ister motor ister şanzuman yağı olsun kesinlikle tapaları söktürerek tamamı boşaldıktan ve bir müddet bekleyip içerisindeki tüm yağ aktıktan sonra yenisini koydur. bunlarla uğraşmak genelde bazı ustaların işine gelmediği için makina ile çekerler tabi zarari olursa senin arabaya, ustaya bir şey yok. makina ile çekmelerde ister istemez içerisinde bir miktar eski yağ kaldığı gibi tortu ve metal çapaklarıda kalabilir.
ayrıca motor ve şanzumana konulan bor power farklıdır ve birisi diğerinin yerine kullanılmaz. şanzumana kullanacaksan şanzuman için üretilen bor power GBX alacaksın.
şanzumanın kapağını söktürüp yağın tamamının akmasını bekleceksiniz, eğer kapak contası sağlam ve hasarsız çıkmışsa aynı contayı değilse yeni conta kestirerek kapağı kapatıp civatalarını iyice sıktırdıktan sonra
önce 1 lt civarı yağa bor power'ı iyice çalkalayarak ilave edip şanzumana doldurup üzerine seviyeye gelinceye kadar yine yağ dolduracaksınız.
ayrıca ustanda lift varsa liftte arabayı 4. viteste 5 dk. kadar çalıştırın şanzumandaki yağ ve bor homojen şekilde karışsın. lift yoksa aracı 5 dk kadar kullansanda aynı iş örür.