Makyajlı Insignia yı test ettim.

Ynt: Makyajlı Insignia yı test ettim.

ben de dün test ettim.adamlar yapmış...
 
Ynt:

İnanmayan arkadaşlar kendileri guvenli bir ortamda deneyebilirler. Kimseyi inandirma gibi bir ihtiyacim yok, cesaret edip edememek size kalmis. Opel insignia'dan bahsediyoruz, takla falan acmak o kadar kolay degil ;-)
 
Ynt: Makyajlı Insignia yı test ettim.

Bir ara bu muhabbet Latitude için de vardı hatta kuzenim de telefonda aracı teste çıkardıklarını 100km üzeri hızda görevlinin direksiyonu sertçe sağa sola kırmasına rağmen aracın hakimiyetini kaybetmediğini vs vs söylemişti.


190km hızda direksiyonu fazlaca kırarsanız araç devrilme vb olmasa bile kısa süre içerisinde onlarca metrelik çapı olan bir daire çizer, buna göre bu hareket sadece tuz gölü vb gibi alanlarda yapılabilir!!


Kastettiğiniz 3-4 şeritli bir yolda ani şerit değişimi olabilir mi acaba?
 
Ynt:

Hocam zaten mantik kurdugunuzda sizinde farkettiginiz gibi ani fren yapilan bi direksiyon kirmasinda iki serit sola esneyerek durur arac. Ancak bahsettigim gibi arac kesinlikle kayma yapmadi. Benim bahsettigim alan aktif kullanima kapanmis otoban yolu. Ve kesinlikle tatmin edici guvenlikte bir arac ortaya konmus.
 
Ynt: Makyajlı Insignia yı test ettim.

öncelikle bu yazım yanlış anlaşılmasın.

http://imgim.com/2609incif2090283.jpg

babamın 2013 model 3.20d luxury aracı var. ve ben bu araçla 170 km hızla giderken göremediğim sert bir viraja  girmiş oldum. neticede araba kendini toplayamadı. karşı  şeridin boş olması ( tamamen şans ) araba defalarca dönerek durmayı başardı. değil opelle 190 la gidip direksyon kırıp fren basmak,(opelin hangi modeli olursa olsun) ben bu 3.20 ile 170 de gidip direksiyonu kırıp frene basıp arabayı istemli durduran insana bu arabayı veririm. o kadar da ne konuşuyorum.
not : kimse yanlış anlamasın. opeli sevmesem gidip kendime opel almazdım. ama fizik kuralı var, matematik var. bindiğimiz arabaları veya beğenmediğimiz arabaları abartmamak gerek.

ayrıca bahsedilen modeli inceledim. 170 hb otomatik insignia. aracın gaz tepkileri hariç güzel. fakat deri koltuk, sunroof, navi kombinasyonunda verilecek paraya net bmw tercih edilir.

ayrıca böyle bir şey varsa bunu yapan arkadaş bana ileri kullanma teknikleri dersi versin.
 
Ynt: Makyajlı Insignia yı test ettim.

gogoank link' Alıntı:
öncelikle bu yazım yanlış anlaşılmasın.

http://imgim.com/2609incif2090283.jpg

babamın 2013 model 3.20d luxury aracı var. ve ben bu araçla 170 km hızla giderken göremediğim sert bir viraja  girmiş oldum. neticede araba kendini toplayamadı. karşı  şeridin boş olması ( tamamen şans ) araba defalarca dönerek durmayı başardı. değil opelle 190 la gidip direksyon kırıp fren basmak,(opelin hangi modeli olursa olsun) ben bu 3.20 ile 170 de gidip direksiyonu kırıp frene basıp arabayı istemli durduran insana bu arabayı veririm. o kadar da ne konuşuyorum.
not : kimse yanlış anlamasın. opeli sevmesem gidip kendime opel almazdım. ama fizik kuralı var, matematik var. bindiğimiz arabaları veya beğenmediğimiz arabaları abartmamak gerek.

ayrıca bahsedilen modeli inceledim. 170 hb otomatik insignia. aracın gaz tepkileri hariç güzel. fakat deri koltuk, sunroof, navi kombinasyonunda verilecek paraya net bmw tercih edilir.

ayrıca böyle bir şey varsa bunu yapan arkadaş bana ileri kullanma teknikleri dersi versin.
+1907
 
Ynt: Makyajlı Insignia yı test ettim.

