devırdemı tasarruf yapıyorsunuz? yolu duz farzedın yokuslarda kesınlıkle dedıgınızde haklısınız.
d
Uzun düz yolda düşük devirde araç daha az yakacaktır. 2000 - 2500 devir yeterli olur. Daha alt devirlerde özellikle yaz aylarında yetersiz devirdaim sebebi ile yaşı ilerlemiş araçlarda hararet problemi yaşandığına şahit oldum. Yakıttanda daha fazla tasarruf edeceğini sanmam..
Aracın uzun düz yolda ki ekonomi deviri 5.vites 2000-2500 diyebiliriz.
Aracın en sevdiği devir ise Her zaman maksimum tork devridir. Tadından yenmez
Ben konuyu açan arkadaşımıza vectram da yaşadığım tecrübeleri aktardım.Bazı eski nesil araçlardan da örnek verdim.Herkes matematik hesabı yapmışta, bende şunu söylerim herkese.Aracıyla konuşmayı bilmeyenin direksiyon başında işi yoktur O yüzden bu matematik hesapları bana ters.ARabanın motor sesinden aracı ne istediğini ne verdiğini anlayacaksın.Gaza bastığında arabanın motorunun şöyle koltuğuna oturup sigara içer gibi rahat ettiğini anlayacaksın.Devir saati torku beygiri hikaye.9 yaşımdan beri araba kullanırım.Bir çok eski nesil araç kullandım.Hatta şu kara şanzuman ford u bile merak edip kulanmıştım şu anda 34 yaşındayım ve neredeyse arabasız tuvalete bile gitmeyen biriyim.Bende tecrübelerimden nacizane sizinle paylaşıyorum işte
arkadaslar gecen gun kafama takıldı benım aracım benzın-lpglı bundan oncekı aracımda dizeldi onu devırlı yanı 3bınde 3.5de vıtes attıgım zaman yakıtı gıdısı hızlanması fln mukemmeldı cunku dusuk devırlerde dizel motor daha cok yakıyor şimdi asıl soru su benzınlı aracıda böyle kullansak mutlaka gıdısı fln degıscek acaba yakıtı yanı lpg olarak dusunursek artarmı azalırmı?