Arkadaşlar akşam arkadaşlara giderken beyaz bir makyajlı Insignia 1.6 SIDI Cosmo gördüm, girdiğim pastanede sahibiyle de konuştuk aracından çok memnunmuş her konuda övgüyle bahsetti ama -pek dert etmiyor gibi görünüyordu- ş.içinde 12 litre ş.dışında 8.5 litre yakması dışında bir şikayeti vardı, ama ne şikayet!!

Aracın malum lcd ekrandan ibaret olan gösterge tablosundaki tüm renkler birbirine girmişti!!

Görüntü berbattı; heryerde yatay ve dikey beyaz çizgilerden ve dağılmış renklerden göstergelerde hemen hiçbir bilgi görüntülenemiyordu!


Tam da aracın görüntüsüne vurulup "alınır mı?" diye düşünürken alsam dahi hep aklımda olacak olan bir sorunla karşılaştım.
 
Ynt: Makyajlı Insignia yı test ettim.

Tolga KARACA link' Alıntı:
Arkadaşlar akşam arkadaşlara giderken beyaz bir makyajlı Insignia 1.6 SIDI Cosmo gördüm, girdiğim pastanede sahibiyle de konuştuk aracından çok memnunmuş her konuda övgüyle bahsetti ama -pek dert etmiyor gibi görünüyordu- ş.içinde 12 litre ş.dışında 8.5 litre yakması dışında bir şikayeti vardı, ama ne şikayet!!

Aracın malum lcd ekrandan ibaret olan gösterge tablosundaki tüm renkler birbirine girmişti!!

Görüntü berbattı; heryerde yatay ve dikey beyaz çizgilerden ve dağılmış renklerden göstergelerde hemen hiçbir bilgi görüntülenemiyordu!


Tam da aracın görüntüsüne vurulup "alınır mı?" diye düşünürken alsam dahi hep aklımda olacak olan bir sorunla karşılaştım.
Be kadar çok detay ve elektronik sistem olursa arıza riski de o oranda artıyor maalesef. Ve bu sitemler otomobiller üzerinde olunca onarım maliyetleri neredeyse 3-4 katına çıkıyor.
 
Ynt: Makyajlı Insignia yı test ettim.

sohayli link' Alıntı:
Be kadar çok detay ve elektronik sistem olursa arıza riski de o oranda artıyor maalesef. Ve bu sitemler otomobiller üzerinde olunca onarım maliyetleri neredeyse 3-4 katına çıkıyor.

Kesinlikle.
 
Ynt: Makyajlı Insignia yı test ettim.

Tolga KARACA link' Alıntı:
Arkadaşlar akşam arkadaşlara giderken beyaz bir makyajlı Insignia 1.6 SIDI Cosmo gördüm, girdiğim pastanede sahibiyle de konuştuk aracından çok memnunmuş her konuda övgüyle bahsetti ama -pek dert etmiyor gibi görünüyordu- ş.içinde 12 litre ş.dışında 8.5 litre yakması dışında bir şikayeti vardı, ama ne şikayet!!

Aracın malum lcd ekrandan ibaret olan gösterge tablosundaki tüm renkler birbirine girmişti!!

Görüntü berbattı; heryerde yatay ve dikey beyaz çizgilerden ve dağılmış renklerden göstergelerde hemen hiçbir bilgi görüntülenemiyordu!


Tam da aracın görüntüsüne vurulup "alınır mı?" diye düşünürken alsam dahi hep aklımda olacak olan bir sorunla karşılaştım.
şeytana uyma sana soyledim arabalar 2 ye ayrilir diye. Sen aldin mesaji.  011zaa
 
Geri
Üst